Taehyung
Znudene som sedel na gauči v obývačke, mal som zapnutú telku ale vôbec som ju nevnímal.
Po mysli mi behal len Jungkook.
Dúfam že mu to Jimin vysvetlí a že tomu uverí.Yoongi vošiel do obývačky a
prisadol si ku mne a objal ma.
"Som rád že už ti je lepšie, naozaj je mi to ľúto Tae."Objal som ho naspäť.
"Neboj sa je mi už dobre a bude mi ešte lepšie. "
Odtiahol som sa od neho.
"Jimin sľúbil že sa porozpráva z Kookiem."
"Som si istý že keď si ho vypočuje Jungkook príde sám a požiada ma o odpustenie."
"Potom čo ti spravil ho aj tak chceš späť?"
"Jimin mi povedal že predtým než nás videl Jungkook zo Seokjinom tak tú dohodu zrušil."
"V ten deň mi prišiel povedať že ma miluje."
"Ach bože Yoongi, keby sem v ten deň neprišiel Jin tak by to skončilo úplne inak.
Keď na to pomyslím ide ma roztrhnúť.
A vieš čo možno by som mal ísť roztrhnúť Seokjina aspoň by sa mi uľavilo."Povedal som naštvane.
"Upokoj sa Tae, a vysvetli mi odkedy ste z Jiminom na úrovni kde si niečo sľubujete? Myslel som že sa neznášate.
A vraj vás videli v knižnici ako si ho udrel!""Neudrel, len ho strčil. To on narazil tvárou do regálu."
Pokrčil som ramenami."Ale neboj sa nebolo to nič vážne."
"Nie sme žiadny kamaráti ale máme spoločný záujem."
"Každý chceme byť šťastný zo svojou láskou. A tak si trošku pomôžeme."
"Čo mi pripomína."
"Prečo nie si teraz s ním?"
"Hnevám sa naňho klamal mi."
"V čom ti ako klamal Yoongi? Miluje ťa
Jungkooka nešlo zastaviť.""Myslíš že ma vážne miluje?"
"Och Yoongi ti blázon." Zasmial som sa.
"Určite ťa miluje veď preto sa to celé stalo. " prekrútil som nad ním očami." rýchlo mu choď zavolať a dajte sa konečne do poriadku." Postrčil som ho.
"Máš pravdu idem mu zavolať."
Z úsmevom vstal z gauča.
Začal sa prehrabávať vo vreckách."Asi som si ho nechal v izbe."
Tak utekaj na čo čakáš.
-----------------------------------------------------------
Sedeli sme z Yoongim v školskej jedálni.
Mal som perfektný výhľad na Jungkooka.
Sedel z Jiminom ale absolútne sa nebavili. Obaja totiž civeli do mobilov.Obrátil som môj pohľad na Yoongiho. Tiež mal v rukách mobil a prihlúpli úsmev k tomu.
Jeho krk vyzeral ako mapa, pár cucflekou mal tiež na brade taktiež malé škrabance a jeho pery boli dohrýzane. A to nehovorím ako sa celý čas mrvil na stoličke.
Pozrel som sa späť na Jimina.
Vôbec nič na ňom zvláštne nebolo.
"Nehovoril si včera večer že ideš za Jiminom a konečne to urovnáte?
KAMU SEDANG MEMBACA
Stupid Games ✔✔
Fiksi PenggemarJungkook Myslel som že som nefunkčný ale on je dôkaz že dokážem normálne fungovať. Som ochotný urobiť čokoľvek aby som ho dostal. Kim Taehyung bude patriť Jeonovi Jungkookovy! Jimin Odmietam byť naďalej jeho hračkou. A spravím čokoľvek aby som sa...