ရဲရင့္ မေန႔က နင္အိမ္မွာ က်န္ခဲ့တာ နင့္ပိုက္ဆံအိတ္....'
'Aww ေအး ထင္ေတာ့ထင္တယ္...နင့္အိမ္မွာပဲက်န္ခဲ့တာျဖစ္မယ္လို႔...ေက်းဇူးပဲႏွင္းႏု...'
'Imm...အျပန္က်ရင္ ငါ့ကို ခနေစာင့္ပါလား..ငါကားမပါလာလို႔..'
'Okay ေလ ေစာင့္ေနမယ္..'
'အင္း ဒါဆိုငါသြားေတာ့မယ္ေနာ္..practical ႐ွိလို႔'
'အင္း..စာလည္းဂ႐ုစိုက္လုပ္ဦး မေန႔က အန္တီေျပာတာၾကားတယ္...နင္စာမလုပ္ဖူးဆို..'
'ငါစာလုပ္ပါတယ္ဟ..ဒါေပမယ့္ ငါက ဦးေႏွာက္ မေကာင္းလို႔ ျပန္ျပန္ေမ့သြားတာ....Ah ဟုတ္သားပဲ..နင္ Hospitality Management တတ္ဖူးတယ္မလား..'
'အင္းေလ..'
'ဒါဆို ငါမသိတဲ့စာေတြနင့္ကိုလာေမးမယ္ေနာ္..'
'အင္း...အခ်ိန္မေရြးလာခဲ့...'
'ၿပီးေရာ..ဒါဆိုငါ သြားေတာ့မယ္ ေနာက္က်ေနၿပီ...'
'အင္း..'
'မင္းခန္႔..ျမတ္ႏိုး...ၿပီးေတာ့ သူ..ေကာင္း..ေကာင္းကင္...တာ့တာေနာ္ ႏွင္းႏုသြားေတာ့မယ္..'
'Imm တာ့တာ...'မင္းရဲ႕အျပံဳးေတြက သူနဲ႔ဆိုပိုပီျပင္ေနသလိုပဲရဲရင့္...မင္းငါ့ကိုတကယ္ပဲ ခ်စ္ခဲ့တာလား...ဒါမွမဟုတ္ မင္းငါ့ကို သက္သက္လွည့္စားခဲ့တာလား...မစဥ္းစားခ်င္ေတာ့ဘူး..စဥ္းစားမိလိုက္တိုင္းလည္း ဘယ္ဖက္ရင္အံုက တစ္ဆစ္ဆစ္ကိုက္လာတဲ့ နာက်င္မႈေတြကို ၿငီးေငြ႔ေနပီ...ငါ့ရဲ႕ သတၱိနည္းမႈေတြေၾကာင့္ ျပန္ခံရတဲ့ ဒဏ္ေတြကို ငါခံႏိုင္ရည္႐ွိခဲ့မယ္လို႔ ထင္ခဲ့ေပမယ့္ ငါမခံႏိုင္ဘူး ရဲရင့္...ငါ...ငါ..နာက်င္ရတယ္..ဒါေပမယ့္ ငါဘာတတ္ႏိုင္မွာလဲ..ငါကိုယ္တိုင္က သူရဲေဘာေၾကာင္တဲ့လမ္းကို ေရြးခဲ့မိတာကို...
.
.
.
ေကာင္းကင္ရာ...မင္းအဲလို မလုပ္ပါနဲ႔...ႏွင္းႏုနဲ႔ငါ စကားေျပာတာေတြ႔ရင္ မင္းမ်က္ႏွာညႇိဳးသြားတတ္တာ ငါသတိထားမိတယ္ ေကာင္းကင္..မင္းမႀကိဳက္ရင္ မႀကိဳက္ဘူးလို႔ေျပာလိုက္ပါလား...မင္းဘာလို႔ဟန္ေဆာင္ ေနတာလဲ..မင္းဘာကိုေၾကာက္ေနတာလဲ...မင္းအတြက္ဘယ္အရာကမ်ား ခက္ခဲေနလို႔လဲ....မင္းကြာ.....ငါ့ကိုအျမဲစိတ္ညစ္ရေအာင္လုပ္တာ မင္းပါရမီ ဆိုတာ သိရဲ႕လား ေကာင္းကင္...
.
.
.
ဒီေန႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ရဲရင့္အိမ္မွာ friend date လုပ္ရင္း မုန္႔လုပ္စားၾကတယ္...စားဖိုမွဴးကေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း ျမတ္ႏိုးေပါ့..ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ မင္းခန္႔ကေတာ့ ထံုးစံအတိုင္းပဲ ML ေဆာ့ေနတယ္ေလ...သူ...သူကေတာ့ စာအုပ္ဖတ္ေနတယ္...တစ္ခါခါသူ႔ကိုလွည့္ၾကည့္လိုက္မိေတာ့ သူကလည္း ျပန္ၾကည့္တယ္...အၾကည့္ခ်င္းဆံုသြားတဲ့အခိုက္ ကြၽန္ေတာ္ရင္ေတြခုန္လြန္းလို႔ ေခြၽးေတြပါထြက္လာတယ္..လူက ပူ႐ွိန္း႐ွိန္းနဲ႔ အသက္႐ွဴေတြၾကပ္လာတဲ့အထိပဲ...သူကေတာ့ အၾကည့္ကို ခ်က္ခ်င္းလႊဲသြားတယ္ေလ...aww...ငါဆိုတာ တစ္ခဏပါပဲ...မင္းငါ့ကိုခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ အသိေလးကိုေတာ့ တစ္သတ္တာအတြက္ မွတ္ထားခြင့္ေတာ့ျပဳပါ...
YOU ARE READING
Love Affair (ZG + Uni) (Completed)
Teen Fictionငါ gay မဟုတ္ဘူး...ငါမိန္းကေလးပဲ ႀကိဳက္တာ..ဒါေပမယ့္ ထူးဆန္းစြာနဲ႔ ငါမင္းကို ခ်စ္ခဲ့တယ္.....မင္း.....တစ္ေယာက္တည္းကိုပဲ... #ရဲရင့္ေသြး ငါ gay မဟုတ်ဘူး...ငါမိန်းကလေးပဲ ကြိုက်တာ..ဒါပေမယ့် ထူးဆန်းစွာနဲ့ ငါမင်းကို ချစ်ခဲ့တယ်.....မင်း.....တ...