Yoongi
Bežal som do svojej izby pre mobil.
Tae ma pravdu musíme to konečne urovnať.Yoongi: Musíme sa porozprávať. Prosím stretnime sa o hodinu v našej obľúbenej reštaurácii. Budem ťa čakať.
Napísal som a hneď sa začal aj chystať.
Rýchlo som sa osprchoval a obliekol sa so niečoho viac sexy.
Napadlo ma niečo ako vynahradiť Jiminovi tie chvíle utrpenia ktoré so mnou musel zažiť.
Som si istý že po tomto budeme vyrovnaný.
============================================
Sedel som v reštaurácii a netrpezlivo čakal.
Už som mu chcel napísať keď som ho zazrel v chodových dverách.
Z hlboka som sa nadýchol. Priznám sa bol som nervózny.
Veľmi nervózny.
Prišiel k nášmu stolu.
Postavil som sa.
"Ahoj" povedal nesmelo.
"Ahoj"
Sadli sme si.
Nikto nič nehovoril.
Len sme sa navzájom na seba pozerali.Och môj bože ako veľmi ho milujem.
Je tak sladký."Jiminie obaja vieme že sme nezačali najlepšie, našim správaním sme ublížili ľudom na ktorých nám záleží."
Už sa nadychoval že niečo povie ale zastavil som ho.
"Nie nie som tu teraz preto. O tom sa porozprávame neskôr. Poviem len že nie som na teba vôbec nahnevaný, pretože za všetko môžem vlastne iba ja."
"Nedokázal som si priznať svoje city a ubližoval som ti tým, až si to nakoniec nezvládol a chcel si to ukončiť, ale nedovolil som ti to a vôbec toho neľutujem aj keď sme tým niekomu ublížily, ale nebyť tej stávky nikdy by sa medzi nami nič nezmenilo."
"Bol som hlupák! Ale ponaučil som sa zo svojich chýb."
"Milujem ťa Jiminie a chcem začať od začiatku. Ako tvoj priateľ ktorý sa bude starať hlavne o teba a nie o to čo hovoria iní ľudia."
"Tak sa ťa chcem spýtať, odpustiš mi to všetko a budeš so mnou chodiť Park Jimin?" Z nádejou som sa naňho pozrel.
Jimin sa na mňa po celý čas z prekvapením na tvari pozeral.
A teraz tomu nebolo inak.Asi ďalších 5 minút bolo ticho. Keď zrazu ako keby niekto zapol vypínač.
Jimin zaklipkal očami.
Bez jediného slova sa postavil.
Myslel som že chce odísť. Ale nie rýchlosťou blesku sa na mňa vrhol.
Okamžite som zabudol na všetko a všetkých.
Bolo mi jedno že sme na verejnom mieste a niektorí ludia môžu byť pohoršeny.Záležalo len na Jiminovi.
A na jeho dokonalích perách.
Jimin
Vykašľali sme sa na večeru a prišli do najbližšieho hotelu.
Bolo mi čudné že sme sa nezastavili na recepcii ale hneď sme išli výťahom na tretie poschodie.
Chcel som sa ho spýtať ale nedokázal som sa odtrhnúť od jeho pier.
Až keď sme sa ocitli pred dverami izby odtiahol sa aby vybral kartu a otvoril nám dvere izby.
Z nazdvihnutym obočím som sa naňho spytavo pozrel.
"Poď dnu všetko ti poviem."
Samozrejme že som vošiel.
Keď sa za nami zatvorili dvere zase som sa naňho vrhol.
Dotlačil som ho až k posteli na ktorú som ho zvalil.
"Bol si si taký istí že ťa neodmietnem?" Povedal som naoko uštipačne. Myslím že ma aj tak prekukol.
"Nie nebol Minie, ale vieš nakoniec stavili sme sa a ti si predsa vyhral."
Zhrozene som sa naňho pozrel.
"Ale vravel si že so mnou chceš chodit a ak si nepochopil tak tá pusa znamenala áno. Milujem ťa Yoongi nechcem ťa stratiť."
Celý zmätený som sa z neho zdvihol."Nie Minie počkaj."
Postavil sa a pristúpil ku mne.
"Nemyslel som to tak." Frustrovane sa zamračil
"Vieš som trošku nervózny. Ehm,
Samozrejme že nesplníme tvoju výhru. Ehm no mám pre teba jednu náhradu ktorá..."Nechcem náhradu jedine čo teraz chcem si ti Yoongi."
Povedal som isto potreboval som ho veľmi.
"Ale veď to je čo ti ponúkam.
Skúsime to a ak sa nám to zapáči nebudem protestovať aby sme si to zopakovali niekdy za iných okolností."Dobre práve mi to dochádzalo a nehovorím že sa mi to nepáčilo.
Môj kamarat dole bol pripravený a pri tej myšlienke stvrdol ešte viac."Počkaj, vážne mi ponúkaš prehodenie rolí?" Povedal som z úžasom.
"Áno presne to." Povedal nervózne
"Nemusíš to robiť len preto že som vyhral.."
"Nie nie je to preto. Proste si myslím že je načase zbaviť sa panestva môjho zadku."
Usmial sa"S kým iným by som o to mal prísť?
Si najvhodnejší kandidát a toto je najlepšia chvíľa.""Začali sme odzačiatku.
Bude to pekný začiatok niečoho nového.
Nemyslíš?"S úžasom som sa naňho pozrel.
"Myslím že máš úplnú pravdu."
Pobozkal som ho.
Ale teraz to bolo iné pretože ma nechal viesť.Min Yoongi sa mi podriadil.
YOU ARE READING
Stupid Games ✔✔
FanfictionJungkook Myslel som že som nefunkčný ale on je dôkaz že dokážem normálne fungovať. Som ochotný urobiť čokoľvek aby som ho dostal. Kim Taehyung bude patriť Jeonovi Jungkookovy! Jimin Odmietam byť naďalej jeho hračkou. A spravím čokoľvek aby som sa...