18+(Smut)
Jimin
Užasnuto som hľadel na jeho poklad,
na ktorom sa ligotal strieborní piercing. Vzrušene som si zahryzol do pery.
Toto ma strašne rajcovalo.
Ach chcem to pocítiť v sebe!Otvoril som ústa a vyplazil jazyk oblizol som špičku jeho erekcie, môj jazyk sa stretol zo studením kovom.
Tak, ako som si myslel, naprosto úžasné.Obtočil som pery okolo jeho vtáka a jazykom krúžil okolo jeho špičky, chutnajúc ho, cítiac ho, skúmajúc každý jeho centimeter. Yoongi zastonal a viac sa rozkročil. Usmial som sa, ako som vzal do rúk jeho gule a jemne ich miesil.
"Ježiši, minie! Z tej tvojej pusinky raz zošaliem. Oh si úžasný"
Jeho chrapľavý hlas bol hrozne sexy.
Zovrel som jeho penis v dlaní a hladkal ho hore a dole, zatiaľ čo som sal jeho špičku. Jeho ruka v mojich vlasoch sa pevnejšie zovrela.
"Kurva, to je dobre!" zavrčal.
"Zober ma hlbšie."Z úsmevom, som otvoril viac svoje ústa, až kým som nemal celú jeho dĺžku v puse.
vkĺzol dnu s jednoduchosťou, začal som pohybovať hlavou.
Zasyčal cez zuby.
Vedel som ako zbožňuje to že ho bez problémov pohltím celého.
Je to jedna z veci ktoré ho na mne spravili závislým.Pevne uchopil moju hlavu oboma rukami a začalo jeho zbesilé šukanie mojich úst.
Pekne hlboko a tvrdo. Vôbec ma nešetril.
Mal to byt môj trest a on si to možno aj myslel
ale vôbec som to tak nebral. Miloval som to.
Ako všetko čo so mnou Yoongi robil."Oh to stačí musím byt v tebe!"
Vytiahol svoj penis postavil ma a hneď ma aj prehol cez operadlo gauča.
"Konečne budeš zase môj!"
Ton jeho hlasu ma prinútil sa zachvieť očakávaním.
Roztiahol mi polky a hneď do mňa prirazil.
Zakričal som tak že som si bol istý že ma počuli aj vonku na ulici.
Ale nekričal som od bolesti ale od tej veľkej slasti ktorá zaplavila moje telo.
Konečne som ho zase cítil v sebe.
A ešte aj z bonusom. Ten piercing bol najlepšia vec aká ma napadla."Ano...áno...ešte...viac...ach..."
Vzdychal som ako nejaká kurva.
Ale bolo mi to jedno.Z jeho prírazov som išiel zošalieť.
Robil mi to tvrdo, rýchlo a poriadne hlboko.
"Och.. Yoongi už..už budem. Ach"
"Vypusti to Minie, urob sa pre mňa!"
Jeho ruka skĺzla z môjho boku na môj penis.
Stačilo par pohybov a z hlasitým vzdychom som vystrekol na pohovku podo mnou.
"Och... kurva ach.."
Yoongi začal zbesilejšie prirážať až tak že sa pohovka podo mnou trošku posunula.
"Ach! Ach, bože...minie!" Cítil som ako ma Yoongi obdaroval svojou úžasnou nádielkou.
"Achh." zastonal som z toho pocitu.
Stále zostávajúc vo mne začal z bozkami na môj chrbát.
Ticho ktoré nastalo je prerušene mojim nesúhlasným zastonaním, keď sa zo mňa Yoongi vysunie.
"Neboj sa ešte som s tebou neskončil. Mám toho pre teba ešte veľa."
Sľúbil mi Yoongi.
A samozrejme že to aj splnil.
Urobil mi to ešte päť krát než usúdil že mi už stačilo. A že som pochopil že patrím iba jemu.
Ako keby som to už dávno nevedel.
Veď preto je teraz tu! Preto som mu dovolil si zo mňa zase spraviť hračku.
Len preto že sa ho neviem vzdať.
YOU ARE READING
Stupid Games ✔✔
FanfictionJungkook Myslel som že som nefunkčný ale on je dôkaz že dokážem normálne fungovať. Som ochotný urobiť čokoľvek aby som ho dostal. Kim Taehyung bude patriť Jeonovi Jungkookovy! Jimin Odmietam byť naďalej jeho hračkou. A spravím čokoľvek aby som sa...