Když jsem vešla dovnitř už jsem hledala Bena. A ano seděl přesně tam kde ve filmu. ,, Ahoj" Usmála jsem se. Lekl se, ale pak se pousmál a řekl: ,, Ahoj jsem Ben a ty jsi Anna že?" Vysvětlí mi tu někdo jakto že mě zná? ,, Ano to jsem. Smím si přisednout? ,, Jasně. " A nejednou se ozvala rána a ano knihovnice. ,, Našla jsem to. Nejsou letní prázdniny? Myslela jsem že si budete chtít od knih odpočinout." Myslela tím i mě? Sakra tady ně zná Georgie ze snu, Ben a teď ještě knihovnice. Super. ,, Líbí se nám tady" Řekl Ben a já nehorázně přikývla. ,, Děti jako vy by si měly hrát venku s kamarády. Nemáte kamarády?" Toho jsem se ujmula já. ,, Dáte nám tu knížku?" Ona jen poklepala na knihu a odešla.
,, Baví tě to?" ,, Jo, ale...." Podíval se za nás s udiveným výrazem. Já jsem věděla co tam je i přesto jsem se otočila. Balónek. No super. Ben se na ně kouknul a vzal mou ruku a táhl mě k tomu balónku. Sice se mi nechtělo, ale i tak jsem tam šla. Bylo tam to vejce Ben se na to díval s nechápavým výrazem. A pak další a další. No a potom po schodech šel ten voják nebo co to vlastně je. Začali jsne utíkat. ,, Děti s vejcem!" Ten Pennywise mě začíná štvát. Ben narazil do knihovnice čímž jí spadly knížky. ,, Proboha děti co tu děláte?" Neodpověděli jsme a běželi pryč. Otázkou je kde teď budu spát.
ČTEŠ
TO(IT) Je tohle možné?
HorrorAnna, dívka, která miluje horory a nejvíc horor TO. Co se ale stane když se na TO bude koukat a objeví se ve filmu? To se dozvíš jen jedním způsobem. Čtením