Vandaag hebben ik en Rayan een afspraak bij de verloskundige maar ik wil nog niet weten wat het is ik krijg het in een brief. Ik zelf denk gewoon dat het een jongen word maar Rayan weer een meisje. Het maakt mij niets uit zolang het maar gezond is! Ik werd uit mijn gedachten gehaald door de bel. Het is vast Rayan dacht ik in me zelf. Snel keek ik via het gaatje naar buiten en keek naar rayan snel open ik de deur en gaf hem een dikke knuffel wat heb ik deze ezel toch gemist. ''Laat mij los je kilt mij'' zeg ik lachend en duw hem van me af. Lachend keek hij me aan hij plaatse zijn handen op mijn buik en ging door zijn knieën en gaf mijn buik een dikke kus en verluisterde ''Papa en Mama gaat je beschermen'' met een glimlach van oor tot oor kijk ik hem aan. Cute
-
''Najda BenMo?'' Snel stonden ik en Rayan op met een glimlach en scudden onze handen. ''Goeiemiddag alles goed'' zegt ze en kijkt me aan. ''Ja hoor heb alleen de laaste paar dagen last van buikkrampen'' zeg ik en ga liggen. ''Dat is normaal, je buik word al wat groter en de baby gaat ook omdraaien en schoppen'' zegt ze en smeert wat gell. Begrijpelijk knik ik en hou de hand vast van Rayan. ''Jullie wouden het geslacht niet weten klopt dat?'' Zegt ze en kijkt ons vragend aan. ''Dat klopt'' zeg ik en hou zijn hand stevig vast. Hij gunde me snel een knipoog en luisterd aandachtig mee wat ze te zeggen heeft. ''Kijk eens en hier is het hoofdje'' ''en hier de armen en benen het is de baby is compleet gegroeit alles er op en eraan'' praat ze door. Er ontglipte een traan naar beneden er gevolgen er veel meer. Stevig knuffel ik Rayan en snuif zijn geur op. ''Ik hou van je'' zegt hij schor en veegt zijn traan weg. ''Ik ook van jou lieverd'' snik ik en laat hem los. ''Gefeliciteerd alvast'' zegt ze en geeft mij dd envolop. Met een glimlach neem ik die aan en geef hem aan Rayan die er liefdevol aanneemt. ''Dat was het dan als er vragen zijn moge jullie mij altijd bellen, graag een afspraak maken bij de bali'' zegt ze en veegt de gell weg. Snel typt ze nog wat in haar Computer en kijkt me aan ''Fijne dag veder'' zegt ze en schud onze handen'' ''zelfde bedankt'' zeg ik en hou Rayan zijn hand vast en lopen samen de kantoor uit. Toen we de lift in stapte duwde Rayan mr ruw tegen de muur en drukt een lange kus op mond mijn handen gaan gelijk naar zijn krullen waar ik mee speel. Buitenadem laten we elkaar los. ''Ik hou verdomd veel van je meer dan dat je denkt'' zegt hij hees en geeft me een kus op me voorhoofd. Met een glimlach gaan we naar huis. Naar mijn toekomstige schoonouders heb Youssra ook echt gemist niet normaal.
-
''Hey lekkerding'' zegt Youssra en spring bijna op mij. Lachend geef ik haar een kus en til Samir op. ''Mag ik snoepje'' vraagd hij en geeft me een kus op me lippen. ''Samir krijgt snoepje van Khaltoe Najda'' zeg ik lief en geef hem een zakje snoep. Snel nam hij die aan en gaat veder spelen met Rayan die mij een knipoog gunt. ''Is Rayan goed voor je?'' Vraagt zijn moeder rustig knik ik ''ja zeker'' antwoord ik op haar vraag. ''Wanneer wil je een babysower geven'' vragen Youssra en Siham (haar toekomstige schoonmoeder)
''Ik weet niet misschien over 1 maandje ofso'' zeg ik en ga over me krullen heen. ''Maandje? Is niet beetje te laat'' vraagt ze. ''Geen idee beter toch? Of deze maand?'' Vraag ik. ''Deze maand is beter toen ik 6 half maand zwanger was van die hond. Toen begon het echt zwaar te worden'' lacht ze. Lachend nam ik een slok van mij overheerlijke ne3ne3 thee. ''We moeten echt veel regelen en al die shit ik weet van mezelf dat ik echt alles last time ga regelen'' zucht ik. ''We helpen je ook hoor wat zeg jij'' mengt Youssra erbij. Snel knikte ik maar wat en kletste veder met hun......
Stem en volg me als je dat nog niet heb gedaan! Bij de 180 volgers ga ik veder♡
JE LEEST
Pas Sans Toi (Voltooid)
Romance''Kehba, uit mijn huis je bent mijn dochter niet! Nooit ik walg van jou Najda vieze slet! Val dood! Dood Najda hoor je mij DOOD'' sist ze. Tranen vloeie naar beneden. Wanneer houd dit op? ''M..mama i..ik b..ben v..verkracht'' huil ik. ''SOUFIANE KOM...