EP-2(What kind of person R U?)

6.5K 287 0
                                    

'​ေရာက္​​ေနတာ ၾကာၿပီလား ​ေကာင္​းကင္​..'
'ခင္​ဗ်ာ....aww မၾကာ​ေသးဘူးဗ်..ခုန​ေလး​တင္​ပဲ'
'အ​ေစာႀကီး ပဲ​ေနာ္​'
'ဟုတ္​တယ္​...bus ကားက်ပ္​လို႔ အိမ္​က ​ေစာ​ေစာထြက္​လာတာ😁'
'Awww ဘယ္​မွာ​ေနတာလဲ..'
'ကြၽန္​​ေတာ္​ က ​၁၀ မိုင္​မွာ အ​ေဆာင္​ငွါး​ေနတာ.'
'​ေဝးသားပဲ...'
'ဟုတ္​ကဲ့ ကိုရဲရင္​့​ေသြးက​ေကာ...'
'ဟား..​ေတာ္​ပါ​ေတာ့ကြာ..မင္​းနဲ႔ငါနဲ႔ အသက္​ခ်င္​းတူတူပဲ...ကြၽန္​​ေတာ္​ေတြ ဘာ​ေတြ လုပ္​မ​ေနပါနဲ႔..မင္​းနဲ႔ငါ​ေပါ့..မင္​းအဲလို တ႐ိုတ​ေသ​ေျပာ​ေန​ေတာ့ ငါ့ကိုယ္​ငါ အသက္​ႀကီးသြားသလို ခံစားရတယ္​...'
'Sorry ပါ...ကြၽန္​​ေတာ္​...အာ...ငါ က အဲလိုပဲ ​ေျပာ​ေနၾကမို႔လို႔..အခုက စပီး ကြၽန္​​ေတာ္​...ငါ ျပင္ပါ့မယ္​...'
'😂😂 ​ေအးပါကြာ...ငါက သကၤန္​းကြၽန္​း မွာ​ေနတာ..'
'​awwwww'
'သိလို႔လား..'
'မသိဘူး...😁'
'​ေနာက္​​ေတာ့ သိလာမွာ​ေပါ့...စာ​ေတြလြတ္​သြားတာ​ေတြ နားမလည္​ရင္​ ျပန္​​ေမး​​ေနာ္​..'
'ဟုတ္​...​ေအး...​ေက်းဇူးပဲ..'

ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔​ေတြ သိပ္​မရင္​းႏွီး​ေသး​ေတာ့ ျမတ္​ႏိုးရဲ႕ အၾကံ​ေပးခ်က္​အတိုင္​း ​ေက်ာင္​း​ေျပးၿပီး ႐ုပ္​႐ွင္​သြားၾကည္​့ၾကတယ္​​ေလ...​ေပ်ာ္​​ဖို႔​ေတာ့​ေကာင္​းတယ္​ဗ်..ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘဝမွာ တစ္​ခါမွ ​ေက်ာင္​းမ​ေျပးဖူးခဲ့ဘူး...အခုက ပထမဆံုးပဲ...ပထမ​ဆံုး ​ေက်ာင္​း​ေျပးၿပီး ႐ုပ္​႐ွင္​ၾကည္​့တယ္​...မုန္​႔သြားစားတယ္​...ၿပီး​ေတာ့ ဂိမ္​း​ေတြတူတူ​ေဆာ့တယ္​....

ဒီ​ေန႔ ကြ်န္​​ေတာ္​​တို႔ ​၄​ေယာက္​လံုး canteen မွာဆံု​ေနၾကခ်ိန္​ ​ေကာင္​မ​ေလးတစ္​​ေယာက္​......ခ်စ္​စရာ​ေလးဗ်..ျဖဴ​ေဖြး​ေဖြး အသား​ေရာင္​​ေလး..ပန္​းႏု​ေရာင္​ ပါးနီ​ေလးရယ္​..ရယ္​လိုက္​​ေတာ့​ေပၚလာတဲ့ပါးခ​်ိဳင္​့​ေလး...ပိန္​သြယ္​သြယ္​ ခႏၶာကိုယ္​ အခ်ိဳးအစားနဲ႔....လူႀကိဳက္​မ်ားၿပီး popular ျဖစ္​​ေလာက္​တဲ့ မ်က္​ႏွာမ်ိဳးဗ်...သူကတစ္​​ေျဖး​ေျဖးနဲ႔ ​ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ဝိုင္​းနား​ေရာက္​လာၿပီး ရဲရင္​့ကို..

'ရဲရင္​့..'

ကိုယ္​​ေတာ္​​ေခ်ာက ျပန္​မထူးပဲ တစ္​ခ်က္​သာၾကည္​့ၿပီး မ်က္​ႏွာလႊဲလိုက္​တယ္​

Love Affair (ZG + Uni) (Completed)Where stories live. Discover now