Jimin POV
Predtým, než som oslovil Jungkooka som si musel o ňom niečo, zistiť.
Meno: Jeon Jungkook
Vek: 19
výška: 1,78 m
status: neobľúbený , neviditeľný...
Sirota jediný príbuzný sú teta.
Plusy: pekný , múdry, má slabosť pre (filcku) Taehyunga.
Mínusy: nespoločenský, nemá žiadny vkus, hanblivý, oblieka sa ako vrece zemiakov....
Subjekt sa väčšinou zdržiava, v knižnici alebo sa skrýva na školských záchodoch.
Po týždni sledovania Jeona, som usúdil že, až tak nereálny môj plán nebude, hlavne keď som ho prichytil pritom ako zaláskovane sleduje fil.. Taehyunga. Stačilo ho presvedčiť aby súhlasil z mojím plánom, ale tak aby netušil prečo to celé vlastne robím.
školská knižnica-jimin
Jeon sedel, na tej nepohodlnej drevenej stoličke už hodinu, pred sebou mal asi 7 otvorených kníh a zošit do ktorého niečo zapisoval. Dobre myslím, že je na čase sa ísť zoznámiť.
Prisadol som si k nemu. Vôbec si ma nevšimol.
"ehm ehm.." odkašlal som si
Zmätený ku mne zdvihol pohľad.
''Asi si si zmýlil miesto.''
''Si Jeon Jungkook?"'
''Áno ale...''
''Tak potom som tu správne.''
''Ver mi, tu nechceš sedieť. Ak ťa tu niekto uvidí, tak neskončíš dobre.''
''Na názoroch iných, mi nezáleží. Robím si čo chcem a s kým chcem, nikto nemá právo mi do toho kecať.''
''Aha.. a čo chceš robiť so mnou?'' povedal trošku vystrašený, a znechutený?!
''Nič z toho čo ťa práve napadlo!'' zamračil som sa naňho.
Začervenal sa.
''Mám pre teba ponuku, niečo čo ti zmení život a to úplne od základov.''
''Mám svoj život rád takí aký je, nepotrebujem...''
''Ani keď, sa to týka Kim Taehyunga?'' skočil som mu do reči z vedúcim pohľadom.
Rozrušene zamrkal riasami
''Neviem o čom hovoríš'' upravil si okuliare, ktoré sa mu trošku posunuli na dol.''Ale no tak Jungkook, nehraj hlúpeho. Veľmi dobre vieš, že hovorím o tvojej zatiaľ platonickej láske k Taehyungovi.''
Vytreštil na mňa oči. ''to..to nie je pravda ja ho nem..nemilujem!''
z vedúcim pohľadom som naňho zdvihol obočie.
''Nemusíš sa báť že to niekomu poviem. Chápem že sa nechceš priznať , som pre teba cudzinec, zatiaľ. Ale ver že na konci, z nás budú, najlepší kamaráti.'' Usmial som sa naňho.
''Neviem ani tvoje meno.''
Pretočil som očami.
''Som Park Jimin. Tvoja dobrá víla.'' Povedal som afektovane a pritom klipkal očami.''Si divný. Ale z čistej zvedavosti, nehľadaj v tom nič iné, ehm vypočujem si tvoju ponuku.''
''jasne zo zvedavosti.'' uchechtol som sa.
Kim Taehyung, je sebecký, namyslení, arogantný sukničkár a kopu ďalších veci. to vie každý kto ho aspoň raz stretol a počul rozprávať.
Pokýval hlavou v súhlas.
Myslím, že niekto by mu už mal konečne nakopať ten jeho zadok. Veď on by len chodil a klátil všetko, čo mu skríži cestu.
"Ten chlapec by potreboval lekciu, aby zistil aké to je, keď sa s ním niekto zahráva. Aby na vlastnej koži poznal, ako to bolí, keď sa s niekým vyspí a on ho potom odkopne. "
''A podla teba, by som to mal byt ja?'' z neutrálným výrazom, sa ma spýtal.
''Uhádol si .'' povedal som z úsmevom
Jungkook sa začal nehorázne smiať smial sa tak až z mu z očí tiekli slzy.
Po asi piatich minútach jeho rehotania, konečne prestal. Zložil si okuliare a utrel si oči, od slz.
''To bol, fakt dobrý vtip Park Jimin, lepší som v živote nepočul.''
''To, ale nebol vtip! Ver mi Jeon, ak na to pristúpiš a dovolíš mi z teba spraviť nového človeka, tak, keď s tebou skončím, ťa bude chcieť každý na tejto škole, vrátane Kima Taehyunga, ktorí sa pred tebou bude plaziť na kolenách, len aby si si ho všimol.''
Vážne sa na mňa pozeral.
''Prečo, to mám byť ja?''
''Pretože, si najvhodnejší kandidát.''
''A prečo, by si niečo také, vlastne robil?''
''To teraz nemusíš vedieť. Možno neskôr ti to poviem ale...
Pozri Jungkook, do ničoho ta nenútim, záleží len na tebe, ako sa rozhodneš.'' Zobral som si jeho pero a načmáral do zošita moju adresu.
''Ak sa rozhodneš kladne, tu je moja adresa. Všetko potrebné ti vysvetlím keď tam prídeš, máš na to tri dni. Dúfam že sa rozhodneš správne.'' z úsmevom som sa zdvihol a odišiel.
Dúfam, že mu to rozhodovanie nebude trvať dlho. A že sa rozhodne pre áno. lebo ak nie...bože!
Yoongi nemôže vyhrať!
YOU ARE READING
Stupid Games ✔✔
FanfictionJungkook Myslel som že som nefunkčný ale on je dôkaz že dokážem normálne fungovať. Som ochotný urobiť čokoľvek aby som ho dostal. Kim Taehyung bude patriť Jeonovi Jungkookovy! Jimin Odmietam byť naďalej jeho hračkou. A spravím čokoľvek aby som sa...