Ies din cameră şi merg în bibliotecă. Când ajung iau una din cărţi şi încep să o citesc. Abia ajung la prima pagină că deja pe uşă începe să intre fratele meu.
— Ce vrei? îl întreb nepăsator.
— Deseară este un bal. Şi eu zic că ar trebui să fii prezent acolo!
— Bine. Dar îl voi lua si pe Alexander cu mine.
— Cum vrei. Numai să fi acolo. Vor venii nişte oameni importanţi. Zice şi dispare din faţa mea.
Mă întreb despre ce oameni vorbea... Oare a aflat că o să luptăm din nou cu vânătorii? Sincer, mi-aş dorii să nu particip la acest razboi. Vreau să plec de aici. Ce va face, Alexander, atunci când va afla de asta? Nici el nu o să vrea să particip la razboi, dar trebuie. Trebuie să îmi apăr supuşii. Şi trebuie să îl apăr şi pe el.
După ceva timp mă duc la el în cameră, zicându-i:
— Alexander?
— Mda?
— Deseară este un bal şi aş vrea să vi cu mine. Ţi-am adus hainele acestea. Du-te să îţi faci un duş şi după plecăm. Mai sunt două ore până atunci. Să fi gata la timp.
— Mbine.
După ce îi zic asta, părăsesc încăperea şi merg şi eu să mă pregătesc.
După ceva timp termin, uitându-mă în oglindă, încercând să îmi fac cravata. Imediat aud câteva bătăi în uşă.
— Intră. Spun şi rămân surprins când îl văd pe Alex. Văd că eşti gata...
— Da. Zice şi vine spre mine. Dă-mi voie să te ajut.
Îmi face uşor cravata, iar eu roşesc puţin în obraji.
— Mersi.
— Cu drag.
Îmi zâmbeşte larg. Zâmbetul acela îmi topeşte inima de fiecare dată. Pur şi simplu, copi ăsta e prea drăguţ. E singura persoană de care eu m-am îndrăgostit. Inima îmi bate tare atunci când îl văd, iar când îmi face gesturi drăguţe ca cel de dinainte mă face să roşesc.
— Şi mergem? mă întreabă, trezindu-mă din gânduri.
— Da. Haide. Îi răspund şi îl iau de mână până la maşină.
Când ajungem, ne urcăm şi pornim spre hotelul indicat de fratele meu.
— Nu cred că îţi spusei, dar astăzi arăţi foarte bine.
— Ș-Și tu... Zice, şi îşi mută privirea pe geam.
După ceva timp ajungem şi la hotel, fiind întâmpinaţi de Shoter. Intrăm înăuntru, eu spunându-i lui Alexander:
— Uite-l pe Ximen acolo. Du-te să stai lângă el. Vin şi eu imediat.
— Bine. Spune şi pleacă de lângă mine, eu urmându-l pe fratele meu...
---------------------------------------------------------
În primul rând vreau să mă scuzaţi Eclipsa1356 şi AlexandraDanielaDoro că nu am pus capitolul ieri, deşi eu aşa am zis.
Şi în al doilea rând, sper să vă placă capitolul, l-am scris în grabă...
S-ar putea să nu fi ieşit aşa de bine capitolul ăsta... ;-;
CITEȘTI
Răpit de un vampir ~Yaoi~ Volumul I
Romance. Acum mii de ani, monştrii însetaţi de sânge şi-au făcut meleagurile pe întregurile teritorii ale oamenilor. Era o eră în care războiul hotăra cine va fi noul conducător şi aşa s-a purtat mai bine de zeci de ani un război între aceste două spe...