14.

424 29 6
                                    

Jimin

Tak súdiac podľa tvojho výrazu, už si sa stretol z Taehyungom.
A nebolo to najlepšie stretnutie, že.

Pozeral som sa na zamračeného Jungkooka ktorý sa mrmlal z jedlom.

"Nie to nebolo. Je to taký kokot! Mám chuť ho isť zaškrtiť, prisahám!"

"No tak to nie je žiadna novinka."
Majú to v rodine.

Pohľadom som zablúdil k stolu kde sedel Yoongi. Nezvyčajne pri ňom nebol nikto okrem jeho brata.
Určite vymýšľa ako prekaziť môj plán.

"Neboj sa Jungkook každý nakoniec dostane to čo si zaslúži."

"To dúfam."

"Počúvaj Jimin, nechcem ťa otravovať, ale mohol by si ma po škole, odviesť do prace?"

Dnes ráno sa Jungkookovi pokazilo auto.
Dohodli sme sa že ho budem voziť so školy, až kým mu ho neopravia.

"Samozrejme, prečo by si ma mal otravovať? Veď sme sa dohodli že ťa budem voziť."

Milo som sa naňho usmial.







Yoongi

"Tak zistil si kto to je? Zvedavo som sa spýtal Taeho.

"Stále netuším ako sa volá, ale je to ten ktorý sedí pri tvojom ex. Takže by si mi o ňom mohol niečo zistiť ti. Čo povieš?"

Pozrel som sa smerom kde sedel Jimin. Pohľad mi padol na jeho krásne ústa. Oh ako dlho som ho nepočul vzdychať! Myslím že to prestávam zvládať, potrebujem ho!

"Volá sa Jeon Jungkook, má 17 chodí s tebou na dejepis a angličtinu. Viac neviem."

"Prečo som si ho predtým nikdy nevšimol?"

"Ja neviem, lebo si slepý idiot?"

"Hej!" Urazene sa na mňa pozrel.

"Počúvaj Tae čím skôr ho ošukaj a potom ho hneď odkopni. Nehraj sa s ním!"

Rozhodol som sa že mu s tým pomôžem. Ak ho totiž dostane už ho viac nebude zaujímať. Taehyung to tak vždy robí, prečo by to nejaký Jungkook mal zmeniť?!
A potom bude len otázka času kedy mi Jimin podľahne.

Na tvári sa mi usadil široký úsmev.
Už čoskoro Jimnie!

"Prečo sa usmievaš ako psychopat?"
Nechápavo sa na mňa pozeral Tae.

"Počúvaj ti imbecil chceš radu ako ho dostať?"

Pozdvihol obočie.
"Ako?"

"Na takých ako on neplatí tá tvoja bad boy stránka. Chce niečo rozkošné a poslušné. Takže sa začni chovať ako baby boy inak ti ručím že ho nedostaneš."

"Ja ale nechcem aby ošukal on mňa, Yoongi! Nikomu nenastavím zadok!"

"Tak potom na sex s ním zabudni! A máš pokoj!"

"Ale ja ho CHCEM!"
Naštvane buchol päsťami do stola. Potom sa nasupene zdvihol a odkračal si to preč zo školskej jedálni.

To je kokot!

Nasmeroval som pohľad na Jimina.
Rozprával sa s tým idiotom.
Ani raz sa na mňa nepozrel!

Prestávam to zvládať!



Stupid Games ✔✔Where stories live. Discover now