1.

924 33 2
                                    

Jungkook

Keď som ho prvý krát uvidel, vedel som že je ten pravý. Tak veľmi som po ňom túžil, tak veľmi som ho chcel. Škoda že ho nikdy nebudem môcť mať. Niekto ako ja o niekom ako je on nemôže ani len snívať.

Som si istý že ani nevie že existuje nejaký Jeon Jungkook.

ON je tak dokonalý, tak výnimočný, populárny, sexy, arogantný, namyslení, sebecky...

Nikdy pred nim sa mi takíto chlapci nepáčili. Môj ideálny typ boli nevinný, láskavý, nežný, milý a plachý chlapci.

Vo svojom mladom živote som mal len tri vzťahy.

Zo začiatku to prebiehalo úplne normálne.
Romantické večere, prechádzky, zamilované pohľady a veľa sladkých bozkov. Ale vždy keď prišlo na sex sa to pokazilo. Vôbec som sa nedokázal vzrušiť.

Ale s ním by to bolo iné. Som si tím isti. Stačí len jeden pohľad naňho alebo závan jeho vône keď prechádza okolo mojich skriniek a som tak vzrušený že to až bolí.

Myslel som že som nefunkčný ale on je dôkaz že dokážem normálne fungovať.
A ja som ochotný urobiť a obetovať čokoľvek aby som ho dostal.

Kim Taehyung bude patriť Jeonovi Jungkookovy.

__________________________________🤗

Ahoj!!

Som späť! 😀
Konečne sa mi podarilo dokopať sa k písaniu. Som hold lenivec 😊🙄😆🤷‍♀️

(A ešte aký!)

Ako sa vám páči nápad na príbeh? Dúfam že aspoň trošku. 😉😄😊

Kapitoly budú vychádzať každú sobotu. ( dúfam v to 🙄🤗🙏)

( No tak toto sa mi nepodarilo dodržať vôbec.)

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

3.1.2019. 👈😲️ 🙃 no áno vtedy som to začala písať.

No tento krát to vážne budem vydávať pravidelne každý deň!

4.6.2020

Blake

Stupid Games ✔✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن