2 weken later
We zijn ondertussen al 2 weken veder er is veel gebeurd trouwens. Ik ben er achter gekomen dat Selma en Soufiane een relatie hebben. Waar ik super blij mee be, mijn beste vriendin met mijn broer. Met Soufane en mij gaat het niet heel erg goed. Ik heb hem niet vergeven. Het doet me toch nog pijn telkens als ik hem zie komen Flashbacken terug. Ik zal hem zeker wel ooit vergeven maar tot nu toe niet. En hij weet waarom.
Het doet me nog steeds ontzettend veel pijn natuurlijk. Maar goed. Met mijn moeder heb ik geen contact meer het doet me nog hardstikken veel pijn. Ze doet ook nu veel liever dan eerst en zo maar toch vergeet ik niet wat ze mij heeft aangedaan. Ik heb Rayan ook een kans gegeven.we hebben nu wel een relatie maar hij wilt zo snel mogelijk mijn hand komen vragen en islamitisch gaan trouwen op papier en later na mijn bevalling een bruiloft geven. Hij heeft me ontzettend goed geholpen! Maar goed. Tot nu toe is er niet echt veel gebeurd. Ik heb ook nog besloten om opmezelf te blijven wonen aangezien onze band nog steeds niet goed is. Mijn vader is gaan stoppen met werken en heeft zijn bedrijf verkocht ik weet totaal niet wat voor werk hij deed maar goed. Hij heeft genoeg geld gespaart voor ons. Dus is dat goed. Youssra en ik zijn veel meer bezig met elkaar. Soort van vriendinnen als je het zo kan noemen. Ze helpt me ook echt met me zwangerschap en geeft tips enzo. Rayan komt zo langs dus dat word gezellig. Met mijn zwangerschap gaat het ook goed Alhamdullah je ziet al een buikje ik ben morgen 4 maanden zwanger en dat is best speciaal waarom? Allah zal een ziel in de baby zal blazen. Ik heb ook echt enorme dikke voeten. Echt niet normaal. Ik had gisteren ook nog een afspraak waar ze zeiden dat de baby elke moment kan beginnen met schoppen dus dat is best mooi om te weten je gaat er op letten en dat soort dingen.
Rustig stond ik op, eerste wat ik doe is een snelle douche nemen. Ff wat tijd voor me zelf. Alle stress weg spoelen. Na een lange douch te nemen hebben deed ik wat olie in me haar en deed het in een hoge knot. Snel smeerde ik huidolie op me lichaam en ging met mijn handen over mijn dikke buik heen. Snel trok mijn blauwe marokkaanse pyjama aan snel maakte ik een ontbijt voor mij en at dat op snel dronk ik een glas water. Snel zette ik muziek op de tv en zet die keihard. Dansend maak ik heel het huis op.
Snel stond ik op en trok een panty aan en een strakke Roze jurk tot onder me knie. Je ziet me lichaam er goed uit komen en me grote buik damn pakte een witte lange kimono tot me enkel en trok die aan pakte mijn zwarte balciaga's en deed me haar die nog nat is in de fone waardoor mijn bruine goude lokken te voorschijn komen. Deed wat make up en maakte me wenkies onfleek. Spuit een geurtje op en klaar was kees. Snel deed ik nog een lip kleurtje op van Kiko in de nummer 03 matt. Snel pakte ik een zwarte tas en deed daar alle benodigheden erin.
Snel liep ik naar beneden en pakte 1 XXL reep milka. Verliefd kijk ik eraan. Kwijlend begin ik te eten van mijn milka verrukkelijk net toen ik een hap nam ging de bel RAYAN! Met mijn Milka deed ik de deur open. ''Hey schatje'' zegt hij en geeft me een kus op me voorhoofd. ''Hey lieverd'' zeg ik en sluit de deur. Met mijn chocola in mijn bek loop ik achter Rayan aan.
''Jje ziet er prachtig uit schat'' zegt hij en komt achter mij staan. ''We gaan samen onze wonder opvoeden'' zegr hij en legt zijn hoofd op me schouders en een hand om me middel en de ander op me buik waar hij kusjes in me nek drukt. Ik ''Rayan'' zeg ik zegt en draai me om ''laat me mijn chocolade opeten'' zeg ik en nam een grote hap van. ''Mijn dikkertje'' lacht hij. Ik voelde de tranen al opkomen. ''Vind je mij dik'' zeg ik zacht. ''Nee schat zo bedoel ik het niet'' zegt hij geschrokken. ''Je heb een ander hea ik weet ik ben dik lelijk kijk me voeten kijk hoe lelijk ik ben! Je heb een andere meisje'' huil ik en ren naar boven. Huilend gil ik al me woeden uit in de kussens.
Tranen vloeie al naar beneden waarom ben ik zo lelijk! Hij wilt met me spelen! Ik hoorde dat iemand trap op liep snel sloot ik de deur dicht en ga huilend op bed liggen. ''Najda als je die verdomme deur niet open maakt! Ik weer het je ik breek hem!'' Schreeuwd hij boos. Ik ben juist de gene die boos moet zijn niet hij. Boos open ik de deur en ga voor zijn neus staan. ''Wat ga je doen hea wat vertel mij wat ga je doen'' schreeuw ik bood en veeg me tranen weg. ''Dit'' zegt hij en plaats zijn lippen op de mijne. Snel doe ik mijn lippen op elkaar en duw hem weg ''GA WEG RAYAN GA WEG'' schreeuw ik boos en loop boos de trap af naar beneden. Snel liep ik naar de keuken om water te drinken. Geschrokken keek ik naar de spiegel mijn make up! ''Rayan kijk wat je heb gedaan'' schreeuw ik boos en laat hem mijn uitgelopen mascara zien. ''Schat niet boos zijn je weet dat ik jou de prachtigste meisje vind van heel de univesum ik wil geen enkel meisje dan jou je bent prachtig zonder en met make up wees niet onzeker!'' Zegt hij en houd mijn gezicht vast. ''Dit zijn je Hormonen'' voegd hij er bij toe.
Voor dat hij veder kon praten drukte ik mijn lippen op die van hem. Waar ik rustig mijn handen om zijn nek doet en hem dichter aan me duw ''ik hou van je'' zeg ik zacht en veeg me mascara weg. ''Ik ook van jou lieverd ino'' zegt hij en knijpt in me wang ''Wat gaan we doen'' zeg ik en veeg rustig mijn mascara weg met een doekje. ''Zeg maar wat jij wilt'' zegt hij en gaat achter me staan. ''Gaan we winkelen voor de Baby?'' Vraag ik en doe wèèr mascara op. ''Lets go'' zegt hij meisjes achtig en drukt weer een kus in me nek waar ik hem weg duw lachend lopen we naar zijn auto. ''We gaan naar Rotterdam'' zegt hij ''waarom'' ''heb je mooie baby winkels met mooie kleren'' lacht hij samen stappen we in waar ik gelijk muziek op zet van Links of rechts (omslag)
''Ik vraag mezelf af was dit het waard. En ik heb problemen waarbij ik het niet kan laten. Ik heb me eer en die moet je echt niet schaden. Want ik breng schaden voor jou en je naasten ,Laatste dagen knaagt het me ik moet vaart gaan maken je wilt mee in zee, maar denkt niet aan gevaren. Zoek een baan of op stage of kom me aan betalen. Ik flip een invest 5x dubbel je mag vragen aan ze ik werd geflash ik ging me wapen jij je vader halen, ik heb geen broers. Maar broeders en wat straatsoldaten. Heb je wat raar gedaan ik kom je halen in een raar gedaante. Zwaae bewapend echt geen indiaan verhalen loyalitijd en ik ga als 2 druppels water samen'' rappen ik en Rayan samen lachend.
-''Deze is mooi'' zeg ik en hou een romper voor zijn neus met erop
I love my mom and Dady we nemen alles in het wit trouwens we weten nog niet wat het is. ''Het is prachtig'' zegt hij en pakt er stuk of 3 zonder dat hij naar de maat heeft gekeken. ''Je moet wel naar de maat kijken eh aap'' zeg ik en breng het terug en pak de juiste maat. ''Oke'' zegt hij en kijkt veder. Snel pak ik een paar speentjes en stop die in de mand die rayan draagt. ''Is deze kar mooi'' vraag ik en wijs naar een babykar waar hij op kan liggen en op 3 verschilende standen kan. Liggend. Recht op voor recht op achter. Hij is in het zwart en grijs. ''Ja die is zeker mooi lieverd'' zegt hij en bekijk het goed. ''Welke is mooi in het grijs of zwart?" Vraag ik en bekijk ze allebij. ''Grijs is beter en mooi''. legt hij uit. ''Jah he en Grijs is toch wel mooi'' zeg ik en bekijk de prijs. ''Heyek duur eh sahbi'' zeg ik met grote ogen ''1300€ is niet duur schat'' zegt hij en roept een medewerker. ''Jij gaat trouwens alles betalen vriend'' zeg ik lachend. Waar hij gelijk knikt. ''Was ik ook van plan'' lacht hij weer en vraag een medeweker of hij die in het Grijs wilt pakken. Na dat we de kleren en de kar hebben gekocht leggen we dat in de auto en lopen we weer rond andere baby winkels. En zo de hele dag door.-
''Ga naar binnen ik breng de spullen naar boven schat'' zegt hij en pakt eerst de kar die hij op gemak naar binnen legt. Snel pakte ik met moeite een onderdeel van de bed en probeer die naar binnen te leggen. ''Najda ga naar binnen zei ik je mag niks optillen'' zegt hij boos en neemt het over. Een diepe zucht verliet uit me lippen waar ik naar boven loop en me pyjama aan trek.
-
''Lieverd wil je wat eten?'' Vraagt hij en gaat naast me liggen op de bank. ''Nee zit vol'' zeg ik en leun tegen hem aan. Snel zette ik netflix aan en en bekijk aandachtig de film. Ik voelde gewoon zijn blik op me branden. Aandachtig kijk ik naar de film. Na een tijdje voel ik mijn oogleden zwaarder worden, rustig sluit ik me ogen en val in een diepe slaap in Rayan's vertrouwde armen!
Jou stem telt mee dames
JE LEEST
Pas Sans Toi (Voltooid)
Romance''Kehba, uit mijn huis je bent mijn dochter niet! Nooit ik walg van jou Najda vieze slet! Val dood! Dood Najda hoor je mij DOOD'' sist ze. Tranen vloeie naar beneden. Wanneer houd dit op? ''M..mama i..ik b..ben v..verkracht'' huil ik. ''SOUFIANE KOM...