ကြၽန္ေတာ့္နာမည္ ရဲရင့္ေသြး ပါ...HT hotel groupရဲ႕ အေမြဆက္ခံမယ့္ သူေပါ့...ေလာေလာဆယ္ကြၽန္ေတာ့္ အသက္ ၁၈ ဗ်..မာမား က ကြၽန္ေတာ့္ကို အလုပ္ေတြဆက္ခံေစခ်င္ေနပီဆိုေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္က အဆင္သင့္မျဖစ္ေသးဘူးေလ..ဒါေၾကာင့္ Hotel သင္တန္းေတြပဲ အရင္လိုက္တက္ေနတာ...ပါပါးဆံုးသြားပီးကတည္းက ကြၽန္ေတာ္ျမန္မာႏိုင္ငံကိုျပန္လာတယ္ဆိုပါေတာ့...အဲ့အခ်ိန္တုန္းကမွ မာမားဆီျပန္လာတာ..ဒါေပမယ့္ မာမားက အလုပ္မအားဘူးဗ်..ကြၽန္ေတာ္လည္း ကေလးမဟုတ္ေတာ့ဘူးေလ...ဒါေၾကာင့္ တစ္ေယာက္တည္းပဲ ေနတယ္...အခုလက္႐ွိ HVTI(Hospitality Vocational Training Institute) မွာ Front Office Operation သင္ေနတယ္ဆိုပါေတာ့.......
.
.
.
.
.
ကြၽန္ေတာ္နာမည္က ေကာင္းကင္ထက္ တဲ့...ျပင္ဦးလြင္ကပါ...ကြၽန္ေတာ္ အသက္ ၁၈မွာ ရန္ကုန္ကို ေျပာင္းလာခဲ့တယ္...ပညာေရးအတြက္ဆိုပါေတာ့...ရန္ကုန္လို ေနရာမ်ိဳးမွာ တစ္ေယာက္တည္းလာေနရတာဆိုေတာ့ နည္းနည္းေတာ့ ေၾကာက္သလိုလိုေတာ့႐ွိတယ္ဗ်...ကြၽန္ေတာ့္ အကိုဝမ္းကြဲတစ္ေယာက္ရဲ႕ လမ္းၫႊန္းစကားအတိုင္း ကြၽန္ေတာ္ တကၠသိုလ္ကို အေဝးသင္ေျပာင္းၿပီး Hotel Industry ဖက္ ေျပာင္းၾကည့္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္ေလ...ဒါနဲ႔ပဲရန္ကုန္ ဆင္းလာတယ္ ဆိုပါေတာ့ဗ်ာ...
.
.
.
.
ႏွင္းပြင့္ရဲ႕ ပထမဦးဆံုးေသာ BL ေလးပါေနာ္...အစက ဒီ fic ေလးကို normal(straight) အေနနဲ႔ ဖန္တီးထားတာပါ...ဒါေပမယ့္ အခု BL ပံုစံေလးနဲ႔ေျပာင္းၿပီး create လုပ္ထားတာမို႔ ဖတ္ေပးၾကပါဦးေနာ္..😘Love U all အသည္းတစ္ခုလံုးေတြ 😘😘
17.11.18...............
Unicode Version
ကျွန်တော့်နာမည် ရဲရင့်သွေး ပါ...HT hotel groupရဲ့ အမွေဆက်ခံမယ့် သူပေါ့...လောလောဆယ်ကျွန်တော့် အသက် ၁၈ ဗျ...မာမား က ကျွန်တော့်ကို အလုပ်တွေဆက်ခံစေချင်ေနပီဆိုပေမယ့် ကျွန်တော်က အဆင်သင့်မဖြစ်သေးဘူးလေ..ဒါကြောင့် Hotel သင်တန်းတွေပဲ အရင်လိုက်တက်နေတာ...ပါပါးဆုံးသွားပီးကတည်းက ကျွန်တော်မြန်မာနိုင်ငံကိုပြန်လာတယ်ဆိုပါတော့...အဲ့အချိန်တုန်းကမှ မာမားဆီပြန်လာတာ..ဒါပေမယ့် မာမားက အလုပ်မအားဘူးဗျ..ကျွန်တော်လည်း ကလေးမဟုတ်တော့ဘူးလေ...ဒါကြောင့် တစ်ေယာက်တည်းပဲ နေတယ်...အခုလက်ရှိ HVTI(Hospitality Vocational Training Institute) မွာ Front Office Operation သင်နေတယ်ဆိုပါတော့.......
.
.
.
.
.
ကျွန်တော်နာမည်က ကောင်းကင်ထက် တဲ့...ပြင်ဦးလွင်ကပါ...ကျွန်တော် အသက် ၁၈မှာ ရန်ကုန်ကို ပြောင်းလာခဲ့တယ်...ပညာရေးအတွက်ဆိုပါတော့...ရန်ကုန်လို နေရာမျိုးမှာ တစ်ယောက်တည်းလာနေရတာဆိုတော့ နည်းနည်းတော့ ကြောက်သလိုလိုတော့ရှိတယ်ဗျ...ကျွန်တော့် အကိုဝမ်းကွဲတစ် ေယာက်ရဲ့ လမ်းညွှန်းစကားအတိုင်း ကျွန်တော် တက္ကသိုလ်ကို အဝေးသင်ပြောင်းပြီး Hotel Industry ဖက် ပြောင်းကြည့်ဖို့ ဆုံးဖြတ်လိုက်တယ်လေ...ဒါနဲ့ပဲရန်ကုန် ဆင်းလာတယ် ဆိုပါတော့ဗျာ...
.
.
.
.
နှင်းပွင့်ရဲ့ ပထမဦးဆုံးသော BL လေးပါနော်...အစက ဒီ fic လေးကို normal(straight) အနေနဲ့ ဖန်တီးထားတာပါ...ဒါပေမယ့် အခု BL ပုံစံလေးနဲ့ပြောင်းပြီး create လုပ်ထားတာမို့ ဖတ်ပေးကြပါဦးနော်..😘Love U all အသည်းတစ်ခုလုံးတွေ 😘😘
17.11.18
YOU ARE READING
Love Affair (ZG + Uni) (Completed)
Teen Fictionငါ gay မဟုတ္ဘူး...ငါမိန္းကေလးပဲ ႀကိဳက္တာ..ဒါေပမယ့္ ထူးဆန္းစြာနဲ႔ ငါမင္းကို ခ်စ္ခဲ့တယ္.....မင္း.....တစ္ေယာက္တည္းကိုပဲ... #ရဲရင့္ေသြး ငါ gay မဟုတ်ဘူး...ငါမိန်းကလေးပဲ ကြိုက်တာ..ဒါပေမယ့် ထူးဆန်းစွာနဲ့ ငါမင်းကို ချစ်ခဲ့တယ်.....မင်း.....တ...