EP-15(I'm sorry)

3.5K 194 1
                                    

က်​ေနာ္​့ခ်စ္​လွစြာ​ေသာ ခ​်စ္​သူက ညစာခ်က္​​ေကြၽးမယ္​တဲ့ဆို​လုိ႔ ဒီ​ေန႔ အ​ေဆာင္​မျပန္​​ေတာ့ဘဲ သူ႔အိမ္​ပဲလိုက္​လာလိုက္​တယ္​..ျပန္​​ေရာက္​​ေရာက္​ခ်င္​း က်​ေနာ့ကို ​ေရခိ်ဳးခိုင္​းၿပီး သူက​ေတာ့ ထမင္​းစားခန္​းထဲ တန္​းဝင္​သြား​ေလရဲ႕...

က်​ေနာ္​သူ႔ကို အမွတ္​တရတခုခုလုပ္​​ေပးခ်င္​​ေသးတယ္​..အစားမက္​တဲ့ က်​ေနာ့ခ်စ္​သူအတြက္​ အစားအ​ေသာက္​သည္​သာ အ​ေကာင္​းဆံုးအမွတ္​တရ ျဖစ္​​ေပလိမ္​့္​မည္​...ဒါနဲ႔ပဲ အျပန္​ city mart ခဏ ဝင္​ၿပီးလိုတာ​ေလး​ေတြဝယ္​ခဲ့တယ္​..ဒီ​ေန႔ညရဲ႕ special menu က spaghetti နဲ႔ red wine...က်​ေနာ္​ ဝတ္​ထားတဲ့ uniform ကို လက္​​ေခါက္​တင္​ၿပီး ​apron ဝတ္​ၿပီး ခ်က္​ျပဳတ္​ျခင္​းကို စတင္​လိုက္​တယ္​....​ညႇပ္​စိ ​ေရခ်ိဳးတာၾကာလိုက္​တာ..​ေခါင္​း​ေလွ်ာ္​​ေနတာလားမသိဘူး..ဖ်ားဦးမယ္​...စဥ္​းစားရင္​း စိတ္​ပူလို႔​ေနာက္​မဆံုး​ေသးဘူး က်​ေနာ္​့ကို ခါးကို ​ေနာက္​ကလွမ္​းဖတ္​ၿပီး က်​ေနာ္​့​ေက်ာကုန္​းကို ​ေခါင္​းမွီထားတဲ့ က​ေလး​ေလး

'​ေခါင္​း​ေလွ်ာ္​​ေနတာလား ဖ်ားဦးမယ္​'
'မဖ်ားပါဘူး ျမန္​ျမန္​​ေလွ်ာ္​ၿပီး ျမန္​ျမန္​​ေျခာက္​​ေအာင္​သုတ္​ထားတယ္​...'
'စကားက​ေတာ့ တတ္​ပါ့..'

​ေျပာ​ေျပာဆိုဆိုနဲ႔ က်​ေန႔​ေက်ာကုန္​းကို ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးနဲ႔ဖိကပ္​နမ္​းလိုက္​​ေတာ့...

'​ေခြၽးနံ​ေတြထြက္​​ေနတယ္​​ေလ..'
'ဟင္​့အင္​း မင္​း​ေခြၽးနံကို သ​ေဘာက်တယ္​'
'ဟားဟား...​ေကာင္​းရာ..က​ေလး​ေလးရာ..'

က်​ေနာ္​ လက္​ျပန္​နဲ႔ သူ႔ပါး​ေလးကို ဆြဲညႇစ္​ရင္​း..

'ဒါ​ေလး​ေတြ ပန္​းကန္​ထဲ​ေျပာင္​းထည္​့​ေပးထား..​ေရသြားခ်ိဳးလိုက္​ဦးမယ္​...'
'အင္​း...'
.
.
.
'ဒီတစ္​ပတ္​ ဗုဒၶဟူး​ေန႔ mock test ​ေျဖရမွာ​ေနာ္​ Service Quality'
'​ေအး​ေနာ္​..ငါ service quality မၾကည္​့ရ​ေသးဘူး'
'အပို​ေတြ​ေျပာျပန္​ၿပီ..မင္​းအျမဲ အမွတ္​မမ်ားဆံုးရ​ေနၾကပဲကို..'
'ဟဲ့ မင္​းခန္​႔ စြတ္​မ​ေျပာနဲ႔​ေလ..အရင္​က ​​ေကာင္​းကင္​က single အခု ဘဲရသြ​ား​ေတာ့ သူစာလုပ္​ဖို႔ ဘယ္​အခ်ိန္​႐ွိ​ေတာ့မလဲဟ..တျခားလုပ္​စရာ​ေတြ​ေပၚလာပီ​ေလ အဟိ'
'ျမတ္​ႏိုး​ေမ...နင္​စကားအ​ေကာင္​း​ေျပာပါလားဟာ..'
'ဟဲ့ ငါအ​ေကာင္​း​ေျပာ​ေနတာပဲ​ေလ...​ေနာ္​ ရဲရင္​့...လုပ္​စရာ​ေတြ​ေပၚလာပီမလား...'
'မိန္​းက​ေလးတန္​မဲ့ အဲလို​ေတြ​ေျပာ​ေနလို႔ နင္​ဘဲမရတာ သိလား...'
'​ေကာင္​စုတ္​​ေတြ...ငါဘဲမ႐ွိတဲ့ကိစၥပဲ လိုက္​​ေျပာ​ေနၾကတယ္​..ငါက​ေလ...ငါရဖို႔ထက္​ ငါ့သား​ေတြအတြက္​ ငဲ့ညႇာ​ေပး​ေနလို႔ဟဲ့ 😒😒'
'မရရင္​ မရဘူး​ေပါ့...နင္​့ကို​ေကာ ဘယ္​သူက ႀကိဳက္​မွာတဲ့လဲ '
'​ေသနာ 😒😒😒'
​'​ေတာ္​ပီ စကားအပို​ေတြမ​ေျပာနဲ႔ ငါ library သြားမလို႔ ဘယ္​သူလိုက္​မွာလဲ'
'ရဲရင္​့...ငါလိုက္​မယ္​...'
'​ေအး မင္​းခန္​႔လာ...နင္​လိမ္​လိမ္​မာမာ​ေနခဲ့..ေကာင္​း...စာလုပ္​​ေန​ေနာ္​..အဲဒီ့ FA မနဲ႔ စကားမ​ေျပာနဲ႔...သူက ​ေကာင္​း​ေလးကို မဟုတ္​တာ​ေတြ သင္​​ေပးလိုက္​လိမ္​့မယ္​..'
'အင္​းပါ..ဂ႐ုစိုက္​သြား​ေနာ္​'
'အင္​း 😘😘'

Love Affair (ZG + Uni) (Completed)Where stories live. Discover now