21 část

214 9 2
                                    

Anna:
Právě jsme teď na nějaké oslavě. Díváme se na další plakát se zmizlím dítětem. Ed Corcoran. ,, Říká se že našli jeho ruku kousek od břehu" Ou sakra. Bev se podívala na Bena, který řekl něco o tom že si od něj půjčil tužku. Zadívala jsem se na ten plakát než jsem uslyšela Bena. ,, Došlo mi že se to děje každých 27 let." Prokleté číslo. ,, 27 let" Zopakoval to Billy.
.
.
.
.
.

,, Tak jo jen si to vyjasníme. Zjeví se to odnikud, rok žere děti a pak co? Uspokojí se to k zimnímu spánku?" No to bych taky ráda věděla. ,, Podle dědy je Derry prokletý, říká se že za každé špatné věci může jen jedna věc, zlo které se... živí lidmi z Derry."
No to začíná být zajímavý. ,, Počkej tím chceš říct že se to tu děje už delší dobu?" Proč se na to vlastně ptám? ,, Jo, aspoň teda na čas moji rodiče zemřeli při požáru. Když jsem se sem nastěhoval až potom jsem slyšel ty jejich výkřiky" Bylo mi ho líto. ,, Ale to ne nemůže to být jedna věc, každý jsme viděli něco jiného." Teď nevím jestly se ten sen počítá. Stanly se asi hodně bojí. ,, Já viděl malomocného. Byl jako chodící infekce." Eddie asi hodně dbá na hygienu. A Stanly pokračuje ve svém dá se říct proslovu. ,, Jenže jsi ho neviděl, protože to nebylo skutečné nic z toho. Eddiho malomocný ani Billův Georgie. Ani žena kterou vídám já." ,, Je kočka?" Všichni jsme se na něho podívali. ,, Ne Richie! Není kočka, má znetvořenou tvář. Nic z toho nedává smysl! Je to jako noční můra." Možná. ,, To si nemyslím poznám rozdíl mezi snem a skutečností." Tak jo možná už bych mohla něco říct. ,, Možná to ví co nás děsí nejvíce a to vidíme." Billy se na mě starostlivě podíval. ,, Každý se něčeho bojí" Řekl Mike a Richie přikývl. ,, To máš pravdu." Ano ano Richie jen to řekni určitě ti nebude vadit že se setkáme s klaunem. ,, Proč Richie čeho se bojíš ty?" Zeptal se Ed. ,, Klaunů" No co jsem říkala. ,, A ty Ani?" Sakra. ,, Nejvíc se bojím toho že... Příjdu o svou rodinu a přátele." A to je pravda nechci o ně přijít. Nikdy.

Tak jo další kapitola. Doufám že se vám líbí a děkuju moc za hlasy. Jsem moc ráda že čtete mojí knížku, která není až moc zajímavá ( ha ha ha já jsem ale vtipná co?). Ne ale teď vážně, cením si vaší podpory . Možná že nové časti bufou vycházet o něco dřív. Snad nevadí

TO(IT) Je tohle možné?Kde žijí příběhy. Začni objevovat