♠️ BÖLÜM -16- ♠️

115 16 26
                                    

Cem Adrian Herkes gider mi? Şarkısını
dinleyerek yazdım bölümü. Umarım beğenirsiniz. Tüm düşüncelerinizi yorum olarak bildirin bana.

"Söz veriyorum gelicem. Kaybetme umudumuz."

♣️

İyi okumalar ♠️

8 Mayıs 2018

Rüzgar Ayvaz;

İki ay olmuştu ondan gideli.

Yabancı bir ülkede, tanımadığım yabancı yüzlerle geçirmiştim iki ayımı. Özledin mi diye sorsalar şüphesiz özledim derim. Özledim çünkü.

"Rüzgar'cım nasıl hissediyorsun kendini?" Karşımda Fransız aksanı ile konuşan doktora kafamı 'iyi değilim' der gibi salladım. İyi değildim. Hiç olmadığım kadar kötüyüm hemde. Nefes almamı sağlayan, sevdiğim kızı üzüp de gelmiştim buraya. Gözüm arkada kaldı! Uykularım haram oldu mesela gözüme uyku girmiyor.

"Rüzgar."

"Evet?" Konuşmasaydım keşke. Sevdiğimi kaybettiğim yetmezmiş gibi bir de sevdiğimin en sevdiği şeyden vazgeçmemi istedi o gün doktor.

"Saçlarını kesmemiz gerekiyor. Bunun zorundayız."

Bir şey demedim doktora o gün. Ne dersem diyeyim biliyorum çünkü eninde sonunda kesicektiler. Üzgünüm sevgilim. Seni kırdığım yetmezmiş gibi bir de saçlarımdan vaz geçiyorum. Senin çok sevdiğin saçlarım...

️♠️

Arsu Sönmez;

5 Kasım 2018

Ne denmişti? Ölen birisinin arkasından üç gün ağlanır, dördüncü gün her şey aynı rutinine döner.

Öyle mi oldu?

Hayır!

Acılarım hâlâ ilk günkü gibi, sesi kulaklarımdan silinmeye başladı. Görüntüsü yavaş yavaş solan bir gül gibi gözlerimin önünde. Sekiz ay. Tam tamına sekiz ay oldu. Farkındayım çocuklar onunla görüşüyor, telefonda konuşuyorlar ve her seferinde telefonu kapattıktan sonra gözleri dolu dolu oluyor.

"Annem."

"Efendim anne?" Annem oturduğu tek kişilik koltuktan kalkarak yanıma geldi. "Kalk haydi dışarıya çık." Dedi yüzümü ellerinin arasına alırken. Ağzımdan istemiyorum nidası çıkıcakken, durdurdum kendimi. "tamam." Tamam dedim çünkü unutmam gerekiyor artık bunun yeterince farkındayım. "Koltuktan kalkıp odama giderken 'özür dilerim.' dedi annem. Neden? Neden özür diliyorsun anne?

♠️♠️

Kasım ayının başlarındayız ve havalar yavaş yavaş soğumaya başladı. Havanın soğukluğu o günü hatırlatırken, kulağımda çınlayan Cem Adrian'ın sesi daha da beter duruma sokuyor beni.

Ne demişti Cem Adrian?
"Herkes gider mi?"
"Herşey biter mi?
Gidiyor işte herkes, bitiyor herşey.
Çok erken değil mi? Diyordu. Sahi çok erken gitmedin mi benden?

Sessiz bir gece, yorgun adımlarım
Hiç haberi yok gibi, ıslak kaldırımların
Kimse görmüyor mu? Kimse duymuyor mu?
Durup önünde kalbinin, kimse durdurmuyor mu?

Herkes gider mi? Herkes gider mi?
Söyle bana küçük adam, her şey biter mi?
Çok erken değil mi? Erken değil mi?
Söyle bana küçük adam, herkes gider mi?

AURA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin