13.Bölüm- Hastayı Kaybediyoruz
••••
Arabanın aniden durup, acıyla iniltili bir ses duymamla irkilip gözlerimi hızla açtım.
Nialler yüzünü ekşitip, başını tutarak düştüğü yerden kalkmaya çalışıyordu. Yüzü o kadar komikti ki kendimi tutamayıp kahkahayı bastım. Çocuklar da uyku sersemliğini atıp bana eşlik ettiler. Zayn'in de güldüğünü anlamıştım. Çünkü karnı titriyordu.
Kafamı göğsünden kaldırıp gülüşünü izledim. Gülünce gözleri kısılıp, göz çevresi karışıyordu. Dişlerini de inci tanesi olarak sergiliyordu. Gülmem yavaşça durup onu izlemeye devam ettim. Hafifçe iç çektim. Doğrusu o gülünce kendimin çok şanslı bir kız olduğumu bir kez daha anladım.
"Lanet olsun Rocer! Daha yavaş durabilirdin!" Nialler söylene söylene Harry'nin yanındaki yerini aldı.
"Dostum, nasıl düştün sen? Bir şeyin yok değil mi?" Harry, şakayla karışık Nialler'e takıldı.
"Sen geç dalganı Harreh. Popom acıyo zaten" Nialler sızlanırken çok şeker duruyordu. Sarı kafasıyla ördeğe benzerken, şimdi ekşimiş suratıyla çirkin ördeğe benziyordu. Harry, Nialler'in sırtını sıvazladı.
"Geçecek dostum, geçecek.. " bu halleri o kadar komikti ki, tekrardan gülmemek için dudaklarımı düz çizgi haline getirdim. Ama ağzımdan hafif kıkırtılar kaçmasını önleyemedim. Nialler, bana sinirli bakışlarını yollayınca kahkahamı tutamadım. Ben gülünce herkes de tekrar gülmeye başlamıştı. Hatta Louis gülmekten yere bile düşmüştü.
Minibüsün kapısı açılarak Harry'e sarılan adam belirdi.
"Gülmenizi bölmek istemezdim ama büyük bir sorunumuz var!"
Herkes bir anda ciddileşip adama dikkat kesildi.Tabi ben de.
Zayn'e dönüp, "Zayn, arabanın tekeri patlamış." dedi. Bunları soğukkanlılıkla söylediği için biraz şaşırmıştım. Böyle şeylere alışık olmalıydı.
"Yani?"Zayn bu işle benim alakam ne dermiş gibi sormuştu.
"Şu notu bulduk, bak istersen. Ben bir şey anlamadım." elindeki kağıdı Zayn'e uzatıp geri çekildi.
"Nereden buldun bunu, Jason?" derken kağıdı açmaya başlamıştı bile. Adının Jason olduğunu öğrendiğim adam konuşmak için ağzını açtı.
"Bunu dışarıda konuşalım." Zayn, kafasını onaylar biçimde salladı. Sonra kağıda dikkatini verdi. Kağıdı okudukça kaşları çatılıyordu nedense. Daha sonra bir şey demeden minibüsten indi. Kapıyı kapatmadan önce siyah yapılı adamlara "Tekerleği değiştirin." dediğini duymuştum.
Zayn'in kağıdı arabada düşürdüğünü fark edince, kağıdı alıp merakıma yenik düşüp okumaya başladım.
'Tik tak tik tak.. Zaman azalıyor. Tik tak tik tak. Zaman daralıyor zeki çocuk.
İPUCU: Tehlike.. arabanın altı..
Tik tak tik tak. Zaman daralıyor..
K. S.'
Kaşlarım çatık bir şekilde kağıda bakmaya devam ettim. Bir kaç kere daha okudum ama bir şey anlamadım. Arabanın altında bir şey mi vardı yoksa? Bizimle kafa mı buluyordu bu adam? Şimdilik onu es geçip Nialler'e döndüm.
" Nialler, iyi misin?" Nialler bakışlarını Zayn'den çekip bana dikti. İlk önce anlamadığım bir şekilde baktı. Daha sonra Harry'nin kahkaha atmasıyla Harry'e sorarcasına baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avcı- Zayn Malik
Fanfiction-Bölümler düzenlenmeye başlamıştır. AVCI |Zayn Malik| "Derin bir nefes al sevgilim. Çünkü av yeni başlıyor." «»«» İzini kaybettiğim duygulara Bir bakışta kavuşmakmış aşk.. Sana Anlatılan Her Masala, Bile Bile Aldanmakmış Aşk. Avcı |Zayn Malik ve...