O dva týždne neskôr.
Jungkook
Vzťah medzi mnou a Taem stále trval.
A bolo to úžasné.
Nebavili sme sa o tej veci ktorú povedal po našom prvom milovaný.
Teda on sa o tom baviť chcel ale vždy keď s tým začal, som ho umlčal bozkom. A následne sexom po ktorom si nepamätal ani ako sa volá.Sex s ním bol neuveriteľný. Robili sme to tak často, že nám mohli závidieť aj králici.
Trávili sme spolu veľa času.
Vlastne využili sme to že Jimin sa stále nevrátil domov a Tae prespával u mňa. Priniesol si aj pár vecí.
Boli sme fakt ako zamilovaný párik.Som si istý mojimi citmi k nemu ale nie som si až tak úplne istý jeho citmi ku mne.
Hovoril som o tom z Jiminom. Povedal som mu že možno nedokážem spraviť to na čom sme sa dohodli.
Neznel nahnevane ale povedal že sa o tom porozprávame keď príde domov.Čo je vlastne dnes.
Je to taktiež deň kedy nebudem zaspávať z Taem po svojom boku. Myslím že to nezvládnem a nakoniec aj tak prijmem jeho ponuku na prespanie u neho.
Aj za cenu toho že tam bude ten idiot Yoongi."Som doma." Počul som ako Jimin kričí.
Zdvihol som sa z postele a šiel ho privítať do obývačky.
"Ahoj Jimin, ako bolo na dovolenke?"
Spýtal som sa zo smiechom."Úžasne skoro som prebodol otcovu terajšiu manželku." Prekrútil očami.
"Nechápem ako môže mať rád takú hnusu pijavicu!"
Skúmavo sa na mňa pozrel.
"No nič, vkus môjho otca už nezmením.
Poďme radšej k tebe.""Práve si prišiel nechceš si ísť oddýchnuť..."
"Mám už po krk oddychovania.
Dones poháre a víno. Musíme sa porozprávať."
Skopol zo seba topánky a skočil na gauč.
Decko.Jimin
Čakal som kým Jungkook prinesie pitie.
Ten chlapec má veľký problém. Naletel totiž najväčšej kurve.
Kim Taehyung je proste kurva a tou aj ostane. Chudák Jungkook.Pozeral som sa naňho ako nám leje do pohárov.
"No tak hovor naletel si mu?"
"Nie! Teda možno... ja neviem." Povedal celý zmätený.
"Počúvaj Kookie keby som si aspoň trošičku myslel že ťa ma Taehyung naozaj rád, bolo by mi jedno či z našej dohody odstúpiš alebo nie." Pokrčil som plecami.
"Tvoje šťastie je prednejšie ako nejaká stupídna hra medzi mnou a Yoongim. Ale nemyslím že ťa naozaj miluje."
Cítil som sa fakt hrozne pretože to bola aj moja vina, to ja som ho do toho dostal.
"Mal som veľa času na rozmýšľanie a je mi fakt ľúto že som ťa takto aj keď nechcene využil. Nemusel by si teraz riešiť svoje aj jeho pocity a..."
"Nie Jimin, neobviňuj sa miloval som ho už predtým, ti si mi len umožnil mať ho.
Za to ti ďakujem, ale nechcem aby si sa na mňa hneval, no ja Taemu verím že sa kvôli mne dokázal zmeniť. Možno mám nejaké pochybnosti ale to je už môj problém.
Ti s tým nič nemáš a je mi ľúto ale nezvládnem ho tak raniť, nedokážem ho opustiť.
Vlastne to ja som ťa využil, od začiatku som vedel že ak ho budem mať už sa ho nevzdám, naozaj prepáč Jimin."
Zamračil sa"Myslím že by bolo dobré keby som sa odsťahoval."
Zdvihol sa a chcel odísť no zastavil som ho.
"No tak Kook, dobre rob si čo chceš je to na tebe, ale neodchádzaj mám ťa rád a som rad že si tu so mnou.
Zvykol som si na teba.
Dosť si mi chýbal aby si vedel a myslím že sám by som sa tu zbláznil od nudy."
Usmial som sa naňho.Tiež sa usmial.
"Dobre ostanem." Objal ma.
"Ďakujem Jimin a tiež si mi chýbal."Udrel som ho po chrbte.
"Klamár určite si cele dni prešukal. Nemal si ani čas si na mňa spomenúť."
Uchechtol sa.
A odtiahol sa odo mňa.Previnilo sa na mňa pozrel.
"Ok priznávam sa."
Prekrútil som nad ním očami.
"Jimin bude ti vadiť keď ťa tu nechám samotného? Vieš chcel by som si niečo konečne z Taem vysvetliť."
"Pokojne, dám si sprchu a potom vypadnem niekam do baru. Neboj sa dokážem sa zabaviť aj sám." Žmurkol som naňho.
"Dobre tak sa maj."
Postavil sa a utekal preč.Dúfam že mu tá filcka nezlomí srdce.
Aj keď som mal namierené do baru, nakoniec som aj tak skončil v parku na hojdačke, kde som sa hojdal ako malé decko a rozmýšľal.
Lebo tie dva týždne mi zrejme nestačili.Dobre tak našu sprostú hru nevyhrá ani jeden.
Čo keby som mu ponúkol dohodu?
Neopustím ho ale moja podmienka bude že spolu začneme chodiť.
Ako normálni pár.Keď Jungkook dokázal zmeniť niekoho ako je Kim, prečo by som to nezvládol aj ja?
Skúsim zmeniť Yoongiho posadnutosť na lásku.
Veď aj tak nemám čo stratiť, môžem len získať.
Vytiahol som si mobil z bundy a začal si prezerať správy, ktoré mi počas mojej neprítomnosti posielal.
Možno ku mne môže niečo cítiť, veď keby nič necítil, nezaujímal by sa a nebál by sa o mňa tak.
Z novým odhodlaním som začal písať správu.
"Chýbaš mi ..."
Chcel som to odoslať ale v ten moment mi zazvonil mobil.
Volal Jungkook.
Pokrčil som nad tým čelo."Čo sa deje nemáš byť náhodou zaneprázdnený z tvojou láskou? "
"Nie je to moja láska! Je to len obyčajná kurva mal si pravdu Jimin."
Znel tak zlomene.
"Upokoj sa Kookie čo sa stalo?"
"Niečo čo som mal očakávať. Prosím príď čakám ťa doma musíme si dobre premyslieť našu show."
"Dobre ukľudni sa, hneď som tam."
Celý zmätený som sa dvihol a kráčal von z praku k svojmu autu.
Ani nie pred hodinou bol úplne šťastný.
Do pekla čo mu tá filcka spravila!?
YOU ARE READING
Stupid Games ✔✔
FanfictionJungkook Myslel som že som nefunkčný ale on je dôkaz že dokážem normálne fungovať. Som ochotný urobiť čokoľvek aby som ho dostal. Kim Taehyung bude patriť Jeonovi Jungkookovy! Jimin Odmietam byť naďalej jeho hračkou. A spravím čokoľvek aby som sa...