Bu bölümü istediğin üzere @benimkalbimor :) yorumların için teşekkürler :))
( David Guetta - She Wolf ft. Sia multi ile okuyun ^-^ )
9.Bölüm-Kurtulacaksın
○○○○
Duyduğum sesle yerimde çakılı kaldım. İlk duyduğum ses Zayn' e aitti ama diğerini bilmiyordum. Sesi çok tanıdık geliyordu ama.
Tüylerimin diken diken olduğunu hissettim. Yavaşça arkamı döndüm. Zayn hızlı hızlı bana yaklaşıyordu. Gözüm direğe yaslanmış olarak duran kişiye kaydı. Yüzü, etraf karanlık olduğu içiin fazla belli olmuyordu ama saçının yeşile boyalı olduğunu görebiliyordum. Bu saç sitilini bir yerden hatırlayacaktım ama . . .Gözlerimi ondan çekip Zayn'e baktım. Sinirli adımlarla yanıma geldi. Sinirliydim, bir o kadar da vereceği tepkiden korkuyordum.
'Ne yapmaya çalışıyorsun sen? Partiden kaçmak da neyin nesi? Hele ki bu elbiseyle ?' -Bağırmasıyla irkildim yerimde. Çok sinirli görünüyordu. Gözleri adeta ateş saçıyordu. Daha fazla gözlerine bakmaya dayanamayıp gözlerimi yere indirdim.
'Adamım bırak kızı. Daha benimle görülecek bir işi var' Zayn'le aynı anda bize seslenen adama baktık. Neyden bahsediyordu bu serseri kılıklı adam?
Adam gölgeden çıkıp sakin adımlarla yakınımıza geldi. Yaklaştıkça hafızamda bazı anılar canlanıyordu. Ama bir türlü kim olduğunu hatırlayamıyorum.
'Eminim ki benim kim olduğumu hatırlamıyorsundur İsabella.' Hafızamı zorlamaktan başım çatlıyordu. Kimdi bu?
'Şöyle söyliyim. . . arka sokakta bana attığın tekme sana bir şey hatırlattı mı?' Yo hayır. Bu o adam olamaz. Korkmalı mıydım? Yanımda Zayn vardı ama eminim ki o adamın da yanında bıçak vardır.
'Bella bu kim?' diye Zayn kulağıma tısladı. Yutkundum. Adamın ismini bilmiyordum. O da benim ismimi bilmemesi gerekirdi çünkü ben ona söylememiştim.
---------
Emily'le beraber alışverişe çıkmıştık. Daha doğrusu beni zorla çıkarmıştı. Konuşa konuşa gezerken takip edildiğimiz hissine kapılmıştım. Belli etmeden arkama baktım. Bir tane adam -sanırım yaşı otuzlarda, saçları yeşildi bu arada- gizli gizli arkamızdan gelmeye çalışıyordu.
'Emily, sakın arkaya bakma ama takip ediliyoruz.' Emily'nin gözleri şaşkınlıktan açılmıştı. Kafasını olumlu anlamda salladı. Yeri geldiğinde soğuk kanlı olmayı başarabiliyordu o. Adama izimizi kaybettirmek için sokak aralarına girip çıkıyorduk. Bir ara elimizdeki poşetlerden biyi yere düştü. Emily almak için eğilmişti. Arkadan gelen adamı geç farketmiştim. Uyarmak için zamanım olmamıştı bu arada.
'Emily, dikkat et!' Arkasına baktığı anda ise çok geçti. Adam Emily'i sıkı bir şekilde tuttu. Boğazına da bıçağı dayamıştı. Ne yapacağımı bilmiyordum.
'En ufak hareketinde kız ölür!' adamın tehtiti karşısında buz kesilmiştim. Elim kolum bağlı oturamazdım.Birşeyler yapmalıydım ama ne?
'T-tamam, sakin ol. . .' elimi teslim olurcasına kaldırdım '. . .bir şey yapmıyorum.'
'Şimdi sen arkanı dönüp gidiyorsun, ben de burada işimi hallediyorum.'
'N-ne işi. .?' Emily korkarak sormuştu.
'Ahh, arka sokağın birinde seni becermek istemezdim ama ne yapalım. İdare edeceğiz.' duyduğum şeyle gözlerimi kocaman açtım. Adam çok ciddi görünüyordu. Bir şey yapmalıydım. Emily'i bu iğrenç şeyden bir an önce kurtarmalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avcı- Zayn Malik
Fanfiction-Bölümler düzenlenmeye başlamıştır. AVCI |Zayn Malik| "Derin bir nefes al sevgilim. Çünkü av yeni başlıyor." «»«» İzini kaybettiğim duygulara Bir bakışta kavuşmakmış aşk.. Sana Anlatılan Her Masala, Bile Bile Aldanmakmış Aşk. Avcı |Zayn Malik ve...