6.

1.1K 85 2
                                    

Běhala jsem po lese jak blázen. Jako vlk jsem toho uběhla mnohem víc.
,,Belli?" ,,Jackobe?" ,,Přijedu už pozítří, nevadí?" ,,Ne, ani trochu. Hrozně moc už se těším!" ,,Dobře. Tak pa." ,,Pa, měj se."

Rozhovor s Jackem mi aspoň trochu pomohl. Byť byl dosti krátký. Ale teď jsem musela najít Bena. ,,Bene? Benny!" ,,Sab?" ,,Bene, proboha, kde jsi? Jsi v pořádku, co se děje?" Odpovědi se mi však nedostalo.

Nezbylo mi tedy nic jiného, než jen běhat po lese a hledat svého kluka. Po chvíli jsem se zastavila a snažila jsem se, vše si urovnat a zklidnit se.

Začala jsem nasávat vzduch. Po chvilce soustředění jsem zaznamenala Benův pach. Okamžitě jsem se za ním rozběhla. Doběhl a jsem až k jezeru. Bezvládné Benovo tělo leželo kousek od vody. Proměnila jsem se a rozeběhla se až úplně k němu.

Byl celý od krve. Rány se mu začínaly hojit, ale to se nedalo říct o té, kterou měl na krku. Byla hodně hluboká, ale naštěstí minula žílu. Jak to vím? Biologie je můj oblíbený předmět, takže vím, kde má člověk žíly a tepny a tak.

,,Benny, no tak, podívej se na mě, prosím." Ale ono nic. Po chvíli jsem se zase přeměnila ve vlčici. Zavyla jsem, zavyla jsem, jak nejlíp to jen šlo. Bylo to pronikavé a bolestivé vytí. Taky mělo svůj důvod...

Chosen II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat