Jungkook
Všetko som mu povedal.
Neviem či mi uveril a dúfal som že áno.
Už pol hodinu neprehovoril nikto nič .
Zrazu Jungkookv prudko zabrzdil. Odopol si pás a vystúpil.
Prešiel k zadným dverám a vytiahol ma von a následne prirazil k autu.
"Kurva! Do riti povedz čo mám teraz spraviť?"
"Uveriť mi nič iné láska."
"Ale keď ti uverím bude to znamenať že som nás zničil pre nič, že som nás vystavil toľkej bolesti pre skurvený omyl!"
"To je už jedno Jungkook neobviňujem ťa a nikdy ani nebudem. Milujem ťa jedine čo chcem je aby sme boli spolu. Nevládzem bez teba ani dýchať láska." Plakal som
Pobozkal som ho.
Neodpovedal.
"Prosím zabudnime na všetko začnime odznovu."
Z nádejou som sa naňho pozrel.
Tiež plakal."Prepáč Tae, prepáč."
Pobozkal ma s takou vášňou až sa mi podlomili kolena.
Po niekoľkých minútach sa odtiahol.
"Odpusť mi prosím urobím čokoľvek..""Nie." pokrútil som hlavou.
pokračoval som ďalej s rýchlymi bozkami, hladiac jeho hruď a krk."Stačí ak ma vezmeš domov, do tvojej postele. Zamkni ma
vo svojej izbe a rob mi to až dokým nebudem robiť nič iné, ako stonať tvoje
meno. Prosím" vydýchol som vzrušene.
"Potrebujem ťa zas cítiť. Bolo som príliš dlho bez teba." Rozprával som medzi bozkami."Nemyslím že to vydržím až domov Tae chcem ťa hneď teraz!" Vydýchol keď sme sa od seba odpojili.
"Dobre vezmi si ma."
"Myslíš to vážne?"
"Nikdy som to nemyslel vážnejšie, urob mi to tak ako to vieš iba ti." Zašepkal mi zvodne do uška.
"Och áno o to sa neboj."
Prisal som sa na jeho užasne pery.
Och bože ako som mohol bez nich vôbec dýchať!?
Moje ruky preskúmavali jeho skvostne telo. Nevedel som sa nabažiť tej jemnej pokožky.
"Baby ale nemám pri sebe lubrikant."
"Tak sa musíme navzájom dobre navlhčiť."
Pri tej predstave som stvrdol ešte viac.
Ešte viac som sa naňho pritisol aby cítil aký tvrdý pre neho dokážem byt.
Zavzdychal mi do úst.
"Už aby som ťa mal v sebe."
Rýchlo mi rozopol opasok aj nohavice.
Kľakol si predo mňa a stiahol mi ich zároveň z boxerkami.
Vzal ma do ruky a parkrát mi po ňom prešiel a potom si ho hneď strčil do ust.
Ta nahla rozkoš ma skoro poslal na zem.
"Oh.. kurva..Tae."
Jednou rukou som sa prichytil o strechu auta, a druhou som vošiel do Taeho vlasov a viac si ho pritlačil na seba.
Pohľad na môj penis hlboko v jeho ústach bol skoro tak úžasný ako to cítiť.
"Si úžasný."
Par krát som do jeho ust ešte tvrdo prirazil a keď som už cítil že to dlho nevydržím rýchlo som sa odtiahol.
"Myslím že som už dosť mokri, teraz je na rade tvoja ružovučká dierka."
Vytiahol som ho nahor aby som ho následne posadil do auta.
Hneď som ho začal vyzliekať.
Keď som ho zbavil všetkého nepotrebného čo mi stalo v ceste vrhol som sa na jeho sladké pery.Presunul som sa na jeho krk kde som mu spravil par znamienok.
Pomaly som sa posúval smerom na dol.
"Počkaj Kookie, už to nevydržím. Pod už do mňa."
"Ale ešte som ta nepripravil. Bude ta to bolieť."
"Prosím, vydržím to. Prosím."
Vrátil som sa naspäť k jeho dokonalej pusinke.
"Dobre zlatko."
Pobozkal som ho.
Jednou rukou som mu prechádzal po stvrdnutom úde.
Snažil som sa ho rozptýliť.Nastavil som svoj penis k jeho dierke a pomaličky sa vsúval dnu.
"Ahh" zavzdychal mi do ust.
Všimol som si par slz ktoré sa mu spustili a hneď som ich zbozkával.
"Prepáč Tae... och môj bože.... si taký tesný."
"To nič Kookie som rad že si zase vo mne. Ja to vydržím. Ah.. pre teba všetko."
Začal som sa v ňom pomaly pohybovať.
Slasťou sa mi pretáčali oči.
Od posledného sexu to bolo dlho a ešte tá neuveriteľná tesnosť.
Bolo mi jasne že to dlho nevydržím.Zrýchlil som pohyby rukou na jeho úplne tvrdom penise.
A trosku pridal na tempe.
Nasledujúce sekundy bolo počuť len naše vzdychy a u Taeho aj výkriky rozkoše.
Bolo to ešte ohromujúcejší ako náš prvý sex.
Pretože teraz som vedel že človek ktorého milujem najviac na svete ma miluje tiež.
"Tae, neskutočne ta milujem."
YOU ARE READING
Stupid Games ✔✔
FanfictionJungkook Myslel som že som nefunkčný ale on je dôkaz že dokážem normálne fungovať. Som ochotný urobiť čokoľvek aby som ho dostal. Kim Taehyung bude patriť Jeonovi Jungkookovy! Jimin Odmietam byť naďalej jeho hračkou. A spravím čokoľvek aby som sa...