Ø14

2K 112 15
                                    

Wypoczęta przeciągnełam się na łóżku, po czym przetarłam oczy aby przyzwyczaić się do światła.
Pierwsze co wpadło mi do głowy to aby sprawdzić kanał na YouTube.

Podniosłam telefon z szafki i przestraszyłam się widząc godzinę, była 12:45, już wiem czemu wstałam taka wypoczęta.
Weszłam na stronę główną Big Hitu na ich kanale i pierwsze co zobaczyłam to nowy filmik ze mną i chłopakami wstawiony 3 godziny temu który miał już około 900 tysięcy wejść, nie wiem jak w tak krótkim czasie to się nabija.
Niepewnie wcisnełam filmik pod tytułem "BTS and Madison-Dance"

Na nagraniu głowie były zabawne sytuację ale były też te w których tańczę a potem jak chłopacy uważane naśladują moje ruchy bo przecież ludzie musieli być przekonani w tym że moja historia z BTS ma jakiś sens.

O dziwo była pokazana też sytujacjia kiedy śmiałam się z Yoongim na przerwie czytając "kochane" wiadomości od Sayoko.

Uśmiechnięta na wspomnienie z wczorajszego dnia skończyłam oglądać filmik i postanowiłam zjechać na dół aby zobaczyć komentarze.
Bałam się co napiszą ludzie i to bardzo nie wiem czemu, ah już wiem  jak mogłam zapomnieć że kiedy stanę się bardziej rozpoznawalna będę musiała upozorować śmierć i przez kolejne miesiące zaszyc się gdzieś aby ludzie mnie nie widzieli i zapomnieli o moim istnieniu.
Nie myśląc więcej o najgorszych scenariuszach zaczęłam czytać co jest napisane.
Na moją twarz wkradł się szczery uśmiech i zaskoczenie kiedy w komentarzach było pełno komplementów na mój temat i wiele uwag odnośnie słodkości pewnych sytuacji z siódemką.
Jednak co jakiś czas pojawiały się komentarze z zaznaczonymi minutami.
Postanowiłam je sprawdzić i przyjrzeć się momentom czego potem zaczęłam żałować.
W zaznaczonych scenach można było zauważyć krótkie spojrzenia chłopaków na moje pośladki lub dekolt.
Bez wyjątku conajmniej raz każdy chłopak musiał zawiesić na mnie oko.
Sytujacjia trochę mnie rozśmieszyła ale też lekko zawstydziła.
Postanowiłam napisać do zespołu.

Madison:
1:37, 2:08 ,3:59, 4:27, 4:58, 5:02, 5:53, 6:09, 6:54 - jakieś wyjaśnienia?

Po napisaniu wiadosci postanowiłam poczytać jeszcze komentarze.
Oczywiście znalazły się wiadości zazdrości ale raczej dominowały pozytywne. Nie muszę chyba dodawać, że mój instagram i Facebook w krótkim czasie zostały zalane powiadomieniami, nowymi obserwójącymi a lista moich konwersacji wzrosła tysiąc krotnie.
Nagle zobsczyłam na ekranie że zespół odpisał.

BTS Official:
Po prostu patrzyliśmy na ciebie bo musieliśmy zobaczyć ruchy aby było nam łatwiej kroki zapamiętać i jakoś kamera źle to złapała.

Czytaj co wybuchłam śmiechem jak bardzo głupia jest ta wymówka.

Madison:
Nie dość że zboczency to jeszcze kłamcy;*

BTS Official:
O jakich ty zboczeńcach i kłamać mówisz? Wiemy lepiej jak było i nie jesteśmy zboczencami.

Madioson:
Mhm.....

BTS Official:
Hejka tutaj J-Hope, jak coś V uważa że masz fajny tylek.

BTS Official:
COOO? TO NIE PRAWDA!

BTS Official:
Madison to prawda, po za Tae uważają tak jeszcze wszyscy no poza mną bo ja nie jestem jakiś zboczony.

BTS Official:
I-Hope zaraz cię zabije gdzie ty jesteś?
Wyloguj się z tego konta.

BTS Official:
Słodki Taeś nie złość się tyko przyznaj, że tak mówiłeś.

BTS Official:
Wiem gdzie jesteś, idę do ciebie. Razem z resztą mamy zamiar cię zamordowac.

Nieśmiertelna || BTS || Kim TaehyungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz