Probudila jsem se v nějakém pokoji, ale to rozhodně není můj pokoj. ,,Ahoj už jsi vzhůru?." Ten hlas ne to snad není možné. Bill? Podívala jsem se na pravou stranu a opravdu na židli seděl Bill Denbrough.,, Ano jsem co se vlastně stalo? ,, no víš já jsem tě viděl ležet na zemi a tak..." Dívala jsem se na něj pořád jsem tomu nemohla uvěřit. Vstala jsem z postele a podívala se Billovi do očí. ,, v pořádku děkuju" ,, nemáš moc za co děkovat byla to maličkost". Usmála jsem se a přerušila oční kontakt s ním. ,, Jsem Bill Denbrough a ty jsi?" ,, Anna Molfese ráda tě poznávám Bille. Nebudu mu říkat celou pravdu ne? ,, Pojď seznámíš se s ostatníma." ,, Oni jsou tu?" ,, Za chvíli příjdou". Řekl a odešel dolů. Byla jsem tak šťastná šla jsem za Billem, který mi věnoval krásný usměv. ,, Máš hlad?" ,, Ani ne děkuju" ,, Řekni mi co se ti stalo že jsi omdlela?" Nestihla jsem odpovědět, protože nás vyrušil zvonek. Bill šel otevřít a já stála na místě. A uslyšela jsem Eddiho hlas: ,, Ahoj Bille ještě musíme jít ke mně domů zapomněl jsem si inhalátor." Jakmile se všechni přiblížili ke kuchyni otočila jsem se. Richie a Eddie se na mě dívali jako na ducha. ,, Ahoj jsem Anna Molfese." Richie se pousmál a přistoupil ke mě a podal si se mnou ruku. ,, Richie Toizer". To samé udělal i Eddie. Nastalo ticho až se toho ujmul Bill ,, Kluci dnes jdeme do kanálu chceš jít s námi?" zeptal se mě a já přikývla . Pak jsme šli k Eddimu.
U Eddiho doma:
Kluci si tam brali nějaké jídlo a Eddie koukal z okna pak ale otočil hlavu směrem k Billovi a řekl: ,, Hele včera jsi říkal že půjdeme do Lad a teď chceš do kanálu co když... nás tam chytí. Upřeně jsem se na Eddiho koukala vím že tohle je věta z filmu. ,, Nechytí kanalizace jsou veřejné a my jsme veřejnost ne?" ,, A navíc kdo by nás chytil. Nemyslím že by někdo kromě nás chodil ke kanálu." Řekla jsem a podívala jsem se na něj, on jen mykl rameny a dál už nic neříkal. Všimla jsem si jak se na mě Bill usmál. Cítila jsem jak se červenám. Já ho prostě miluju.Ahoj všichni je tu 3 část. Ohledně Billa chci jen říct že ve filmu koktal, ale v mé knížce bude mluvit normálně. Snad vám to nevadí.
ČTEŠ
TO(IT) Je tohle možné?
HorrorAnna, dívka, která miluje horory a nejvíc horor TO. Co se ale stane když se na TO bude koukat a objeví se ve filmu? To se dozvíš jen jedním způsobem. Čtením