Hoofdstuk 23

2.6K 174 32
                                    

Met moeite neem ik een slok van me water, tranen vloeie naar beneden snel snuit ik me neus en kijk uit de raam. Zuchtend leg ik mijn hoofd op de raam die koud aan voelt en sluit voor even mijn ogen. ''Soufiane kijk uit'' gil ik aangezien hij fucking 240 km rijd! Gevoelloos kijkt hij me aan. Snel kijk ik weg. Ik voel zijn blik gewoon branden.
Gaan we weer...

~

Pp Soufiane

''Kent iedereen de plan?'' Schreeuw ik boos naar iedereen die me bang aankijkt behalve Rayan die daar Najda aam het trotsen is''Ja patron'' hoor ik iedereen zeggen ''we beginnen morgen! We stoppen pas als we hem hebben gevonden! Iedereer neemt ook 3 CZ 75! (Pistool merk) '' Brom ik boos en loop weg snel stap ik in en rij weg.

''Rayan neem Najda met jou mee ze blijft bij jou! Ik moet deze shit afhandelen bro'' ''aiit ze blijft bij Youssra ik ben bij jou'' ''laat hun niet naar buiten gaan ofso is te gevaarlijk voor hun!'' Brom ik boos aan de telefoon. ''Isgoed'' ''thalla'' zeg ik snel en hang op.

Pp Najda

Snikkend laat ik me vallen in rayan zijn armen. ''Wanneer houd dit op'' huil ik in zijn armen ''Najda shhtt het komt goed echt waar ik ben bij je'' probeert hij mij te sussen. ''Hou op met dat iedere keer te zeggen'' snik ik waar ik mijn hoofd op zijn borst leg. Ik hoor hem zuchten en aait me over me krullen.

Pp Rayan

Het breekt me hart als ik zie hoe Najda snikkend binnenkomt met Soufiane. Ik zie letterlijk elke jongen naar haar kwijlend kijken. Letterlijk. Ik voel hoe boos ik word. En niet een beetje ook. Boos geef ik Soufiane een blik hij begreep het snel en trok Najda naar zich toe. Snel keken andere jongens weg. Ik zag hoe Soufiane iets in haar oor verluisterde. Snel knikte ze rustig en veegt haar tranen weg en loopt mij kant op met haar ogen gericht op de grond. Haar mooie grijze blauwe ogen zijn vel rood. Haar mooie krullen die altijd heen en weer springen als ze loopt zit in een een scheven knot. Snel komt ze naast me zitten en legt rustig haar hoofd op mijn schouder. Met mijn hand aai ik over haar armen heen waar ze rustig haar hand op mijn borst zet en in slaap valt.

Na dat Soufiane onze taak gaf om zijn vader te halen. Rustig til ik Najda op en breng haar naar de auto en leg haar neer. Snel stap ik zelf in en kijk of ze nog slaapt. Rustig geef ik een kus op haar voorhoofd en draai me om. Nadat Soufiane bood weg liep en weg reed belde hij om te zeggen dat Najda bij mij moet blijven slapen. Niet alleen natuurlijk maar bij me zusje Youssra. Ik woon trouwens alleen maar blijf dit keer bij me ouders. Ik besloot maar langs de Bidoe te rijden aangezien we in Utrecht zijn. Aangekomen bij kanaalstraat is het altijd druk vooral jongens. Via de spiegel keek ik of Najda wakker was maar ze slaapt als een roos. Haar mooie krullen hangen los naar beneden langs haar mooie volle roze lippen ze maakt me gek. Hoe zouden ze proeven?

Rustig reed ik alle zij straten langs om plek te vinden. Het is niet normaal druk. Znoen maar toch wist ik dat Najda van bidoe houd ik merkte dat Najda wakker word dus had ik maar snel ergens gepakeerd en draai me om naar Najda die me beetje verwarrend aan keek. Met een glimlach kijk ik haar aan. ''Lekker geslapen'' vroeg ik bezorgd. ''Alhamdullah'' hoorde ik haar moppelen en gaat recht zitten. ''Waar zijn we?'' Vroeg ze met haar prachtige stem. ''Bidoe'' zeg ik en kijk haar lachend aan na dat ze mij met groote ogen aan keek. ''Kom dan'' zegt ze en stapt uit en trekt me uit de auto.

Lachend lopen we naar bidoe waar veel jongens voor de deur staan te roken. K keek naar Najda die tegen mij aan liep. Snel sloeg ik me arm over haar heen en trek der naar me toe. Ik gaf iedereen een blik gelijk begrepen ze de hint.
Samen bestelde we wat eten en nameb plaats achterin waar niemand te bekenen is.
Morgen beginnen we trouwens met onze plan, er gaan gruwlijke dingen gebeuren. Dat kan ik jullie alvast vertellen.

Stemmen zou lief zijn. Onze rapper Faisel is overleden allah rahmoe💔

Pas Sans Toi (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu