10.

460 29 0
                                    

Jimin

Vedel som že Yoongi, sleduje každý môj krok. A mal som to v pláne, využiť vo svoj prospech.

Nepočítal som zo Sungwom, ale prečo nie?

Stačil jeden úsmev a už som ho mal, vo svojej moci.

Keď som vyšiel, na záhradu, posadil som sa na lavičku, ktorá bola pod stromom.
Pod stromom, kde si ma Yoongi, niekoľko krát tvrdo vzal. Miloval som to a rozhodne, by som ho nechal urobiť to zase, len keby sa ku mne, nesprával ako k hračke!

Netrvalo dlho a Sungwo prišiel a posadil sa ku mne.

"Vedel som že mi podľahneš."

"Kto by ti dokázal odolať, Sungwho?" Usmial som sa naňho. Bol to falošný úsmev.

Sungwho, sa o mňa snažil, už dosť dlho. Ale ja som nemal žiadny záujem, každý na škole vie že Sungwo, je ten najväčší slizký parchant, ktorý by si zaslúžil jediné tak kopanec medzi nohy.

"Tak zlatko, dúfam že si pripravený, lebo to čo zažiješ so mnou, sa nevyrovná ničomu čo si robil predtým." Perverzne sa na mňa usmial.

Naklonil sa ku mne, eh myslí si že ho nechám, sa dotknúť mojich, úžasných pier?

Rýchlo som sa odtiahol a postavil.

"Myslím, že ešte nie som na teba pripravený ."

A ani nikdy nebudem! Do čerta kde je Yoongi toľko?! Už by sem mal ísť a prerušiť nás!

"Neboj sa zlato že si to ti..." Prudko ma k sebe pritiahol a jeho ruky mi silno stlačili zadoček. " tak budem nežný."

Vystrašene som vypleštil oči.

"Sugwo!" Zareval hlas za mnou. Och môj bože, konečne Yoongi!

"Ešte ten tu chýbal." povedal Sungwo, tak že som to počul len ja.

"Zlatíčko, dáš mi chvíľku." Povedal už hlasnejšie a pritom mi poklepal po zadku.

Rýchlo a z radosťou som z neho zliezol.

Pozrel som sa na Yoongiho, jeho oči hlásili smrť.

Ale nepozeral sa na mňa, ale na Sungwa.

"Prečo mi kazíš šukačku ! "

"Čo tu robíš, nikto ťa sem nepozval a určite nie aby si tu niekoho ošukaval na záhrade."

"Teba do toho hovno, nie je to tvoja párty, ani dom."

"Je to Hoseokova párty, aj dom a on ťa neznáša, presne tak isto ako ja, takže ťa určite nepozval a rozhodne by sa mu nepáčilo, čo si sa tu chystal predviesť! Takže okamžite vypadni."

" No a už je to tu zas. Presne ako pri výbere kapitána, zase použije svoje známosti, aby si dostal čo chceš. Pretože, sám to nedosiahneš!"

"To miesto som dostal, pretože som najlepší. Bez kohokoľvek pomoci a z tohto domu ťa tiež vykopnem, bez pomoci!"

Yoongi, ho udrel päsťou do tváre. Bola to sila, pretože Sungwo skončil hneď na zemi.

Následne si Yoongi, naňho sadol a začal ho udierať hlava, nehlava.

Do čerta!

"Yoongi prestaň, veď ho zabiješ!"

Samozrejme, ma nepočúval rýchlo som utekal dnu pre pomoc.

"Hoseok rýchlo Yoongi tam mláti Sungwa, musíš ho zastaviť lebo ho zabije." Zakričal som a utekal naspäť von. Skoro všetci prítomný sa rozutekali za mnou.

Hoseok z námahou odtiahol, Yoongiho z krvavého Sungwa a ťahal ho do domu, pritom rozkázal pár chlapcom, z tímu aby odniesli Sungwa do nemocnice.

Do čerta, toto som nechcel! Prečo to Yoongi musel, tak prehnať!

Hneď po tom, čo odniesli Sungwa, párty pokračovala, ako keby sa nič nestalo. Títo ľudia, sú neuveriteľný!

Išiel som naspäť do domu a chystal sa nájsť Jungkooka a vypadnúť odtiaľto.

Nikde na prízemí som ho nenašiel, tak som sa chystal ísť hore, ale zastavil má Yoongi, ktorí práve schádzal zo schodov.

Bol asi meter odo mňa a bol naštvaný, veľmi naštvaný, rýchlo som sa otočil a utekal čo najďalej od neho. Možno to bolo zbabelé ale tento vyraz som poznal veľmi dobre, neznamenal pre mňa nič dobre, naposledy keď som ho videl, som skončil z natrhnutým zadkom. Nič čo by som si chcel zopakovať.

Chytil som kľučku od dverí, ale otvoriť sa mi ich nepodarilo.

Yoongi, ma chytil a odtiahol do šatníku, ktorí bol hneď, pri vchodových dverách.

Som mŕtvy!

Hneď čo zavrel dvere, sa na mňa otočil a prirazil k stene.

"čo to do riti, malo znamenať!"

"Netuším o čom hovoríš!"

"Kurva Jimin, neser ma!"
Vykríkol a pritom buchol päsťou,do steny hneď vedľa mojej hlavy.
"Nikto nemá pravo, dotýkať sa ťa!"

"Vieš že šaliem, iba z tej predstaviť že sa niekto dotýka, tvojho dokonalého tela! A ti sa jednoducho vezmeš a ideš sa kurviť, pred mojimi očami, na miesto kde som z teba skoro vyšukal dušu!"

"Nemáš na mňa žiadne pravo, moje telo patri mne a môžem robiť, čo sa mi zachce!"

"Takže zo seba chceš spraviť kurvu! Ale ja ti to nedovolím! Patríš mi vlastním ťa! Tvoje telo, aj tvoju dušu, celí patríš len mne!
A keby nebolo tej skurvenej stávky, hneď teraz, by som ti ukázal, ako to myslím!"

"Ale ta stávka, existuje! Takže nič nespravíš! Láskavo odo mňa odstúp a nechaj ma odisť!"

"Počúvaj ma Jimin, ak zistím, že si niekoho nechal, ťa ošukať, si mŕtvi! Zničím ťa! Rozumieš!" Vražedne sa na mňa díval.

Pozeral som sa naňho, na tu jeho až chorobnú posadnutosť mnou, vôbec som nechápal prečo to tak je, prečo sa tak ku mne sprava? Na sex, by mohol mat kohokoľvek stačilo by si ukázať, tak prečo ja?!

"Povedz mi Yoongi, prečo si mnou tak posadnutí?" Jeho výraz sa z rozzúreného, stal neutrálni.

"Nie som tebou posadnutí."

" Ha ale prosím ťa, ak to nie je posadnutosť tak čo? "

Skúmavo som sa naňho pozrel.
"Mohla by to byť láska?" Spýtal som sa zvedavo.

Civilu sa na mňa zarazene díval. Tu malú krátku chvíľu som si fakt myslel, že mám pravdu. Samozrejme bol to iba môj blud.
Yoongi sa začal rehotať, ako blázon.

"Oh Jiminie, fakt?
Vážne si myslíš, že by som niečoho takého, primitívneho ako láska, bol schopní? Nedaj sa vysmiať! Cele moje správanie, je len preto, že chcem svoje hračky nepoužite.
A ti si moja najlepšia a najobľúbenejšia hračka. To je cele,
Len to."

Dobre, mal som toho dosť!

Vrazil som mu päsťou, do toho jeho arogantného, tupého ksichtu. A pretože to nečakal, spadol na zem.

"JA NIE SOM TVOJA HRAČKA!"
Skríkol som naňho a rýchlo odtiaľ utiekol.

Ten pojebaný skurvenec! Zničím ho zničím!

Stupid Games ✔✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora