Vrolijk word ik wakker mijn gedachten gaan gelijk naar gisteren het was echt leuk wollah.
Rustig stond ik op omdat selma naast me slaapt. Rustig liep ik de trap op naar beneden naar de keuken. 12:15 iedereen slaapt nog ook haar vader. Wat mis ik mijn vader. Snel keek ik of er wat te eten was. Niks ik besloot dan maar naar appie tegaan om de hoek. Snel liep ik naar boven naar mijn koffer en haalde daar mijn kleren uit.Snel maakte ik een spiegel foto en nam me tas mee naar beneden. Pakte me telefoon deed me oortjes in en liep vrolijk naar de bakker hier naast. Haalde daar brood croissant en nog gevulde broodjes en al die lekkere dingen. Snel liep ik nog naar Appie en haalde daar lekkere fruit en andere shit. Na dat ik alles heb gekocht liep ik weg naar huis van Selma.
Gelukkig is niemand nog wakker ik deed alle broodjes en croissant in een mooie schaal en leg dat op tafel deed nog gebakjes in een andere bord en maakte verse sinsassappelsap en legde dat ook weer op tafel. Als eerst kwam Selma naar benden met een ochtend hoofd ''sbah elghair'' zei ik en gaf der een kus ''sbah elnoor'' snel kwam ze aan tafel zitten nadat ze haar favo eten zag. ''Aha wachten!'' Zei ik lachend ''ugh heb honger'' moppeld ze en weg is ze naar boven. Na 10 min kwamrn haar ouders naar binnen. ''Benti dit had niet gehoeven shokrane habiba'' zei ze doelend naar het eten. ''Ewa me3lish'' zei ik en gaf der een kus of der voorhoofd. Zelfde geld voor haar man fouad. ''Shokrane benti'' zei hij. ''Selma naar beneden kom eten'' zei ik. Ik kan wedden dat ze binnen 3sec beneden is. Als een dier rent ze op het eten af samen lachen we om alles. Dit had ik ff nodig.
''Beslamma!'' Zei ik en gaf iedereen een kus snel liep ik naar mijn huis. Snek deed ik de sleutel in de gat en liep naar binnen ''Ben thuis'' gil ik. Natuurlijk Soufiane is niet thuis hij komt morgen. Snel deed k mijn schoenen uit en jas hing ik op. Snel liep ik met mijn koffers naar boven en leg alles op zijn plaats. Zometeen breng ik mijn jurk terug met selma. Met 1 plof zit ik op de bank snel haaldr ik mijn telefoon en bekeek 1 voor 1 mijn foto's en filmpjes. Omg. Dit had ik dus niet verwacht. Rayan heeft alles gezien op insta. Ik heb hem helemaal vergeten om op aangepast te doen. Shit.
-
Vermoeiend lig ik op de bamk ik ben nog steeds moe van gisteren. Ik heb zo'n honger ik besloot maar avond etem te maken. Ik warmde shoarma op en bakte friet en at alles samen op. ik volg trouwens de opleiding geneeskundige en Selma trouwens ook dus dan weten jullie dan ook.
Ik besloot maar te gaan douchen. Stapte heerlijk in bad met een badbom zo lekker.30 min later
Snel stap ik uit de bad en besloot te gaan slapen. Verrichte mijn gebed. Niet veel later viel ik in slaap.
Sorry voor de saaie deel. Morgen weer 1 volgende deel!
JE LEEST
Pas Sans Toi (Voltooid)
Romance''Kehba, uit mijn huis je bent mijn dochter niet! Nooit ik walg van jou Najda vieze slet! Val dood! Dood Najda hoor je mij DOOD'' sist ze. Tranen vloeie naar beneden. Wanneer houd dit op? ''M..mama i..ik b..ben v..verkracht'' huil ik. ''SOUFIANE KOM...