Hoofdstuk 31

2.1K 138 6
                                    

Zuchtend laat ik me vallen, ik ben echt moe ik moet Selma spreken en wel nu! Snel pak ik mijn telefoon die in mijn zak zat en belde haar op.

''Hey schat'' zeg ik blij ''hey wijffie alles goed'' ''zeker met jou?'' ''Alhamdullah'' ''ik moet je zoveel vertellen a Selma je moet komen! Anders sleep ik jou'' zeg ik blij ''jaja was ik van plan maar zorg er voor dat er eten is'' zegt ze lachend. ''Is eral'' zeg ik en lach.

Met een glimlach hang ik op. Na een tijdje loop ik naar de baby kamer en bekijk alles. De volgende afspraak die we hebben kunen we weten of het een jongen of een meisje word! Ik vind het zo mooi de baby kamer is al bijna klaar alleen nog wat kleren en het bedje. Het bedje heb ik expres niet gekocht. Want ik wil een speciaal bedje kopen met hem/haar naam erin grafeerd.

Het bedje moet zowiezo wit zijn gewoon simpel. Als je de kamer binnen loopt. Zie je naast de raam aan de zeikant een grote witten kleding kast. Daar tegenover een kleinere kast om daar pampers en de rest in te doen. En daar boven op zit er een witten aankleedkussen. Daar in de midden van het kamer heb je een kleine matje in het grijs met vacht er op. In de hoekje van de kamer ligt dus een grijze kar. Voor de rest moet er nog spullen gekocht worden. De laminaat is lichf grijs. Eigelijk heel het hus is lichtgrijs maar goed. Ik een hoekje zit nog wat speelgoed en al die shit. Voor de rest is ie bijna klaar.

Maar goed. Naast mijn 2 persoons bed ligt er in een hoekje een gewoone kleine bedje voor tijdelijk tot hij of zij wat groter word gaat ze in haar eigen kamer slapen. Rustig stap ik in mijn bed en ga goed liggen, snel bekijk ik alle berichten en scroll nog wat op insta en snap. Nadat ik dat heb gedaan doe ik nog wudo en ga de gebedverrichten. Deed een kleine dua voor mij en de kleintje en viel niet veel later in slaap.

Stemmen zou lief zijn💜

Pas Sans Toi (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu