Jugkook
Keď som vošiel do Hoseokovho domu, cítil som miernu nervozitu.
Oh bože, ak sa Jiminou plán podarí, tak dnes sa môj sen stane skutočnosťou, Tae bude môj!!!Prečo na mňa všetci čumia, alebo som len paranoidný?! Oh do čerta, musím sa upokojiť.
"Jimin myslím, že to nebol dobrý nápad."
"Jungkook len kráčaj dopredu!" Zašepkal mi Jimin, ktorý šiel vedľa mňa.
Dobre, musíš sa upokojiť Jungkook, všetko bude v poriadku... och do čerta prečo som taký nervózny!
Yoongi
Vedel som že si dnešok nenechá ujsť.
Zamračene som sledoval Jimina, ktorý práve vošiel do obývaku spolu s tým kreténom. Na tvári mu hral víťazný úsmev, pretože skoro všetci sledovali Jeona, ako keby videli poloboha.
Chlapec si myslí že ma vyhraté?!
Spokojne som sa obzrel na Taeho ktorý svoju pozornosť venoval výhradne výstrihu baby ktorú som osobne poveril aby sa naňho zavesila a nenechala ho ani na minútu samého.
Vrátil som sa k pozeraniu na Jimina
Ach v tých rifliach ma sexy zadoček, ako rád by som sa s nim pohral, musia mu určite chýbať moje ruky.
Jimin sa aj z Jeonom posadili pri bare a o niečom sa začali rozprávať.
Všimol som si ako blízko pri ňom Jeon je skoro sa im dotýkajú stehna!
Prisahám že ak zistím, že spolu niečo máju, tak skončí Jeon v nemocnici a Jimin priviazaní na mojej posteli!Jungkook
Nebol som paranoidný, všetci sa na mňa pozerajú, len on nie!
On sa samozrejme musí momentálne kurviť, nemá čas sa pozerať na skrachovanú existenciu, ako som ja!"No tak Jungkook, tváriš sa ako keby ti zomrel pes! Povedal Jimin.
"Musíš sa uvoľniť."
"Vôbec mi nevenuje pozornosť!
Pozri, na dnešný večer, už svoju obeť má.
Ah, všetko bolo zbytočné! " povedal som frustrovane.Jimin sa zasmial.
"Ale Jungkook, hádam si si nemyslel, že na teba skočí, len čo vojdeš do dverí.
Neboj sa všetko ide presne tak ako som si myslel."Pozrel sa smerom kde sedel Tae.
"Teraz si niečo objednáme a budeme sa zabávať, sme predsa na večierku ale neprežeň to nie že budeš opili!""Ja nepijem."
"Tak teraz začneš."
------------------------------------------------
Po 1 hodVypil som asi štyri poháre alkoholu, ktorého meno ani nepoznám.
A už sa mi mierne točila hlava.
Potreboval som si opláchnuť tvár, bolo mi neskutočne teplo.
Tak som vstal a vydal sa pohľadať kúpeľňu.
Jimina som nechal sedieť pri jeho asi novom objave? Myslím že si ani nevšimol že som odišiel.
To je jedno.
Ocitol som sa na druhom poschodí.Otvoril som asi troje dverí, ale ani jedna nebola kúpelňa.
Zostali mi už len dve miestnosti išiel som k tej na pravo, ale skôr ako som došiel k dverám sa prudko otvorili dvere oproti.
Vyšlo z nich plačúce dievča."Si v poriadku?"
"Vyzerám byť v poriadku?! Všetci ste tupí kokoti a hlavne ten kokot v izbe!" z drgnutím do mňa odišla preč.
Čo to malo znamenať?! chcel som jej len pomôcť!
Nedalo mi to a šiel sa pozrieť do tej izby.
Ha to som si mohol myslieť.
Bol to Taehyung, rozvalený na posteli, bez košele a z rozopnutými nohavicami.
Bolo mi jasne čo sa stalo využil ju a potom odkopol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stupid Games ✔✔
Hayran KurguJungkook Myslel som že som nefunkčný ale on je dôkaz že dokážem normálne fungovať. Som ochotný urobiť čokoľvek aby som ho dostal. Kim Taehyung bude patriť Jeonovi Jungkookovy! Jimin Odmietam byť naďalej jeho hračkou. A spravím čokoľvek aby som sa...