Bölüm ithafı istediğin üzere @seymasdasdas :)
7.Bölüm-Beklenmedik Mesaj
°°°°°
Başımın şiddetli ağrımasıyla gözlerimi açtım. Yattığım yer çok yumuşak ve bir erkeğe, yani Zayn'e ait olan kokusuyla doluydu. Gözlerimi ovuşturarak yatağın diğer tarafına elimi koydum. Sıcaklığın yerini soğukluğa bıraktığını anlayınca ve banyodan su sesleri geldiğini duyunca Zayn'in banyoda olduğunu anladım. Onunla uyumaya alışmıştım. Her dakika onun kokusunu duymak bana rahatlık veriyordu nedense. Takıntı değildi ama, sanki o kokuyu duymadan yaşayamazmışım gibi hissediyordum.
Dün beni nasıl kurtarmıştı bilmiyorum ama kurtaracağından emindim. Yani bir yanım çoktan ümidini kesmişken, diğer yanım umudunu bir nebze olsun azaltmamıştı. Zayn'in dediğine göre bana bir şey yapamamıştı o şerefsiz. Hala dün olanlardan ve az kalsın olacaklar aklıma geldikçe çok utanıyordum. Biliyorum bana bir şey yapmamıştı Dean, ama yine de Zayn'in yüzüne nasıl bakacağımı bilmiyordum. Acaba Zayn bana karşı nasıl davranacaktı. Hiçbir şey olmamış gibi mi davranacaktı, yoksa bu olanlar hakkında konuşacak mıydı?
Hiçbir şey olmamış gibi davranması benim için daha iyi olurdu. Yani dünü hatırladıkça kötü oluyorum, kendimi iyi hissetmiyordum.. Düşünün, bir haftada iki defa tecavüz saldırısına uğramayı hatırlamak sizin için pek de iç açıcı olamazdı değil mi?
Banyo kapısının açılma sesiyle düşüncelerimden ayrıldım. Zayn'le karşılaşmaya hazır olmadığım -ve utandığım için- için uyuyormuş numarası yapmaya karar verdim.
Dolabın kapağının açılıp hışırtı sesleri duduktan sonra tekrar dolabın kapağının kapanma sesini duydum. Ama banyo kapısının açılma sesini duymamıştım. Bu sayede odada giyeceğini anladım.
Birkaç dakika hışırtı sesleri duyduktan sonra yatağın sağ yönünde çöküklük hissettim. Daha sonra yanağıma değen nefes alış verişleri..
Kıpırdamamak için büyük çaba harcıyordum. Bu durumdan baya rahatsız olmuştum. Yani, demek istediğim.. kalbimin bu kadar hızlı atmasından..
"Uyumadığını biliyorum." kulağımın üzerinden gelen sesle irkildim. Tek gözümü açıp, "Hadi ya, o kadar mı belli oluyor ?" dedim. Hafifçe gülmüştü.
"Evet. İyi bir oyuncu değilsin." demesiyle diğer gözümü de açtım. Saçlarını hâlâ kurutmayıp ıslak bıraktığını fark ettim. Saçının bir tutamında asılı duran damla daha asılı kalmayı başaramayıp alnımın ortasına düştü. Bu bende hoş bir his bıraktı nedense. Fazlasıyla yakın olmamız ve gözlerini gözlerimden bir an olsun ayırmamış olması beni rahatsız etti. Bu yüzden yüzümdeki saçma gülümsemeyi silip boğazımı temizledim. Yakınlığımız onu hiç rahatsız etmişe benzemese de, yavaşça geri çekildi. Ona fark ettirmeden derin bir nefes saldım havaya. Onun benim üzerimde bıraktığı etkiyi sevmiyordum. Çünkü bana öyle bir sarhoşluk veriyordu ki, düzgün düşünmeyi biraz düzgün nefes alamıyordum bile. Onu n benim üzerimde bıraktığı hissi daha fazla düşünmemeliydim. Çünkü bana hiç de iyi gelmiyordu.
Bir yandan dün için teşekkür etse miydim ona diye düşünüyordum. Dünü hatırladıkça içime korku dalgaları yayılsa bile etmeli miydim?
En sonunda yaptığım şeyin kabalık olduğu aklıma geldi ve ben ağzımı açtım.
"Zayn..ben şey diyecektim..dün beni kurtardığın için t-teşekkür ederim.." sonunda ağzımdan bir türlü çıkaramadığım kelimeleri çıkarınca rahatladım. Bakışlarından bir şey anlamadığım yüzü donuk bir hal almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avcı- Zayn Malik
Fanfiction-Bölümler düzenlenmeye başlamıştır. AVCI |Zayn Malik| "Derin bir nefes al sevgilim. Çünkü av yeni başlıyor." «»«» İzini kaybettiğim duygulara Bir bakışta kavuşmakmış aşk.. Sana Anlatılan Her Masala, Bile Bile Aldanmakmış Aşk. Avcı |Zayn Malik ve...