Anna:
Jdu do nové třídy tady v Derry. Pennywise nikde což je dobře. Pořád nemůžu uvěřit že jsem tady. Co asi dělají rodiče? Hledají mě? Zakroutila jsem hlavou. Začalo zvonit. Šla jsem ke své třídě. Chytla jsem za kliku rozhodnuta otevřít. ,, Ale, ale kohopak to tu máme." Bowers! Prosim teď ne. Nechtěla jsem se s ním bavit. Tak jsem začala utíkat, nechtěla jsem upoutat pozornost jiných tříd. Šla jsem se schovat na wc. ,, Vylez ty krávo!" Křičel na
mě a kopal do dveří. Bille prosím. ,, Henry nech mě na pokoji!'' Počkat je tu ticho že by odešli? Zazvonilo na přestávku. ,, Ani stalo se něco?" Podívala jsem se na Bevrly s uslzenýma očima.
,, H- Henry on..." ,, Udělal ti něco?" ,, Chtěl mi nejspíš ublížit" Bev si sedla vedle mě a objala mně. Objetí jsem ji opětovala. ,, Mám skočit pro kluky?" Jen jsem přikývla. Bev odešla a já začala brečet ještě víc. Po chvíli přišla Bev a řekla mi že kluci čekají na chodbě. Zvedla jsem se a následovala Bevrly. Když ně Bill uviděl hned ke mně přiběhl a stáhl mě do objetí. To samé udělali Richie, Eddie a Stanly.,, Bev nám řekla co se stalo jsi v pořádku?" Jen jsem přikývla. Z dálky jsem uviděla Henryho a Patrika. Hned jsem zas cítila pocit strachu. Ostatní se tam podívali taky. Ucítila jsem Billovu ruku na ném rameni. Usmála jsem se. Henry a jeho poskoci šli okolo nás. Viděla jsem jak do Billa strčil. ,, Lidi jdu do knihovny ok? " Richie se na ně koukal jak na ducha. ,, Doprovolně?" Já jsem na něj udělala vražedný pohled a odešla jsem. ,, Ani?" Ještě jsem se otočila na Billa. ,, Nemám jít raději s tebou?" Hlavou jsem mu naznačila že může.
Před knihovnou:
,,Tak jo Billy dovnitř už půjdu sama" On se usmál a odešel. A jó ony jsou ty letní prázdniny.
ČTEŠ
TO(IT) Je tohle možné?
HorrorAnna, dívka, která miluje horory a nejvíc horor TO. Co se ale stane když se na TO bude koukat a objeví se ve filmu? To se dozvíš jen jedním způsobem. Čtením