Anna:
Zanedlouho jsem usnula.
Sen:
Kde to sakra jsem? Moment já jsem v lese? Ale ne! Balónek, no super co teď. ,, Ani?" Otočím se za tím hlasem a tam stál... ,, Georgie?" On se na mě usmál a chytil mě za ruku. ,, Pojď se mnou Ani a budeš mít domov" Slzy mi tekly z očí. Jako kdybych ho znala snad celý život a to nejen z obrazovky. ,, Georgie já..." ,, Pojď se se mnou vznášet je to zábava" A najednou se vedle Georgiho objevil Penywise. ,, Budeš se vznášet, Budeš se vznášet! BUDEŠ SE VZNÁŠET!
Konec snu
Sakra tohle není dobrý. Klepání na dveře. Proč se tak bojím? ,, Ano?'' ,, Ani to jsem já Bill'' ,, Pojď dál Bille" Byla jsem ráda že přišel. Zároveň jsem musela myslet na ten sen. ,, Jak je ti?" ,, Zatím dobře." ,, Zatím?" Nechtěla jsem mu říkat o tom snu. ,, To neřeš, ale co ty? Jak se máš?'' ,, No neříkám že špatně, ale dobře taky ne. ,, Proč? Stalo se něco Bille?" ,, Viděl jsem ho." Já jsem věděla moc dobře koho myslí, ale nechtěla jsem to dát na sobě znát. ,, Koho?" Viděla jsem slzy na jeho očích tak jsem ho obejmula. ,, Svého bratra." ,, A co se mu stalo?.'' ,, On zmizel beze stopy.'' ,, Bože Bille je mi to líto.'' ,, Nemusí a kdy tě propustí?'' ,, To nevím možná v pondělí. " ,,Tak to aby jsi přišla v pondělí do školy.'' ,, Myslíš Billy?" ,, Ty jsi mi řekla Billy?'' ,, Ano je na tom něco špatného?'' ,, Ne to ne já jen takhle mi už dlouho nikdo neříkal.'' Usmála jsem se. Cítila jsem jeho ruku jak drží mou. Nikdy jsem nevěřila že mi tohle může stát, ale stalo se. A já si teď uvědomuji že jsem hrozně zamilovaná do Billa Denbrough.
ČTEŠ
TO(IT) Je tohle možné?
HorrorAnna, dívka, která miluje horory a nejvíc horor TO. Co se ale stane když se na TO bude koukat a objeví se ve filmu? To se dozvíš jen jedním způsobem. Čtením