"Son Bir Sarılış"

277 22 30
                                    

Harrison kucağında Alexa ile verandada duruyordu. Melezler günlük işlerini yapıyorlardı. Kış olduğu için kamp sessizdi. Annabeth ve Percy lise son sınıf öğrencisi oldukları için kamptan ayrılmışlardı.

Alexa rahatlasın diye bir sağ sola sallanırken Will yanına geldi. "Oturmak ister misin Harrison? İstersen bir sandalye getirebilirim." dedi.

"Teşekkür ederim Will ama gerek yok. Ben iyiyim. Diğer yaralılar nasıl?"

"İyileşiyorlar."

"Güzel."

Bir süre ikiside sessizce kampı izlediler. Will parmaklarıyla oynuyordu ve bir şey söylemek ister gibi bir ileri bir geri sallanıyordu.

"Aklında ne var Will?"

Will ona şok içinde baktı. Sonra kafasını yere eğdi. "Keşke Ashley için yapabileceğim bir şeyler olsaydı."

"Ne demek istiyorsun?"

Will derin bir nefes aldı. "Yani, ben sağlıkçıyım değil mi? Babamdan bana miras kalan güçlerim var ama insanları iyi edemediğim sürece sağlıkçı olmanın ne anlamı var? "

Harrison elini onun omzuna koydu. "Bak Will. Sen işini gayet lağıyla yapıyorsun. Evet bazen gücümüzün yetmediği yerler olur ama her zaman hedefine odaklan. Şimdiden iyi bir sağlıkçısın ve daha da iyi olacaksın. Asla pes etme ve karamsarlığa kapılma." dedi.

Will ona bakıp gülümsedi. "Teşekkür ederim Harrison."

"Önemli değil. Ama önemli olan asla pes etmemek. Biz pes etseydik asla bu halde olamazdık."

Will kafasıyla onay verirken Alexa kafasını kaldırıp Harrison'a baktı. "İçeri gidebilir miyiz Harrison?"

"Tabiki gidebiliriz canım."

Harrison kapıyı açtı ve içeri girdi. İçeri girince diğerlerini sakince oturmuş konuşurken görünce yüzünde küçük bir tebessüm belirdi.

"Demek kalmaya karar verdiniz, güzel."

"Biz yanlış davrandık biliyoruz Harrison. Cecilia biraz fazla mantıklı davrandı bende fazla duygusal. Özür dilerim. Hepinizden."

"Bende. Evet müşteriyi kaçırmamlıyız ama bu durumda bu konuyu açmak pek uygun olmadı."

"Ama haklıydın."

"Evet. Bu yüzden bir karar aldık. Ben ve Graham şirkete geri döneceğiz. Siz de burada kalırsınız. Herkes mutlu."

Harrison kazanmanın sevinci ile yüzündeki gülümsemeyi büyüttü. "Bundan sonra sizi hep tehdit edeceğim. Tehdit altında daha iyi çalışıyorsunuz."

Hepsi beraber Harrison'un dediğine güldüler. Alexa huzursuzlandı ve Harrison'ın kollarından kurtulmaya çalıştı.

"Ne oldu canım?"

"Ashley'nin yanında yatmak istiyorum."

Harrison ona burukça gülümsedi. "Olur canım benim."

Harrison Ashley'nin yatağına yaklaştı ve Alexa'ya kucağından indirdi. Alexa yatağa çıktı ve Ashley'nin yanına yattı. Tam Harrison battaniyeyi getirecekti ki Ashley'nin kolları Alexa'ya sarıp kendine doğru çekti.

Harrison şok ve sevinç ile Ashley'e baktı. Ashley yorgun gözlerle ona bakıyordu. Harrison yatağın yanına gidip hiçbir şey demeden Ashley'e sarıldı.

Ashley gülümseyerek "Benden bu kadar erken kurtulacağınızı sanıyorsanız çok yanılıyorsunuz gençler."dedi.

Daughter of BiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin