"Savaşı Oyun Sanarak Büyüyen Bir Çocuktan Bahsediyoruz."

323 25 14
                                    

"Sis'i etkili bir şekilde kullanmalıyız. Ne kadar hazırlıklı olursa olsunlar onlardan saklanabilmeliyiz." dedi Ashley Hekate'nin kızına bakarken. "O  kadar dikkatli ve düzenli olmalıyız ki kimin daha hazırlıklı olduğu tartışılmamalı."

"Annem kadar iyi yapamam bunu sizde biliyorsunuz. Ama sizin bahsettiğiniz şey sadece annemin yapabileceği bir şey. Buna benim gücüm yetmez."

Ashley elini kızın omzuna koydu.

"Yetecek. Yetmek zorunda.Hiç Nero ile karşılaştın mı? Ya da neler yaptığının duydun mu? İnan bana yaptıklarını duymak bile istemezsin. Bizden kurtulmak için elini ardına koymayacak. Bu yüzden gücünü kontrol etmelisin. Anneni hisset. Onun ne kadar güçlü olduğunu. Ve seninde onun kadar güçlü olduğunu hisset. Senin kanında bir tanrıçanın kanı akıyor! Sandığından çok daha güçlüsün. Sen Hekate'nin kızısın! Çoğumuzun yapamadığı şeyleri yapabilirsin! Şimdi san dediklerimi unutma ve kampın etrafındaki Sis'i hisset. Sonra zaten ne yapacağını biliyorsun. Bu senin içinde var."dedi.

Hekate'nin kızı yüzünde kocaman bir gülümseme ile kampın dışına doğru ilerledi. Kheiron gururla Ashley'e baktı.
" Hep iyi bir lider olacağınızı biliyordum Bayan Perez. "

Ashley ifadesini değiştirmedi. "Dua et ki gerçekten o gücü ve şiddet duygusunu ona yükleyebilmişimdir. İyi bir provokatör olabilirim ama hala onun bunu yaptıktan sonra bayılıp uzun süre kendine gelmeyeceği anlamına gelmeyecek."

"Buradan nefret etmekten asla vazgeçmeyeceksin değil mi? Ne yaparsak yapalım burası senin hep en son olmak istediğin yer olacak."

"Bunu siz yaptınız Khreiron . Beni küçük görmemen gerektiğini bildiğin halde."

"Seni asla küçük görmedim Bayan Perez. Tam tersine hep size çok büyük bir saygı duyuyorum. Ama korkuyorum da."

"Korkmalısınız." dedi Ashley. Onlar kulübenin dışında dururken sağlık ekibi koşturarak kulübeden çıktılar.

"Bu kadar melezi nasıl başarmayı buldunuz merak ediyorum Bayan Perez."

"Dünyayı dolaştım. Başka hiçbir şey yapmama gerek yoktu."

"Bu savaşta sizce bizi neler bekliyor peki Bayan Perez? Nero ile birkaç karşı karşıya geldiğini duydum."

"Hiç iyi şeyler değil Khreiron . Evet Gaea ile savaş kadar korkunç olmayacak ama hayatında görmediğin kadar ölümden dönmüş eski öğrencilerini ve canavar göreceksin."

"Tartarus'tan bu kadar kolay kaçıldığını bilmiyordum."

"İnan bana, o kadar kaçılmıyor."

Khreiron üzgün bir ifadeyle Ashley'e baktı. Ashley ordunun toplanışını izliyordu. Herkes telaş içinde bir yerlere koşuşturuyordu. 

"Tartarus maceranız sanırım bir uyanışla bitmiş. Anneniz öyle söylemişti."

"Hem de ne uyanış!"

"Nasıl, Bayan Perez? Herkesten önce-"

"Bayan Perez!" 

Sağlık ekibinden bir doktor acele ile Ashley'in yanına geldi.

"Evet Bay Adams, sizi dinliyorum."

"Sis'i kontrol etmek kızımızı fazlasıyla zorladı. Gerekli tedaviyi uyguladık ama dinlenmesi lazım."

"En önce sağlık Bay Adams. İyice dinlenmesini sağlayın. Hiçbir kalıcı hasar kalmasını istemiyorum."

"Tabi Bayan Perez."

"Size ve ekibinize güveniyorum Bay Adams."

"Teşekkürler Bayan Perez."

Bay Adams onların yanından uzaklaşırken Ashley yine gözlerini uzaklara dikti.

"Bay Adams'ı pek çıkaramadım sanırım Bayan Perez. Yunan melezi mi?"

"Hayır. Roma melezi. Apollo'nun oğlu."

"Tabi."

"Artık konuşmaya bıraksak iyi olur Khreiron . Hazırlansan iyi olur."

"Bildiğiniz bir şey mi var acaba Bayan Perez."

Ashley cevap vermeden bir kükreme sesi duyuldu.

Daughter of BiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin