"Avcılarla Çay Partisi"

716 37 0
                                    

Percy son 1 saattir tek istediği yere inmekti. Ama Ashley dinlenmeyecekelerini söylemişti. Bu da Percy için işkence gibiydi. Umutsuzca derin bir nefes aldı ama midesi daha çok bulunmaya başladı.

2 saatin sonunda yere inmeyi başarmışlardır.

"Sonunda yere inebildik. Zeus beni buharlaştıracak sandım."

Annabeth buna kıkırdarken Nico Ashley'nin grifinden inmesine yardım etti. Açıkçası Ashley hiç iyi görünmüyordu. Ashley eldivenini çıkarıp eline baktı. Kömürleşmiş kısımlar yanıyordu. Eldivenini geri taktı.

"Bir an önce Artemis'i bulamlıyız. Yoksa toza dönüşeceğim."

Herkes olayın ciddiyetini kavramıştı. Sonra karşıdaki çalıda hafif bir kıpırdama gözüktü. Ashley oraya dikkatle baktı.

"Thalia seni görebiliyorum. Lütfen oradan çıkar mısın?"

Thalia sinirle çalıdan fırladı. Yanında sağ kolu Phobe onun peşinden yanlarına geldi.

"Bizi her seferinde nasıl görüyorsun! Herkesten gizleniyoruz ama  bir sen bizi görüyorsun!"

Ashley acısına rağmen kıkırdadı.

"Avcıları çok uzun zamandır tanıyorum Thalia. Şimdi Leydi Artemis'e gitmem gerek."

Phobe hemen öne çıktı.

"Yine mi güçlerini kullandın?. Leydi Artemis seni geçen sefer uyardı Ashley. Lanetin artık iyileşemez bunun farkıda mısın?"

Ashley kafasını salladı. Phobe elini ona uzattı.

"Elini ver."

Ashley ona elini uzattı. Phobe eldiveni çıkarıp Ashley'in elini inceledi.

"Tahmin ettiğimden daha kötü. Eğer bu hızda yayılmaya devam ederse..."

"Biliyorum lütfen artık kafamı şişirme."

Ashley elini sertçe çekti ve Thalia'ya döndü.

"Leydi Artemis nerede Thalia."

"Aslında sizi bekliyordu. Benimle gelin."

Ormanın içinde biraz yürüdükten sonra Leydi Artemis onları karşıladı. Her zamanki gibi 13 yaşındaki bir genç kız gibi görünüyordu.

"Ashley Ria Perez. Seni yanımda tutmam gerektiğini biliyordum. Annen seni buraya bırakırken haklıydı. Bizim yanımızda daha güvende olacaktın."

Ashley Artemis'in önünde eğildi.

"Leydim,ben ne yapmam gerekiyorsa onu yaptım."

"Peki. Şimdilik yapabileceğim tek şey sizi en güvenli şekilde kampa ulaştırabilirim."

Ashley şaşkınlıkla ona baktı.

"Leydim, ben gidebilirdim."

Artemis elini omzuna koydu.

"Bunu hak ediyorsun Ashley. Şimdi ellerini göster bakalım."

Ashley eldivenlerini çıkardı. Artemis ona sakince baktı.

"Tahmin ettiğim gibi."

Ashley eldivenlerini geri giydi.

"Artık yapabileceğimiz bir şey yok Leydim. Kampa onları sapasağlam ulaştırmalıyım."

"İşte bu konuda haklısın."


Daughter of BiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin