Klik alvast op dit ster voor dat je lees.
Deze dag kan niet meer kapot! Ik krijg een meisje! En Rayan heeft mij ten huwlijk gevraagd ! Hoe leuk is dat? ''Jaa ik wil'' zeg ik en schud hevig met mijn hoofd. Iedereen klapt in zijn handen waar rayan de ring om mijn vingers schuif. Bewonderend bekijkt iedereen de ring. Hij is werkelijk prachtig. Iedereen kwam 1 voor 1 naar ons toe ons te gaan feliciteren. Zijn familie is echt leuk!
-
Samen brachten we alle kado's naar binnen. We hebben enorm veel kado's gekregen. Echt leuk! We hebben besloten om volgende week voor de islamitch wet te gaan trouwen. Samen liepen we uitgeput naar binnen waar ik mijn hakken weg schop. Uitgeput plof ik op de bank waar ik met mijn hoofd ik mijn hoofd op zijn borstkast leg.
''Ik hou zoveel van je hea, meer dan mezelf. Je bent alles voor me wollah, ik weet ect niet wat ik zat te doen als jij niet in mijn leven kwam. Shishalounge, meisjes, clubs drank noem maar op. Ik kan er niet tegen als mannen naar je kijken en al helemaal niet praten. Alleen ik mag naar je kijken niemand anders. Ik weet wat mannen denken ald ze je zien. Je bent mooi, je heb een lichaam wat elke man van droomt. Je bent soms zo naïef mannen houden daar van. Je bent sexy, je bent een echte vrouw. Ik weet het Najda ik ben ook een man. Ik word snel jaloers als ze naar je kijken en dat reageer ik op jou af. Je bent geen lustobject je bent mijn vrouw en het is mijn taak om jou en dit wonder te kunnen beschermen.'' Zegt hij lief en drukt zijn lippen op mijn slaap. Het was echt heerlijk om naar zijn woorden te luisteren. Voor ik het wist viel ik in slaap. En droomde over een kleine Najda en Rayan die later rond zal kruipen...
2 weken later
Moeizaam sta ik op van de bank. We zijn inmiddels al voor de wet getrouwd maar we wonen nog apart tot de echte bruiloft. Ik kan ieder moment bevallen. Het was wel echt nodig aangezien deze kleintje echt te druk is. Ik ben vorige week uitgerekend maar ze wilt er niet uit komen. Overal waar ik ben, is Rayan ook. 'Te gevaarlijk' zegt hij telkens...
We hebben al een naam voor haar!Vergeet niet te stemmen bij de 30 stemmen komt er een deel online!
JE LEEST
Pas Sans Toi (Voltooid)
Romance''Kehba, uit mijn huis je bent mijn dochter niet! Nooit ik walg van jou Najda vieze slet! Val dood! Dood Najda hoor je mij DOOD'' sist ze. Tranen vloeie naar beneden. Wanneer houd dit op? ''M..mama i..ik b..ben v..verkracht'' huil ik. ''SOUFIANE KOM...