13.

418 29 2
                                    


Jungkook

Je to divné. Predchádzajúce dni som bol pre všetkých, úplne neviditeľný
a dnes nemám ani na záchode pokoj.

Som na školských záchodoch, presnejšie stojím pred pisoárom a snažím sa vymočiť. Problém je v tom, že na mňa čumia mne neznámi chlapci.

"Už ste skončili? Alebo ho chcete vidieť v akcii?" Povedal som ironicky.

Ti dvaja na mňa naďalej tupo civeli.

"Zmiznite!" Ozval sa nahnevaní hlas spoza mňa.

Ti dvaja, sa nato hneď pohli a vyštartovali preč.

Pretočil som očami, keď sa pri mne objavil Taehyung, zo svojim typickým ušklebkom.
No teraz sa nevyčúram určite.

Rýchlo som si schoval môj poklad a chcel odisť, keby ma nezastavil, istý pán nadržanec.

"Ale no tak, predo mnou sa hanbiť nemusíš. Už som to predsa videl.

"A rád, to uvidím znovu."
Priblížil sa ku mne tak blízko až sa nám skoro dotkli pery. Stačilo by tak malo...ach Jungkook prestaň!

"Takže, si si to rozmyslel a nastavíš mi zadok?"

"Ha... no to určite." Zašklebil sa.

"Obaja vieme, že to chceš. Nedokážeš mi odolať." Vzrušene mi šepol do tváre a potom sa na mňa nečakane vrhol a začal ma bozkávať.

Na moju obranu, určite som ho chcel odstrčiť.
Ale bože... chutí tak sladko!

Vášnivo som mu oplácal bozky.
Až kým sme sa od seba museli odtrhnúť, kvôli nedostatku kyslíka.

"Dobre, priznávam že ťa chcem, ale len pod sebou, keď do teba budem tvrdo vrážať a ti budeš vzdychať moje meno." Nahol som sa bližšie, k jeho uchu.

"Môžeš dostať môj penis, ale môj zadok nie!" Z pozdvihnutím obočím som sa naňho pozrel .
"Tak ako?"
"Bude to môj penis, alebo nič?"

Zarazene na mňa pozeral.

"Hej... kto si myslíš, že si? Vraj jeho 'penis, alebo nič' myslíš si že tvoj, penis je zo zlata? "

"Mám vzdychať, tvoje meno? Veď ani netuším ako sa voláš. Mal by si byť rád, že sa na teba pozrie niekto, ako ja. Takže čo keby si sa prestal hrať na nedostupného a proste mi len nastavil zadok."
Povedal arogantne.

"Niekto ako ti? Myslíš namysleného zazobanca, ktorý nevie nič iba strkať, svoj malí penis do hoci koho, len aby to malo dieru!"

"Ani nevieš ako sa volám a prídeš s tým že ti mám nastaviť zadok!? Si nechutný!
Neveril som ale je to pravda,
Si len obyčajná, kurva! A ja s tebou nemienim strácať čas! Takže zbohom."

Hrubo som ho od seba odstrčil a konečne odtiaľ odišiel.

Do čerta! Prečo to musel byť on!
Prečo milujem takého kokota, ako je on!!!


Stupid Games ✔✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora