25.

991 77 5
                                    

Z pohledu Isabell:

Byla jsem na Bena tak naštvaná! Ale zároveň jsem byla i neuvěřitelně zklamaná. Musela jsem udělat to, co pro mě bylo snad nejtěžší rozhodnutí za celou tu dobu, co jsem s Benem byla. ,,Bene?" ,,Sab, ano?" Při vyslovení mého jména se mu zlomil hlas. ,,Tohle je rozchod!" Viděla jsem, jak se v něm něco zlomilo. Prosil, žadonil, sliboval,... Ale já už mu nevěřila...

,,Jackobe, nech ho už!" On ale měl tesáky stále nebezpečně blízko jeho krku. ,,Jackobe, ke mně, ty obludo neposlušná." On ho pustil, přeměnil se a když jsme odcházeli, smáli jsme se tomu, co jsem řekla. Ale Bena jsem z hlavy vypustit nedokázala...

,,Bell, bude to dobrý, neboj." ,,Něco si slíbíme jo?" ,,No, povídej." Odpověděl mi Jack a přitom se na mě křenil. ,,Pokud si do třiceti nikoho nenajdu, tak budem spolu jo?" A oba jsme se začali smát. No ale to by nebylo ono, kdyby nám do toho někdo nezasáhl. ,,Incest." Řekl a křenil se na nás, přičemž se opíral o rám dveří mého pokoje. ,,Incest by to byl, kdybych se vyspala s tebou ty pako." ,,Hmm, a ty bys chtěla? Jakože ségra, ty fakt nejsi nejhorší." Lišácky se na mě podíval a snažil se zadržet svůj smích. ,,Za to ty jsi asi nejhorší, když ti každá z postele utíká." A spolu s Jackobem jsme se začali smát. ,,No jen počkej, to ti jednou vrátím." ,,Co přesně? Ty ztracené minuty a hodiny a dny a roky s tebou?" Nemohli jsme se s Jackem přestat smát. Nick jen nasraně odešel.

Chosen II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat