S Jackem jsem se domluvila, že přijede ten poslední týden. Takže tento týden musím vyřešit ty dva a tu holku z vedlejší smečky.
A co dělal Ben se Shawnem? Správně, rvali se. Shawn dostal pořádně přes hubu, ale to Ben taky. Mohli si za to sami... Ne! Mohl za to Shawn...
,,Bene, ty jsi blázen." ,,Ale jedině do tebe." Silně, ale přesto velmi opatrně, jsem ho obejmula. Bylo mi jich obou celkem líto. Ale Bena asi víc...
Domluvila jsem se s ním, že zítra pošlem Arrowa na obhlídku.,,Sab?" ,,Hmm?" ,,Můžu? Prosím." ,,Záleží, o co prosíš." Stejně mi to bylo jasné... ,,Můžu tě políbit? Prosím Isabell." Už dlouho mi neřekl celým jménem. ,,Nemůžeš." Sklopil hlavu. ,,Musíš." Okamžitě se mu rozzářily oči a políbil mě. Byl to dlouhý a nádherný polibek. A já? Cítala jsem se šťastná, úplná,... No, prostě to bylo úžasné.
Nakonec jsme s Benem skončili u mě v posteli. Zachumlaní pod peřinou a dívali jsme se na filmy. Já jsem ležela v Benově objetí. Bylo v něm stejně bezpečno, jako v tom Jackovém.
,,Čupakabro?" ,,To je vůl." Řekla jsem Benovi a s obrovským odporem jsem vstala. ,,Cos chtěl hermafrodite?" ,,Chuchni si... Moment! Jsem vás vyrušil, že? Promiň, že tak neokázale, těsně před vyvrcholením." Zasmál se, ale během vteřiny mu ode mě přiletěla facka. ,,Seš prase, fakt!" ,,A ty zase.. Ty. ty jsi..." Zas mu došly slova a já jsem se začala smát.
Nick byl fakt dost nasranej. ,,Tak co jsi chtěl?" ,,Abys řekla mámě, že budu spát u Tess." ,,To je ta tvoje družka?" ,,Ano, konec vyptávání, nazdar." ,,Nazdar." Jen jsem zakroutila hlavou a odešla jsem zpátky za Benem. Po asi půl hodině jsem usnula v jeho hřejivé náruči. Cítila jsem, jak mě líbl do vlasů a ještě silněji mě obejmul. Bylo to krásné.
ČTEŠ
Chosen II.
Short StoryPokračování příběhu dívky jménem Isabell, její rodiny a dvou kluků, kteří jí pořádně zamotali život... Prázdniny už pomalu končí a blíží se škola. Ale co víc, jak to vlastně dopadne s láskou Isabell, Shawna, Bena a dívky z původní Benovy smečky? To...