18+( sprosté slova, nadávky)
Yoongi
Je mŕtvy!
Je skurvene mŕtvy!
Začal som trieskať na dvere Jiminovho bytu.
"OTVOR! POČUJEŠ JIMIN OKAMŽITE OTVOR TIE SKURVENE DVERE LEBO ICH VYRAZÍM!"
Mal som toho dosť! Je mŕtvy!
Jimin
Vedel som že Taehyung Yoongimu všetko hneď vytára.
Presne to som chcel.
Aj keď nečakal som že bude až taký besní. Ešte dobre že som Jungkooka poprosil aby dnes prespal u svojej tety.
Inak by to neprežil.Z otráveným výrazom som otvoril dvere.
"Čo, umiera niekto?!" Vyštekol som na Yoongiho.
"Zatiaľ nie!" Povedal z výhražným hlasom a pohľadom psychopatického vraha.
Myslím že to môj zadok neprežije.A skurvene sa na to teším!
Nenávidím to ako veľmi mi chýba..."Povedal som ti že ak necháš niekoho sa ťa dotknúť, tak ťa zničím Jimin.
Varoval som ťa a ti si ma neposlúchol!"Začal som predným cúvať. Ale nebolo to pretože by som sa bál.
Všetko som si dopredu naplánoval."Neviem o čom hovoríš." Povedal som naoko vystrašene.
Vkročil do bytu a silno za sebou zatresol dvere.
"Mám dosť tvojich skurvene sprostých hier Jimin!
Dnes tu tvoju sprostú stávku ukončíme."
Pokýval hlavou a pomaly sa ku mne približoval."Áno! vyšukám z teba dušu! Pojebem ťa tak že si mesiac nesadneš Jiminie." Lačne si ma celého premeral.
"Ale najprv mi povec Jiminie.
Nechal si sa pojebať Jungkookom?!"Zastal som už som nemal kde cúvať. Môj chrbát sa stretol zo stenou.
Odhodlane som sa mu pozrel so oči.
"To nie je tvoja vec Yoongi."
Povedal som z úplným pokojom.V sekunde mi pri hlave pristala Yoongiho päsť.
"Neser ma Jimin!"
Prirazil ma na stenu.
Och môj bože bol tak blízko!"Ak teraz niečo skúsiš Yoongi, prehral si. Dúfam že je ti to jasné."
"Jebem celú stávku Jimin! Je mi to ukradnuté !"
Naprázdno som prehltol.
"Len odpovec!
Pojebal ťa jungkook?""Nie." Videl som tu úľavu v jeho očiach.
"Ale nechal si ho pocítiť chuť týchto sladkých pier?!"
"A z radosťou." Povedal som z úsmevom.
Zamračil sa . V jeho očiach bolo niečo čo ma nútilo, chvieť sa nedočkavosťou.
Vrhol sa na mňa a jeho sila ma zatlačila späť, až som bol natlačený na stenu.
"Mám v pláne ťa zničiť." Pošepkal mi do ucha. Celý som sa striasol.
"Tak si to vychutnaj, lebo to bude naposledy."
Uchechtol sa "To ešte uvidíme."
Následne sa hladne a rozvášnene prisal na moje pery.
Oh áno! môj bože!
Nenávidím sa za to ako veľmi mi chýbal.
YOU ARE READING
Stupid Games ✔✔
FanfictionJungkook Myslel som že som nefunkčný ale on je dôkaz že dokážem normálne fungovať. Som ochotný urobiť čokoľvek aby som ho dostal. Kim Taehyung bude patriť Jeonovi Jungkookovy! Jimin Odmietam byť naďalej jeho hračkou. A spravím čokoľvek aby som sa...