11.

431 27 1
                                    

Jungkook

Pred chvíľou, mi volal Jimin, vraj ma čaká v aute a že si mám pohnúť.
Znel nejako divne, ako keby plakal. 
Čo sa mu mohlo stať?

Bol som pri hlavných dverách, keď  som videl, ako Taeho brat, vychádza zo šatníku, z krvavím nosom.
Keď si ma všimol, vražedne sa na mňa pozrel.
Chcel mi niečo povedať, ale nakoniec si to rozmyslel a zhnuseným pohľadom, okolo mňa len prešiel.
Čo do pekla?

Sedel som v aute, z Jiminom a pozorne ho sledoval, ani náznak potom že by plakal. Zdalo sa mi to len?

"Nespýtaš sa ma, ako to prebehlo?"

"Čo? Nechápavo sa na mňa pozrel."

"No to z Taem."

"Ah, áno." Obrátil pohľad naspäť na cestu.

"Hm... tak čo sa stalo?"

"Vyfajčil ma." Povedal som s kludom, aj keď som kludný, vôbec nebol.

Jimina, to asi tiež rozrušilo, pretože  prudko zabrzdil, až sa moje čelo skoro stretlo z palubovkou.

"Jimin dopekla, čo to robíš!? Chceš nás  zabiť?"

"Jungkook, predsa som ti povedal že sa s ním  nemáš vyspať! Celé si to pokašlal!"

"Ja som s ním nespal, Jimin nepočúvaš čo hovorím?!"

"To mi chceš povedať, že ti vyfajčil a nič viac?" Neveriaco sa na mňa  pozrel. "

"áno,  jasné, chcel viac ale nedovolil som mu to. Proste som ho odstrčil."

"Začni od začiatku a nič nevynechaj."  Rozkázal a naštartoval motor.

Keď som mu všetko povedal, len v úžase krútil hlavou.

Páni  Jungkook, nevedel som že si taký,  vôbec na to nevyzeráš.

Ja ani sám neviem, čo sa to tam stalo. Stále som zmätený a neviem ja nikdy predtým som taký nebol."

"To je v poriadku Kook. Hodil si úžasnú, návnadu. Teraz ťa bude chcieť dostať  stoj čo stoj."  Usmial sa.

"Musíš sa pripraviť.
Začína sa lov a Taehyung ani netuší, že to on je tá korisť."

Stupid Games ✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin