2 weken later
*NIET GECONTROLEERD*
Vrolijk word ik wakker, Vandaag is het mijn baby Shower! Ik ben zoo blij niet normaal. Vrolijk stond ik op en liep naar de badkamer waar ik lekker een lange douche nam. Rayan en zijn Familie komt zo en de mijne niet wat dus best jammer is maar het is de lot. Mijn vriendinnen komen gelukkig wel dus dat is geen probleem. Vrolijk zing ik onder de douche. Rustig stap ik uit de douche en smeer heel me lichaam in, me haar laat ik droog zodat ik het later kan gaan stijlen. Rayan slaapt op de bank want hij wou me niet alleen laten. Snel liep ik naar beneden en wek Rayan op. ''Mopp, kom wakker worden nu'' zucht ik na paar keer wakker duwen. ''Ik ga weg zonder jou hea'' zeg ik wat harder. ''Hmmm'' kreunt hij. Znoen. ''Doeii Rayan'' zeg ik en wil weg lopen. Snel trok hij aan mijn armen waardoor ik zus op heb val ''mijn buik eh handycap'' schreeuw ik boos pijnlijk wrijf ik over mijn buik. Geschrokken keek hij me aan. ''Oepss sorry schat'' zegt hij ongenakkelijk en wrijft over me buik. Een glimlach siert op me lippen. ''En nu opstaan we moeten nog naar de zaal gaan!'' Zeg ik blij en ga snel een simpel ontbijt klaar maken! Bitch ik ga vandaag weten wat ik heb! Ben ongeloofelijk blij niet normaal meer.
Nadat we samen hebben gegeten maken we ons klaar om dan naar de zaal toe te rijden we zouden eigelijk bij Rayan thuis doen aangezien hij een mega grootte tuin heeft maar het gaat zo regenen dus dan maar in een zaal. Het is nu al half 8 en om 3 uur komen de gasten. Snel stijlde ik me haren en krulde het daarna deer mijn mooie kante strakke jurk aan trok. Maakte me heel mooi op gewoon nude en pakte mijn kleine handtasje voor mijn make-up en al die shit. ''Mag ik binnen komen?'' Vroeg Rayan die aan klopte. ''Kom maar'' zei ik en ging verder met mijn make-up. Toen hij binnen was hoorde ik helemaal niks. Snel draaide ik me om en zag hem hoe hij mij bewonderde aan keek. (Is dat een zin?) ''Kuch kuch'' zeg ik ongemakkelijk met me handen in me zei. ''J..je ziet er p..prachtig uit schat'' zegt hij met een rood hoofd en loop naar me toe. Verliefd kijken we elkaar aan. Rustig plaats hij zijn lippen op de mijne. Rustig ga ik mee in. Buiten adem lieten we elkaar los. ''Ik hou van je Najda'' zegt hij zacht en plaats zijn grote warme handen op me buik. Een traan glipte uit me ooghoek. Snel veeg ik hem weg en glimlach. ''Oke! Kom we gaan'' zeg ik en trek me hakken aan. Hij had trouwens een witte strakke blouse aan waar je zijn spieren uit ziet komen zwarte broek en een zwarte blazer. En zijn zwarte Louboutine en Rolex om. Snel deed ik wat sieraden om en samen liepen we naar de auto.
Vrolijk zet ik een muziek op van favela Naps. Zingend rijden we naar onze zaal die niet ver van mijn huis is. Rustig stap ik uit, en lopen we samen de zaal binnen. Zodra je binnen loop heb je een ruime hal die je naar de zaal begeleid. En als je de zaal binnen komt, zie je gelijk in grote blok letters BABY en daar op eten en al die shit. Niemand was ernog en de lichten waren ook uit. Ik kon net alles beetje zien door de zon die naar binnen scheen. Net toen ik de ligt aan deed. Zag ik mijn moeder.
Alles ging net zo goed...Omg ik was 2 weken dood, snelle deel geplaats voor jullie. Het komt omdat ik dus totaal GEEN inspiratie heb. Nog steeds maar ik probeer zoveel mogelijk dingen te verzinnen. Dikke kus♡
JE LEEST
Pas Sans Toi (Voltooid)
Romance''Kehba, uit mijn huis je bent mijn dochter niet! Nooit ik walg van jou Najda vieze slet! Val dood! Dood Najda hoor je mij DOOD'' sist ze. Tranen vloeie naar beneden. Wanneer houd dit op? ''M..mama i..ik b..ben v..verkracht'' huil ik. ''SOUFIANE KOM...