EP-25(Truth about The Past)

3K 150 10
                                    

မ​ေန႔ညက အိပ္​မက္​ေၾကာင္​့​ေကာ ကိုယ္​့အ​ေတြးနဲ႔ကိုယ္​​ေၾကာင္​့​ေကာ အလုပ္​ထဲကို အာရံုစိုက္​လို႔မရ...အ​ေၾကာင္​းျပခ်က္​မ႐ွိပဲ က်ဆင္​း​ေနတဲ့ မ်က္​ရည္​​ေတြရဲ႕ အဓိပၸါယ္​ ကိုလည္​း နားမလည္​..ဘာ​ေတြျဖစ္​​ေနတာလဲ...ဒီ​ေန႔တစ္​​ေန႔လံုး ဘယ္​သူနဲ႔မွလည္​း စကားမ​ေျပာခ်င္​တာနဲ႔ မာမား ဖုန္​း​ေခၚတာ​ေတာင္​ မကိုင္​လိုက္​ဘူး...အဆက္​မျပတ္​ က်ဆင္​း​ေနတဲ့ မ်က္​ရည္​​ေတြကို အစက​ေတာ့ သုတ္​​ေန​ေသးတယ္​...ဒါ​ေပမယ့္​ ဆက္​က်​ေနတုန္​းပဲ မို႔ မသုတ္​​ေတာ့ပဲ ဒီတိုင္​းပဲ ထားလိုက္​​ေတာ့တယ္​...မ်က္​လံုး​ေတြက်ိမ္​းစပ္​​ေန​ေအာင္​ က်​ေနတဲ့ မ်က္​ရည္​​ေတြကို ရပ္​တန္​႔​ေစတာက တံခါး​ေခါက္​သံ တစ္​ခ်က္​​...

'ဝင္​ခဲ့ပါ.....'

စကားမ​ေျပာခ်င္​ပါဘူးဆိုမွ ဘယ္​သူလဲ မသ္ိဘူး....လွမ္​းၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ VIP guest ​ေတြအတြက္​ welcome envelope ​ေလး အထပ္​လိုက္​ကိုင္​လို႔ ဝင္​လာတဲ့ သူ....ပကတိ ျဖဴစင္​တဲ့ သူ႔မ်က္​ႏွာ​ေလးကို ျမင္​လိုက္​ရတဲ့ တခဏ ​ေတာ့ အ​ေမာ​ေျပသြားတယ္​..သူ႔က က်​ေနာ္​ကို ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ငိုထားတာ သိသြားတယ္​ထင္​တယ္​ မသ္ိမသာ မ်က္​ႏွာပ်က္​သြားတယ္​...သူ​ေမးခ်င္​​ေပမယ္​့ မ​ေမးခဲ့ပါ....

A/N(welcome envelope ဆိုတာ return guest ​ေတြ VIP guest ​ေတြအတြက္​ စာတို​ေလး​ေတြ​ေရးၿပီး အခန္​းထဲကို ပို႔​ေပးတာမ်ိဳးပါ..အဲ့ဒီ့စာ​ေတြက တခ်ိဴ႕ hotel ​ေတြမွာ GM ကိုယ္​တိုင္​ ​ေရး​ေလ့႐ွိတယ္​)

'ဟို...FOM က ပို႔ခိုင္​းလိုက္​လို႔...'
'​ေက်းဇူးပဲ...'

လုပ္​စရာ႐ွိတာ လုပ္​ၿပီး​ေတာ့ သူ႔အခန္​းထဲက ျပန္​ထြက္​လာတဲ့အထိ စိတ္​မ​ေအးႏိုင္​​ေသးပါ....သူငိုထားတယ္​....နီ​ေနတဲ့ မ်က္​​ေထာင္​့​ေလး​ေတြ..ခပ္​ရဲရဲ ႏွာ​ေခါင္​းထိပ္​​ေလး ရယ္​....ဘာလို႔လဲဟင္​.....မင္​း​ေကာ...အရမ္​းပင္​ပန္​း​ေနမွာ​ေပါ့​ေနာ္​....ငါ့​ေၾကာင္​့ငိုတာလားဟင္​.........အရမ္​း အထီးက်န္​​​ေနလား္​......မငိုပါနဲ႔...ငါျပန္​ၿပီး စိတ္​ယိုင္​မိသြားမွာ စိုးရိမ္​လို႔.....
.
.
'ရဲရင္​့.....'

အရမ္​းလြမ္​းလြန္​းလို႔ အလုပ္​အားတာနဲ႔ သူ႔ရံုးခန္​းထဲ ​ေျပးဝင္​လာ​ေပမယ္​့ သူက စားပြဲ​ေပၚ​ေခါင္​းတင္​ၿပီး အိပ္​​ေန​ေလရဲ႕....အလုပ္​ပင္​ပန္​းလို႔လားဟင္​...​ေန႔လည္​စာ​ေကာ စားၿပီးၿပီလား...အိပ္​​ေမာက်​ေနတာထင္​တယ္​...​ေဟာက္​သံ​တိုးတိုး​ေလးၾကား​ေနရတယ္​...က်မ ႏွင္​းႏုဟာ​ေလ...သူ႔ရဲ႕ ​ေဟာက္​သံ​ေလးကအစ ျမတ္​ႏိုးမိသူပါ...တျဖည္​းျဖည္​း သူ႔နားကို တိုးတိုး​ေလး​ေလွ်ာက္​လာရင္​း သူမ်က္​ႏွာ လွည္​့ထားတဲ့ ဖက္​ကို ခံု​ေလးဆြဲထိုင္​လိုက္​ေတာ့......သူ....ငိုထားတယ္​........ဘာလို႔လဲ......ထပ္​ၿပီး...​ေကာင္​းကင္​ ​ေၾကာင္​့ပဲလား......ရဲရင္​့ရယ္​....နင္​ငါ့အ​ေပၚဆို အျမဲ အဲလိုပဲ ရက္​စက္​တယ္​ဟာ....သူငိုထားတဲ့ဆိုတဲ့ အသိ​နဲ႔အတူ စားပြဲ​ေပၚမွာ တင္​ထားတဲ့ စာရြက္​အျဖဴ​ေပၚက သူ႔လက္​​​ေရးနဲ႔ စာ​ေၾကာင္​း​ေလး​ေၾကာင္​့ က်မလည္​း နာက်င္​ရျပန္​ၿပီ....မ်က္​ရည္​လည္​ ရျပန္​ၿပီ......

Love Affair (ZG + Uni) (Completed)Where stories live. Discover now