EP-16(I 💘 U)

3.3K 196 0
                                    

မနက္​အိပ္​ရာႏိုးႏိုးခ်င္​း ​က်​ေနာ့ရင္​ခြင္​ထဲမွာ အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ သူ႔ကို ကိုယ္​ပူစမ္​း​ေပး​ေတာ့ သူလည္​းႏိုးလာတယ္​...ဘယ္​ကဘယ္​လို က်​ေနာ့အိမ္​​ေရာက္​​ေနမွန္​းမသိလို႔ထင္​တယ္​..ျပဴးျပဴး​ေလး​ေငး​ေနရဲ႕...

'ႏိုးၿပီလား...'
'အင္​း...ငါဒီကို ဘယ္​လို​ေရာက္​လာတာလဲဟင္​..'
'ငါ​ေခၚလာတာ....'
'ငါ ညက ဒီမွာ အိပ္​တာလား?'
'အင္​း...ငါ့ရင္​ခြင္​ထဲမွာ...တစ္​ညလံုး...'
'ရဲရင္​့......'
'မ​ေျပာနဲ႔...မ​ေန႔က ကိစၥကိုေမ့လိုက္​...ငါ့ဘာသာစီစဥ္​မယ္​...'
'ငါ​ေၾကာက္​တယ္​...'
'ဘာလို႔လဲ??ဘာလို႔​ေၾကာက္​တာလဲ?? မင္​း​ေဘးမွာငါ႐ွိတယ္​​ေလ...သူတို႔မင္​းကို ဘာမွလုပ္​လို႔မရဘူး...ငါထပ္​ၿပီး ခြင္​့မျပဳႏိုင္​ဘူး..😘ၾကားလား'
'အင္​း....😩'
'အဲလိုၿကီးမ​ေနပါနဲ႔...ျပံဳးျပံဳး​ေလး...မင္​းျပံဳးတာျမင္​ခ်င္​တယ္​..ျပံဳးျပ'
'......'
'​ေကာင္​း...'
'😊😊😊'
'အင္​း...အဲလိုမွ​ေပါ့...ငါ့ညႇပ္​စိက ျပံဳး​ေနမွ ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတာ😘😘'

က်​ေနာ္​ နဖူး​ေလးကိုခပ္​ဖြဖြ​ေလးနမ္​းလိုက္​​ေတာ့ သူအရင္​ကလို မ႐ွက္​​ေတာ့ဘူးဗ်...ပိုနက္​႐ိႈင္​းတဲ့ အျပံဳးတစ္​ခုဖန္​ဆင္​းရင္​း....

'ထ​ေတာ့​ေလ...​ေက်ာင္​းသြားရမယ္​...'
'ငါ...မသြားခ်င္​ဘူး...'
'​ေကာင္​း.....'
'အင္​းပါ ပီး​ေရာ...'
.
.
.
Canteen ကိုဆင္​းလာတဲ့ တစ္​​ေလွ်ာက္​လံုးလူ​ေတြရဲ႕ မ်က္​လံုးအၾကည္​့​ေတြကို မျမင္​ခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​ခဲ့တယ္​...ျမတ္​ႏိုးနဲ႔မင္​းခန္​႔က ​ေရာက္​ႏွင္​့​ေန​ေတာ့ သူတို႔ဝိုင္​းမွာ ဝင္​ထိုင္​လိုက္​​ေတာ့လည္​း canteen တစ္​ခုလံုးရဲ႕အၾကည္​့​ေတြက သူ႔ဆီမွာ....

'​ေကာင္​းကင္​ ဘယ္​လိုျဖစ္​ရတာလဲဟာ...မ​ေန႔က ငါျပန္​သြားၿပီးမွ ျဖစ္​တာလား...ငါလည္​းဖုန္​းကို မစစ္​လိုက္​မိဘူး...ငါသာ႐ွိ​ေနရင္​ မ​ေန႔က အဲ​ေလာက္​ျဖစ္​ခဲ့မွာ မဟုတ္​ဘူး...'
'မူရင္​း တင္​တဲ့ account က အတုႀကီး..သတင္​း​ေတြျပန္​႔သြား​ေတာ့ သူက account ကို delete သြားတယ္​...ဘယ္​သူတင္​လိုက္​တာလဲ မသိဘူး...'

ျမတ္​ႏိုးနဲ႔ မင္​းခန္​႔ တစ္​​ေယာက္​တစ္​လွည္​့ ​ေျပာ​ေနတဲ့စကား​ေတြ​ေၾကာင္​့ က်​ေနာ္​ ပိုၿပီး စိတ္​ညစ္​ရျပန္​ၿပီ..ဒါကို ရိပ္​မိတဲ့ ရဲရင္​့က သူတို႔ကို ဆက္​မ​ေျပာ နဲ႔​ေတာ့ ဆိုတဲ့သ​ေဘာနဲ႔ ​မသိမသာ​ေခါင္​းခါျပမွပဲ အသံ​ေတြတိတ္​သြား​ေတာ့တယ္​....
...
Canteen က​ေန အခန္​းထဲကို ​ေလး​ေယာက္​သားသြား​ေတာ့ လူ​ေတြရဲ႕အၾကည္​့ကို အတင္​း​ေ႐ွာင္​ဖယ္​​ေနတဲ့က​ေလး​ေလး...ထပ္​ၿပီးသည္​းမခံႏိုင္​​ေတာ့တဲ့အဆံုး..သူ႔လက္​ကို လွမ္​းဆြဲလိုက္​တယ္​..ဒီ​ေတာ့မွ က်​ေနာ့ကို ဝိုင္​းစက္​စက္​မ်က္​လံုး​ေလး​ေတြနဲ႔ၾကည္​့တဲ့သူ...ၿပီး​ေတာ့ ဘယ္​သူမွမ​ေတြ႕လိုက္​ခင္​ လက္​ကိုျဖဳတ္​လိုက္​​ေတာ့ က်​ေနာ္​က အလႊတ္​မ​ေပးပဲ ျပန္​ဖမ္​းဆုတ္​လိုက္​တယ္​...​ေကာင္​းရယ္​...ဒီလိုအ​ေျခအ​ေနမ်ိဳးမွာ​ေတာင္​ ငါ့အတြက္​ပဲ စဥ္​းစား​ေပး​ေနတုန္​းလားကြာ...

Love Affair (ZG + Uni) (Completed)Where stories live. Discover now