8. bölüm.

2.9K 153 21
                                    

İthaf: isteğin üzere @feynur  umarım bölümü beğenirsin

 İyi okumalar ^-^ 

8.Bölüm-En iyi çift

°°°°°

Yattığım yerden sıçrayarak ve de çığlık atarak uyandım. İstisnasız her gece kabus görüyordum o gece gittikten sonra. Tükenmiştim artık. Tek başıma savaşmaktan tükenmiştim..

Birkaç saniye sonra annem yanıma gelmiş hem teselli ediyor, hem de başımı okşuyordu, her gece yaptığı gibi.. Boğazım kuruduğu için zor da olsa verdiği suyu içtim. Her ne kadar uyumak istemesem de kendimi uyumaya zorladım.

°°°°°°°°

'. . .bu konu hakkında sen ne düşünüyorsun Bella?' Adımı duyunca Düşüncelerimden uzaklaşıp Emily' e baktım. 

'Ha? Ne?' 

'Yine mi beni dinlemiş gibi yapıyorsun Bella? Aşk olsun yani' diyip suratını astı arkadaşım. Emily benim gece uyku problemimin olduğunu bildiği için pek fazla üzerime gelmiyordu. Ama onunla ilgilenmem gerektiğini biliyordum.

Onunla bu altı ay içinde çok yakın olmuştuk. Beraber geceleri film izliyor, gizli gizli cips yiyorduk. Bazen sabaha kadar konuşurduk. Onun sevdiği çocuk hakkında, bazen de...Zayn hakkında. Neredeyse her şeyi anlatmış, içimde ne varsa dökmüştüm ona. Beni anlayışla dinliyordu her seferinde. Ona minnettardım bu yüzden.

'Diyorum ki Dan'in yanındaki kız nasıl görünüyor? Yeni sevgilisi mi acaba?' diyerek baktığı yere baktım. Kızı baştan aşağıya süzdüm. Her tarafını belli eden kıyafet giyinmişti. Dan ile konuşup kahkaha atıyordu. Yüzümü buruşturdum. Tam bir sürtük gibiydi.

‘Emily sen onunla kendini bir mi tutuyorsun? O senin tırnağın bile olamaz. Dan‘i hala seviyor musun? O seni hak etmiyor bile. Sen daha iyilerine layıksın. Bir an önce başkasını bulsan iyi edersin. Eminim ki o seni daha çok hak eder.’ diyip desteklercesine güldüm ve düşündüğüm şeyleri tek nefeste Emily'e aktardım.

‘Gerçekten böyle mi düşünüyorsun Bella?’ Umutla bakan gözlerine karşı başımı emin bir şekilde salladım.

Beraber boş bir yer bulup oturduk. Okulun son haftası olmasına rağmen müdür son gününe kadar okula gelmemizi mecbur kılmıştı. Müdür önemli bir duyuru yapacağı için herkesi bahçeye toplamıştı.  Şimdi de müdürün gelmesini bekliyorduk. Emily her zamanki gibi normal şeyler konuşmaya başlamıştık. En sonunda müdürün gelmesiyle bahçede sıra olmuştuk.

‘Sevgili öğrenciler. Beklemeden söze başlamak istiyorum. Bu gece yapacak olduğunuz parti yerini maalesef iki okul aynı zamana beraber kiralamış. Nasıl böyle bir aksilik oldu bilmiyorum ama bu günden başka bir günde boş yokmuş.

Anlayacağınız iki okul beraber kutlama yapacak. İyi geçinmenizi diliyorum.  Jhon iyi geçinebilirsiniz değil mi? Size güvenebilirim öyle mi? Peki o zaman şimdiden iyi eğlenceler.'

Jhon, okulun başkanı, aynı zamanda basketbolda kaptandı. Herkesin bildiği kaslı ve de yakışıklı varlık. Ama bildiğiniz havalı çocuklardan değildi. Yardım severdi. İyi kalpliydi. Eğlenceliydi. Tam kafa çocuktu yani. Aynı zamanda kankamdı.

*************

Bankta oturmuş öylece arkasında bıraktığı boşluğa bakıyordum. Ne tepki verebiliyordum ne de eve gidiyordum. Sadece arkasından bakıyordum. Beni öylece bırakmıştı. Sonsuzluğa... Sorunlarımla baş başa bırakmıştı. Bir nevi kaçmıştı...yaptığından, bana olandan...

Avcı- Zayn MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin