A/N......အဟမ္း kiss sence အႀကီးစားႀကီးပါပါတယ္.....16+ ပါေနာ္..ေမ့ေပ်ာက္ဖို႔ ခက္လြန္းေနေပမယ့္ သူ႔ကို ေမ့ဖို႔အတြက္ ဆံုးျဖတ္လိုက္ၿပီ အရမ္းပင္ပန္းေပမယ့္လို႔ေပါ့...အခ်ိန္ က ကုစားသြားမွာပါဆိုတာဟာ..လူေတြရဲ႕လက္ဆြဲစကားတစ္ခြန္းလို...အခ်ိန္....အဲဒီ့အခ်ိန္ဆိုတဲ့ ပမာဏ က ဘယ္ေလာက္ၾကာမွာလဲ??? အဲဒါက သူ႔အေပၚထားခဲ့တဲ့ ကိုယ့္အခ်စ္ ပမာဏနဲ႔ ဆိုင္တယ္တဲ့....ဒါဆိုရင္ေတာ့ ေသခ်ာၿပီ.....ေနာက္ ၁၀ ႏွစ္ေလာက္အထိမ်ားလား????ေ႐ွ႕ဆက္တိုးေနလို႔လည္း မလြယ္ေတာ့တဲ့ လမ္းမွာ ေနာက္ဆုတ္ဖို႔ဆိုေတာ့လည္း ခက္ခဲလႇျပန္ၿပီ....ဒါေပမယ့္ တစ္ဖက္သတ္နာက်င္ေနရတာကိုေတာ့ မုန္းေနၿပီ....အဲေတာ့....ငါ တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္ၿပီ....မင္းကို ေမ့ႏိုင္ေအာင္ကိုေမ့မယ္.....
Flash back~~~~~~
အဲ့ေန႔က က်ေနာ္ night shift ဆင္းတဲ့ေန႔ေပါ့...ကို႐ိႈင္းက off တယ္...ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တစ္ေယာက္တည္းျဖစ္ေနမွာ စိုးလို႔တဲ့ သူ duty ကို change ၿပီး က်ေနာ္နဲ႔အတူ night လိုက္ဆင္းေပးတယ္.....အလုပ္ေတြ အားလံုးၿပီးေတာ့ ည ၂နာရီ ထိုးေနၿပီ...ပံုမွန္ဆိုရင္ေတာ့ တျခားသူေတြက reception မွာပဲ ခိုးအိပ္ၾကတယ္...အိပ္ခြင့္ေပးတဲ့ hotel ေတြဆို ခိုးအိပ္စရာေတာင္မလိုဘူး...က်ေနာ္ကျကေတာ့ အဲလိုမ်ိဳး မအိပ္တတ္တာနဲ႔ night ဆင္းတိုင္း ဖုန္းထိုင္သံုးေနတာ...ဒီေန႔ေတာ့ ကို႐ိႈင္းပါ႐ွိေနေတာ့ က်ေနာ္တ္ို႔စကားေတြ အမ်ားႀကီးေျပာခဲ့ၾကတယ္....ကို႐ိႈင္းက နဂိုတည္းက ဟာသဥာဏ္ရႊင္ေတာ့ သူနဲ႔ဆို ဘယ္ေတာ့မွ ပါးစပ္မေစ႔ရဘူး.....ေတာ္ေတာ္ၾကာစကားေျပာၿပီးေတာ့ သူက ထူးဆန္းတဲ့ စကားေတြ ဆိုတယ္.....
'ညီ...'
'ဗ်ာ.....'
'ညီ....သူ႔ကို အခုထိ ခ်စ္ေနတုန္းပဲလားဟင္...'
'ေမ့ႏိုင္ေအာင္ႀကိဳးစားေနတုန္းဆိုေပမယ့္ အမွန္တိုင္းေျပာရရင္...ဟုတ္တယ္....က်ေနာ္ ခ်စ္ေနတုန္းပဲ...'
'.....'
'ကို႐ိႈင္း ဘာလို႔ေမးတာလဲဟင္....က်ေနာ္က gay ဆိုတာကို မႀကိဳက္လို႔လား...'
'မဟုတ္ပါဘူး...ဒီတိုင္း ေမးၾကည့္တာပါ...'
'...'
'ညီ.....အခ်စ္ဆိုတာကို ဘယ္လိုျမင္လဲ...'
'အခ်စ္......ႏွစ္လံုးထဲဆိုေပမယ့္ ႐ႈပ္ေထြးလြန္းတဲ့ အရာေပါ့...လူေတြက သူတို႔ ခံစားခ်က္အလိုက္ အခ်စ္ကို အဓိပၸါယ္ဖြင့္ၾကတယ္...က်ေနာ့အတြက္ေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာ သူ႔မ်က္ႏွာေလးျမင္ေနရရင္ ေပ်ာ္ေနတတ္တာမ်ိဳး...လြမ္းတယ္လို႔ေျပာတုန္း႐ွိေသးတယ္ ကို႔အေ႐ွ႕ေရာက္လာတာမ်ိဳး....တစ္ခါတစ္ေလ အခ်စ္က ရက္စက္တတ္တယ္...ခ်စ္ရသူအတြက္ဆိုၿပီး ထြက္သြားတယ္...ခ်စ္ရသူအတြက္ဆိုၿပီး မုန္းခ်င္ေယာင္ေဆာင္တယ္...ေနာက္ဆံုးခ်စ္ရသူအတြက္ဆိုၿပီး တကယ္ မခ်စ္ေတာ့တာမ်ိဳး.....အခ်စ္က မ်က္ႏွာမ်ားတယ္...နားလည္ရခက္တယ္....အခ်စ္ကို မေတြ႔ေအာင္ ေ႐ွာင္တတ္ရင္ေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့...မေ႐ွာင္တတ္ပဲ တကယ္ခ်စ္မိသြားရင္ေတာ့ နာက်င္ရဖို႔ ေသခ်ာသေလာက္ပဲ.....'
'ကို႔အတြက္ေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာ...ၾကယ္ေလးကို ေငးၾကည့္ေနရသလိုပဲ....လမင္းႀကီးနားမွာပဲ႐ွိေနခ်င္တဲ့ ၾကယ္ေလးကိုမွ ျမတ္ျမတ္ႏိုးႏိုး ေငးၾကည့္ေနရတာ...အဲဒီ့ၾကယ္ေလးကေတာ့ သူ႔ကို ေငးေနမွန္းေတာက္မသိပဲ လမင္းႀကီးက္ိုပဲ ေငးၾကည့္ရင္းၾကည့္ေနေလရဲ႕ေလ....'
'ဒါဆို က္ို႐ိႈင္းက ဒုတိယလူျဖစ္ေနတာေပါ့...'
'ဒုတ္ိယလူဆိုတဲ့ စကားလံုးမွာ ပိုင္ဆိုင္ျခင္း အရိပ္အေယာင္ေတြ ပါတယ္ ညီ....ကိုကေလ အဲ့ၾကယ္ေလးကို မပိုင္ဆိုင္ခ်င္ပါဘူး...ၾကယ္ေလးကိုေငးၾကည့္ေနရင္း အဲ့ၾကယ္ေလးကို ေပ်ာ္ရႊင္ေစခ်င္တာ....ဒါေပမယ့္ အဲ့ၾကယ္ေလးငိုေနတာကိုေတာ့ ကိုယ္မၾကည့္ခ်င္ဘူး...အဲ့ၾကယ္ေလးကို ေပ်ာ္ရႊင္ေစခ်င္တယ္...ကိုယ္ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဟင္....'
'ၾကယ္ေလးက ဘယ္သူ႔ေၾကာင့္ ငိုေနတာလဲဟင္..'
'သူအရမ္းခ်စ္ရတဲ့ လမင္းႀကီးေၾကာင့္ေပါ့....'
'ဟုတ္လား....'
'ဟုတ္တယ္ ညီ....သူ႔ကိုမပိုင္ဆိုင္ခ်င္ေပမယ့္ ေပ်ာ္ရႊင္ေစခ်င္တာ ကို႔ရဲ႕တစ္ခုတည္းေသာ အတၱပါ...ဒါ့ေၾကာင့္ ညီ....ကို႔ကို ခြင့္ျပဳေပးပါ...'
'ဗ်ာ....ဘာကိုလဲဟင္...'
'ညီ့ကို ေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္ လုပ္ေပးခြင့္ေပးပါ....'
'ဗ်ာ......'
'ကို႔ရဲ႕ ၾကယ္ေလးက ညီမို႔လို႔ေလ......'
'ကို....ကုိ႐ိႈင္း....'
YOU ARE READING
Love Affair (ZG + Uni) (Completed)
Teen Fictionငါ gay မဟုတ္ဘူး...ငါမိန္းကေလးပဲ ႀကိဳက္တာ..ဒါေပမယ့္ ထူးဆန္းစြာနဲ႔ ငါမင္းကို ခ်စ္ခဲ့တယ္.....မင္း.....တစ္ေယာက္တည္းကိုပဲ... #ရဲရင့္ေသြး ငါ gay မဟုတ်ဘူး...ငါမိန်းကလေးပဲ ကြိုက်တာ..ဒါပေမယ့် ထူးဆန်းစွာနဲ့ ငါမင်းကို ချစ်ခဲ့တယ်.....မင်း.....တ...