Cestou domů jsme se pořád smáli. Když jsem se přeměnila ve vlčici, tak jsem Benovi samozřejmě utekla.
Byl na mě trošičku naštvaný, ale fakt jenom trošičku.Ben si pak ještě zašel pro něco domů. Já jsem se poflakovala po naší zahradě a po chvíli za mnou přiběhl tmavě šedý vlk. Koukal na mě těma jeho tmavě hnědýma očima. ,,Ahoj Shawny." Vlk se přeměnil a sedl si vedle mě do trávy.
,,Jak ses dneska měla?" ,,Skvěle!" ,,Tak to joo. Byla jsi s Benem, viď?" Jen jsem mu na to spokojeně kývla. ,,Jen si šel pro něco domů a za chvíli se zas vrátí." ,,Aha, tak to asi abych šel ne?" ,,Ne, klidně zůstaň. S Benem jsme si slíbili, že nebudeme žárlit." Shawn tedy jen přikývl a dál se se mnou koukal do blba.
Prolomila jsem to trapné ticho. ,,Co ty a Sia?" ,,Nebavíme se teď spolu. Dala mi něco, jako pauzu, takže tu možná už zůstanu. Vždyť víme, jak pauzy končí.." ,,No, já moc nevím." ,,No joo. Většinou se ti lidi k sobě už nevrátí." Jen jsem řekla něco jako 'aha' a zase jsme zmlkli.
,,Iss?" ,,Hmm?" ,,Chyběla jsi mi." ,,Shawne, vždyť..." Přerušil mě. ,,Já vím, ale myslím, tohle. Tohle mi chybělo. Jen tak s tebou trávit čas." ,,Shawne, když já nevím, jestli.." ,,Já vím, chápu tě. Ale prosím Isabell.." Po chvilce váhání jsem přikývla. On mě nadšeně obejmul, ale hned se odtáhl. Asi mu došlo, co udělal. No já jsem si ho hned stáhla zpátky do objetí.
Jak jsem ho tak držela v objetí, přeměnil se ve vlka a kousek ode mě poodstoupil. Olízl mi obličej a pak ještě čekal, že ho za to podrbu. Smála jsem se na celé kolo. Ale nakonec jsem ho za tím uchem podrbala. On pak odběhl někam pryč do lesa.
ČTEŠ
Chosen II.
Short StoryPokračování příběhu dívky jménem Isabell, její rodiny a dvou kluků, kteří jí pořádně zamotali život... Prázdniny už pomalu končí a blíží se škola. Ale co víc, jak to vlastně dopadne s láskou Isabell, Shawna, Bena a dívky z původní Benovy smečky? To...