24 část

159 6 0
                                    

Anna:
S Billem jsme zastavili u toho domu kde údajně bydlí ten debilní Pennywise. No tak Ani vzpamatuj se znáš to všechno z filmu. ,, Tlačí pěstmi ne ty sloupy a přesto tvrdí že vidí..." ,, Duchy" Dořekla jsem to za něj. Usmála jsem se na něj a on na mě. ,, Bille! Ani! Tam nemůžete, to je šílený." Řekla Bev a přistoupila i s kluka blíž k nám. ,, Nemusíte tam chodit s námi, ale co se stane až zmizí další Georgie? Další Betty, Ed Corcoran nebo jeden z nás. Budete dělat že se nic nestalo tak jako ostatní? Protože já nemůžu... Přijdu domů a jediný co vidím je že tam Georgie není. Má tam hračky, šaty svoje blbý plyšáky,ale on tam není. Takže jít teď dovnitř je pro ně jednoduší než jít domů" Všichni se koukali smutně a já taky. Uvědomila jsem si že se vlastně rozdělíme. Musím tomu zabránit. Sakra ale jak? ,, Počkej neměl by někdo zůstat venku? Pro případ že by se něco stalo." Já tu nechci zůstat. ,, Já půjdu dovnitř." Billy se na mě podíval. Eddie a Richie přikývli a šli za námi. Zatím Bev, Ben, Stan a Mike zůstali venku. ,, Eddie?" Zastavil se a podíval se mi do očí. ,, Ano?" Musím ho varovat. ,, Neodďeluj se od nás jasný. I kdyby si slyšel malomocného nezastavuj se" Nechápal což jsem čekala. ,, Dobře" Usmála jsem se a podívala se na Billyho a Richio. Zdá se že Bill už Riche uklidnil.

TO(IT) Je tohle možné?Kde žijí příběhy. Začni objevovat