Evet ben kesinikle diğer kızlara benzemiyordum.Bu yüzden normal kızların yapacağı şeyi yapmayacaktım.Yani o ortamdan asla ve asla çekip gitmeyecektim.Çünkü ben buydum.Kendimi ezdiremezdim.Ben bunları düşünürken yaklaşık yarım saat geçtiğini fark ettim.Demir midir Aras mıdır her ne boksa yarım saatir o masada oturuyordu.Berfu ve Atahan ise bana çıt çıkarmadan baıyorlardı.Büyük ihtimalle tepkimi merak ediyorlardı.Evetttttt şimdi oyun zamanıydı.O masaya gidip kendimi gösterme vaktiydi.Bir kaçdakika iç sesim ile ruhum kavga etse de.İç sesim kazandı.Hayal adlı kızın olduğu masaya yöneldim.
"Selam ben Kayra Demir'in arkadaşı."
şeklinde kendimi tanıtırken herkesin bana tip tip baktığını fark ettim.Doğru ya ARAS demeliydim.Hemen düzelttim.
"Aras'ın demek istedim aslında".
"Kayra sen de bizimle oturmak istermisin?" diye bir soru sordu kız.
"Tabi ..."
"Aksen.Aksen Solmaz."
Hemen gittim Aksen'in yanına oturdum.Çok tatlı bir kız gibi gözüküyordu.Bana göre kısa saçları ve kısa bir bou vardı.Kaşları çok şekillydi.Ama kızı sevmiştim bana cana yakın davranmıştı.Bir kız kendini tanıttı hemen.Ve sonra sırasıya diğer hepsi.
"Melis Polat."
"Dilek Öztuna."
"Poyraz Ekici."
"Hayal Kunt.Aras!ın eski sevgilisi."
What the hell?Eski sevgilisi miydi? Ben kesinlikle eski sevgilisine böyle davranmasını onaylamıyordum.Bunları düünürken yüzümün solduğuna emindim.Demir bunu anlamış olacakki;
"Kayra bunlar benim genelde takıldığım arkadaş grubudur.Arkadaşlar Kayra da eskiden bizim mahallede yaşıyormuş fakat sonra taşınmışlar."Yani şimdi buu anlatmasına ne luzüm vardı.
1 SAAT SONRA
Bir saat geçtikten sonra artık eve gitmem gerektiğini fark ettim.Masadaki herkesle gayet iyi anlaşmıştım.Özelliklede Aksen ve Poyraz ile.Oturduğumuz sıralarda Aksen'e şu şekilde bir soru yönelttim.
"Aksen bir şey sorucam."
"Tabi sor canım."
"Sizin grubunuzun başkanı her neyse o kişi Aras mı?"
"Hayır Rüzgar bebeğim."Rüzgar mı o kimdi ya?Cidden kimdi hem ne oluyor ya.Bir Poyraz bir Rüzgar acaba Lodos da varmıdır?Ay yine saçmaladım.Aksen bunu fark etmiş olucak ki;
"İstersen seni onunla tanıştırabilirim.Ama tabii istersen."
"Aa tabi isterim.Gelecek hafta geldiğimde tanıştırırsın beni o zaman olur mu?"
"Tabi canım.Ya bak ne diyicem ben seninle gerçekten çok iyi anlaştım.Yarın alışverişe çıkalımmı eğer bir programın yoksa."
"Yok tabi ben seni ararım olur mu?"diyip masadan ayrıldım.
SONRAKİ GÜN AKŞAM
Alışveriş muhteşem geçmişti.Resmen muhteşemdi kendime iki tane pantalon dört tane de yeni bluz aldım.Hepsi muhteşemdi.Yarın sınalarım başlıyordu.Ve ben daha hiç çaışmamıtım.KAHRETSİN!
BİR HAFTA SONRA
Bugün Rüzgar ile tanışmaya gidecektim.Hemen yeni aldığım blüzmüdür kazakmıdır her neyse onu giydim.Altıma da bir şort geçirip hemen otobüse binip yine geçen sefer gittiğimiz kafeye gittim.Erken gitmiştim hem de baya.Yaklaşık bir saat kadar.Ne yapıyım evde oturmak istemiyordum.Telefonumu açtım Yankı mesaj atmış."SALAK KIZ ORDAMISIN?.
Hemen cevap verdim.
"EFENDİM YANKI?".
"SADECE İYİ OLUP OLMADIĞINI MERAK ETTİM HEPSİ BU."
İyi çocuktu bu Yankı.Her derdime koşardı.Yankı ile baya bir konuştuktan sonra kafeye Aksen ve yanında Rüzgar olduğunu tahmin ettiğim çocuk girdi.
"K-kayra?"Ah yok artık beni tanıyor muydu?
***
Evet geçlik.Nasılsınız.Cidden hiç yazıcak halim yoktu.O yüzden pek güzel olmadı.Neyse.
25 YORUM SONRA YENİ BÖLÜM GELİR.SAÇMALAMAK YASA.BOŞ YORUM DA SAYILMAZ.
SİZİ SEVİYORUM.
YORUM YAPIN :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLÜCÜK KRALİÇESİ
ChickLitBad boy hikayelerinden sıkıldın. Biraz klasik ergen hikayelerinden istiyorsun. Ama ikisini de çok fazla istemiyorsun. O zaman GÜLÜCÜK KRALİÇESİ tam aradığın şey.