Jimin
Rozhodol som sa.
Dnes, je deň kedy, to divadielko ukončím. To čo sa stalo pri obede, ma len utvrdilo v tom že tento vzťah, ktorý vlastne vzťahom ani nie je, nemá ani najmenšiu šancu na nejakú lepšiu budúcnosť.
Yoongi je preslávený svojou povesťou sukničkára. Nenahováram si že som jediný koho šuka.
Aj keď sme sa jasne dohodli že z nikým iným spať nebudeme inak je medzi nami koniec. Stanovil som to pravidlo keď chcel začať zo sexom bez kondómu. Som si istý že to nie raz porušil no nikdy som nemal žiaden dôkaz. A dúfal som že aspoň s nimi použil ochranu pretože ak skončím z nejakou chorobou tak mu odrežem vtáka!
Snažil som sa na to nemyslieť, ignoroval som tie slepice ktoré pri ňom boli nonstop. Či už v škole alebo na večierkoch. Aj tak spolu nič nerobili len pri ňom sedeli. Teda to bolo čo som videl ja a to ostatné proste nebolo. Neriešil som to.
Ale dnes to bolo inak.Už keď si tú kurvu posadil na seba začala vo mne vrieť krv!
Vrtela sa na ňom a dotýkala sa ho!On jej to dovolil! Dokonca ho začala kŕmiť! A on to všetko z úsmevom prijímal. A nakoniec to jedlo musela ochutnať aj ona a to rovno z jeho úst!
Áno pobozkala ho a on jej to dovolil, viac než to! Začal jej to vášnivo oplácať, myslel som že ju tam rovno začne jebať!
A vedel že tam som a vidím to a aj tak to spravil!
Bol som skurvene naštvaný! Žiarlil som tak veľmi že som myslel že vybuchnem!
Ale nemohol som nič urobiť. Pretože keby zistil že k nemu cítim viac než len sexuálnu príťažlivosť využil by to proti mne nikdy by som od neho už nemal šancu sa dostať.
A predsa som to chcel ukončiť, takže by mi to malo byť ukradnuté!Preto som sa musel upokojiť a len to z pokojom ukončiť.
Predtým než sa to stalo, som mu to chcel oznámiť, niekde kde je viac ľudí pretože viem že bude vyvádzať ale ovládol by sa lebo predsa sa nechce prezradiť.Ale nakoniec som sa rozhodol inak.
Po škole som sa vydal k svojmu autu a napísal som mu. Čím rýchlejšie tím lepšie načo to zdržovať?!
Jimin: čakám na teba na parkovisku. Musíme sa porozprávať.
Yoongi: je to riskantné. Niekto by nás mohol vidieť.
Jimin.: to mi je jedno potrebujem ti to povedať hneď!
Yoongi: počkaj kým sa to viac nevyprázdni prídem.
To som mohol čakať, nezaujíma ho nič, iba jeho povesť.
Nikto nevie že je bysexual.Úžasný Min Yoongi kapitán basketbalového týmu a lámač ženských sŕdc.
Chcel by som vidieť vyraz jeho obdivovateľov, keby vedeli že ich úžasný Yoongi rád po nociach šuka Park Jimina naj divnejšieho chlapca ktorý je na tejto škole.Podľa tých kreténov som sociopat, je mi jedno čo si myslia len nech mi dajú pokoj.
čakal som pol hodinu kým konečne prišiel .
'' Tak čo bolo také súrne že riskujem odhalenie?!'' pozdvihol som obočie.
''Tak veľmi sa bojíš o svoju povesť?''
''Mám aj inú prácu než tu s tebou postavať tak to už konečne vyklop.'' povedal znudene a pritom niečo ťukal do svojho mobilu.
'' Chcem to ukončiť.'' Povedal som ako by nič a pripravoval som sa na jeho výbuch.
VOUS LISEZ
Stupid Games ✔✔
FanfictionJungkook Myslel som že som nefunkčný ale on je dôkaz že dokážem normálne fungovať. Som ochotný urobiť čokoľvek aby som ho dostal. Kim Taehyung bude patriť Jeonovi Jungkookovy! Jimin Odmietam byť naďalej jeho hračkou. A spravím čokoľvek aby som sa...