ဒီေန႔ေတာ့ အိပ္မက္ဆိုးေတြ မႏွိ္ပ္စက္ခဲ့ပါ...အိပ္မက္ဆိုတာ အိပ္ေပ်ာ္ေနသူေတြပဲ ပိုင္ဆိုင္ရတာေလ....က်ေနာ့ကိုယ္ က်ေနာ္ ဒီေလာက္ထိ ေပ်ာ့ညံ့သူမွန္း ကိုယ္တိုင္ေတာင္ မသိခဲ့တာပါ.....အၾကည့့္.....သူ႔ရဲ႕အၾကည့္ေတြ...က်ေနာ္ တစ္ခါမွ မေတြ႔ၾကံဳဖူးခဲ့တဲ့ သူ႔ဆီက အၾကည့္ခါးခါးေတြ....တန္ပါတယ္....မင္းအေပၚငါရက္စက္ခဲ့တာေတြနဲ႔ ယွဥ္ရင္ မင္း တံု႔ျပန္လိုက္တဲ့ ဥပကၡာ က ငါနဲ႔ တန္ပါတယ္...ငါ့ကိုယ္တိုင္ေတာင္ မသိလိုက္ပဲ မင္းကို နာက်င္ေစျပန္ၿပီ...တစ္ေယာက္တည္း ဘယ္ေလာက္ေတာင္ အထီးက်န္လိုက္လိမ့္မလဲ?? တစ္ေယာက္တည္း ဘယ္ေလာက္ေတာင္ နာက်င္ေနလိုက္မလဲ??..တစ္ေယာက္တည္း ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေၾကာက္ေနလိုက္မလဲ...ငါဆိုတာေလ....ခ်စ္ပါတယ္လို႔ တဖြဖြ ေျပာေနရင္း ခ်စ္ရသူကို မ်က္ရည္က်ေစတဲ့ လူတစ္ေယာက္ပါ....မင္းငါ့ကို နာၾကဥ္းေနမွာေပါ့ေနာ္.....ဒါေပမယ့္ မမုန္းလိုက္ပါနဲ႔.......မုန္းလိုက္ပါလို႔ အႀကိမ္ႀကိမ္ အမိန္႔ေတြ ေပးခဲ့ေပမယ့္ တကယ္ေတာ့ မမုန္းလိုက္ပါနဲ႔ေနာ္......ငါ ခံႏိုင္ရည္မ႐ွိလို႔ပါ.......
.
.
'ဟုတ္တယ္ ရဲရင့္...ေကာင္းကင္ မင္းတို႔ hotel ကို မေရာက္လာခင္ေလးတင္...သူသိသြားခဲ့တာ..'မင္းခန္႔က အားနာတဲ့မ်က္လံုးမ်ားနဲ႔ ဆိုတယ္...ျမတ္ႏိုးကေတာ့ ႏႈတ္ဆိတ္လ်က္ေပါ့....
'ငါဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဟင္....ငါလည္း အရမ္း မြန္းက်ပ္ေနပီ...ငါေလ....အားလံုးကို အ႐ွံးေပးလိုက္ခ်င္ပီ....'
ဒီတစ္ခါေတာ့ ႏွစ္ေယာက္လံုးဆီမွ သံျပင္းခ်သံမ်ားသာ ၾကားလိုက္ရတယ္......
'ငါ daddy လိုလူတစ္ေယာက္ မျဖစ္ခ်င္ဘူးလို႔ အႀကိမ္ႀကိမ္ ေရရြတ္ရင္းနဲ႔ ငါ့စိတ္ေတြ မျပတ္မသားျဖစ္မွာ ေၾကာက္တယ္...ငါ့ေၾကာင့္နဲ႔ တျခားသူေတြနာက်င္ေနရတာမ်ိဳး ငါမုန္းေနပီ.....ပီးေတာ့...သူ.....သူအရမ္းပင္ပန္းေနေလာက္ပီ ငါေၾကာင့္ေပါ့....ဒါေပမယ့္...သူငါ့ကို မုန္းသြားမွာ ငါေၾကာက္တယ္....သူတစ္ျခားတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္သြားမွာ ငါေၾကာက္တယ္...သူ.......ငါ့ကို မမုန္းေလာက္ေသးပါဘူးေနာ္..'
'ေကာင္းကင္ က မင္းကို အရမ္းခ်စ္ခဲ့တာ....သူငါ့ကို အျမဲလိုလို ရင္လာဖြင့္ေလ့႐ွိတယ္..မင္းရဲ႕ရက္စက္မႈေတြ အေၾကာင္းေပါ့...ဒါေတာင္ သူမင္းကို လြယ္လြယ္နဲ႔ ေမ့ႏိုင္ခဲ့တာမဟုတ္ဘူး...သူအရမ္း ခံစားခဲ့ရတာ...'
'သူ သိေနခဲ့မွန္းသာသိရင္ ငါရက္စက္ခဲ့ပါ့မလားကြာ...ငါလည္း ဘယ္ရက္စက္ခ်င္ပါ့မလဲ...ဘယ္ေအးစက္ခ်င္ပါ့မလဲ...သူ႔ကို ဘယ္နာက်င္ေစခ်င္ပါ့မလဲ....ဒါေပမယ့္ အခုေတာ့ အရာအားလံုး ေနာက္က်သြားပီ...သူငါ့ကို နာက်ဥ္းသြားေလာက္ၿပီ..မုန္းသြားေလာက္ပီ...ဒါေပမယ့္ေလ...ငါဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ...ငါသူ႔ကို လက္လႊတ္မခံႏိုင္ေသးဘူး....'
'ရဲရင့္....နင္က တစ္ခ်ိန္မွာ ႏွင္းႏုနဲ႔ လက္ထပ္ရမွာ...နင္ေ႐ွ႕ဆက္တိုးရင္ေတာင္ တကယ္တမ္း နစ္နာသူဟာ ေကာင္းကင္ပါ....နင္ေကာင္းကင္ အတြက္နည္းနည္းေတာ့ စဥ္းစားေပးသင့္တယ္...နင္သူ႔ကို ခ်စ္တာ ငါ နားလည္ပါတယ္...ဒါေပမယ့္ နင့္သူ႔အေပၚရက္စက္လြန္းတယ္...သူ႔ကို ေပ်ာ္ရြင္ခြင့္ေပးလိုက္ပါ...ဒါမွ နင္လည္း နာက်င္ရတဲ့ ဒဏ္သက္သာမွာေပါ့....'
YOU ARE READING
Love Affair (ZG + Uni) (Completed)
Ficção Adolescenteငါ gay မဟုတ္ဘူး...ငါမိန္းကေလးပဲ ႀကိဳက္တာ..ဒါေပမယ့္ ထူးဆန္းစြာနဲ႔ ငါမင္းကို ခ်စ္ခဲ့တယ္.....မင္း.....တစ္ေယာက္တည္းကိုပဲ... #ရဲရင့္ေသြး ငါ gay မဟုတ်ဘူး...ငါမိန်းကလေးပဲ ကြိုက်တာ..ဒါပေမယ့် ထူးဆန်းစွာနဲ့ ငါမင်းကို ချစ်ခဲ့တယ်.....မင်း.....တ...